En timo draait zich om, en is helemaal normaal. Hij loopt naar demi toe en geef der een knuffel. Moeder loopt de trap op,en word helemaal rood. Ehh hoe kan het zegt ze? Wat!? vraagt demi, Ja je zat helemaal onder het bloed:O. K snap het niet meer hoor!. Timo:'Ehh k zat net met de lego te spelen' Moeder:'K zag het! je zat helemaal onder het bloed en je rende weg je was ineens verdwenen.Demi:'Vast wel gedroomd'.Moeder begint naar benenden te lopen en Belt oma op.Moeder:'mama! hee hoe gaat het ? (...) Oohh Het gaat ook met mijn goed (...) K wou vragen of jij misschien op timo kan op letten.'(....) Jaa k ga effe op vakantie ben er wel aan toe'(...) Hahaha Okeej dankje k breng hem morge wel naar je toe.(.....) Okee Doegg Houvanjouxx' En hangt op zo timo ik en demi gaan op vakantie naar? ITALIE!Scheeuwd demi. Ja daar gaan we heen zegt mam, Timo:' maar mama waar moet ik blijven?'Bij oma voor een weekje' 'NEEE! Daar is het zoooohhw saaai mam mag k mee?' Nee timo k wel effe oprust komen de laaste tijd was wel moeilijk'zegt moeder.'K moet gaan moet nog spullen inpakken en dingen regelen'. Okee Bel je me vanavond demi?'Zeg mam. Jaaa k bel je vanavond wel' DOeeeiii! en ze is weg. 'Mam?'Vraagt timo Mag k buiten spelen? Ja hiervoor maar als ik je roep kom je naar binnen want k ga eten koken, oke totzo'Pffff Het kan wel een droom zijn of niet? K snap het niet meer K sliep niet? Of word k een beetje gestoort' Denkt moeder. 1uurtje later!! TIMOO!! TIMOO!! Kom je naar binnen eten?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sorry dat het kort is
- als het verhaaltje niet snap Of niet goed is sorry was al tijdje geleden dus wist niet goed waar is was!
-Volgende deel komt nog!
--Bedankt x