Demi loopt naar de deur toe en kijkt via het kijkertje doorheen en ziet niemand staan. Ze draait om en Ineens staat dat enge meisje met een mes, Demi Kijkt naar benen en gaat langzaam naar boven ze kijkt in dat meisjes ogen. En dan Valt het meisje haar aan. AAAAAAAAH Scheeuwt demi. Ineens word moeder wakker. En ziet het ze sluipt naar de keuken en pakt een mes, Ze rent spingent naar het enge meisje toe en Steek der neer. ''AAAAAAAAAAAAHh'' Scheeuwd ze uit kwaadheid. Het meisje valt op de. ''Demi gaat het?''Zegt moeder 'Neee''zegt demi als ze samen naar bank. Ze kijken achterom en is het enge meisje weg. ''Eha het enge meisje is weg waar is ze gebeleven? Hoe kan dit?'' Zegt demi. Moeder staat op en kijkt in alle kamers waar dt enge meisje is. Maar ze is verdwenen. Moeder''Waar is timo eigelijk?'' Demi''Volgens mij nog bij oma. Kom we gaan hem ophalen Scheeuwd ze uit. Als ze samen met de auto naar de oma's rijden. Zien ze dat enge meisje steeds. ''Volgends mij word ik echt gek :{'' Als ze bij oma thuis komen dan Komt timo ineens aan gerenne. ''Oma Oma is dood!'' Moeder draait een beetje door en begint in boosheid te scheeuwe. ''HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD!'' Timo Begint te huilen en demi geeft hem een knuffel ''Het komt allemaal wel goed'' Moeder belt de ambulance. Als de ambulance er is nemen ze der moeder mee en beginnen te janken. Moeder kan er niet meer tegen en rent we ze rijd met een auto weg.
POV MOEDER K kan er niet meer tegen! ik moet hier gewoon weg, Ik word gek ik kan niet meer voor timo zorgen die stess. Denkt moeder. En als moeder Bij een rivier is. klimt ze naar boven en dan...