Deel 4

666 26 12
                                    

TIMO!! Ja mama Doe rustig ik kom al! En timo liep naar binnen. HUH Moeder Dacht in zich zelf wat eh? Heb ik dit gedroomt? Mamam!! zeg nou wat er is ik wil naar buiten spelen met mijn vriend delano je weet wel dat nieuwe jongen bij ons op school. Nou eeuhh Ja ga maar spelen schat optijd thuis zijn! Moeder trilde van de angst. Zou dit een grap zijn of gedroomd maar hoe komt die verband om me arm heen? Maar ja nu kan ik zijn kamer onderzoeken. Moeder Loopt timo's kamer in. en snuffelt rond ze ziet een paar tekeningen Waar Bloed opstaat of dode mensen. wat moet timo hier mee? ze snuffelt verder en kijkt onder zijn bed. Niks? Helemaal niks? Ze gaat op de bank zitten en belt haar zus demi. Hallo.... Heei demi! ........... Nou ja gaat wel alleen last van me arm en met jouw? ........ Mooizo eeu ik wil vragen of je even langs kan komen we moeten wat bijpraten:)................ Oke ik zie je zo tot straks.. Jaa Ik hou ook van jou!..... Daagg. Ze legt de telefoon neer en kijkt naar buiten Eh was timo niet met delano? Ze loopt naar de voordeur en scheeuwde: WAAR IS DELANO? timo: DIE IS WEG!  moeder:  WAAR HEEN. ze krijgt geen antwoord meer terug. Ze loopt naar binnen en zet een bak koffie. GGGGTTSS Hoor ze HALLO WAT WAS DAT HALLO??!!  ze begint te trillen omdat ze zo bang is Ik wil weg hier zegt een stem in haar hoofd. ze kijkt om de hoek. Allemaal bloed. DELANO? wat is er jonge? Wat is er gebeurt. Ze pakt de telefoon en belt delano's moeder. Haallo Kunt u hier snel komen er is iets aan de hand met delano hij zit onder het bloed. zeg de moeder heel snel ze begint te trillen want ze heeft het gevoel dat iemand naar haar kijkt. ze kijkt achterom maar ziet niemand. ze pakt een doek en kijkt waar delano's wonden zijn ze druk de doek op de been. Ze gaat naar buiten en kijkt waar timo is maar hij zit niet meer te schommelen. Daar komt de moeder aan van delano. Delano Gaat het wat is er gebeurt. Ja nou euu Ja eeuu dat weet ik niet. Zeg hij helemaal verlegen. ZEG OP WAT IS ER scheeuwd de moeder NIks MAMA! TIMO DENK ik zeg de moeder van timo Ik ga hem zoeken en dan heeft die een probleem. Delano en de moeder gingen naar huis. TIMO WAAR BEN JE IK BEN HET ZAT! MET JOUW JE HEB HUISAREST STEEDS GEBEURT ER WAT EN JIJ ZIT ER ACHTER! Ze blijft zoeken daar komt demi al de zus Hee Zuss! Hee Ze vertelt wat er gebeurt. Weet je wat! we gaan met ze 2e op vakantie! en timo dan zeg moeder: Die kan wel bij oma! Zus je heb rust nodig! Okeej Alleen ik zoek timo kijk onder zijn bed! scheeuwd moeder demi loopt de trap op en ziet Timo!! Heeeeii neefiie hoegaathetmetjou? geen antwoord terug. Timo draait zich om HEE! Demi! 

--------------------

sorry dat ze zo kort zijn maar zo maak ik wel er meerr xD 

Deel  5 komt 

als je het wilt 

xoxox 

Het meisje onder het bedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu