Dat enge meisje komt steeds dichterbij en dichterbij! Moeder trilt helemaal van de angst en ren zo hard mogelijk weg. Ze Rent zo snel mogelijk haar lange trap af om naar beneden te komen maar het is te laat het enge meisje heeft het moeder in de been gestoken. De moeder valt van de trede af en Bam!! Daar licht ze op de grond bewusteloos. Timo Rent naar zijn mama toe. ''MAMAM MAMAM WORD WAKKER DAT HEEFT HET MEISJE NIET EXPRES GEDAAN!!''Zegt timo. Als snel pakt hij de telefoon en belt '112' Na een kwartiertje komt de ambulance en Vraagt aan timo wat er was gebeurt. En hij zei ''Het enge meisje onder het bed die heeft me moeder gestoken(Zijn vriendinnetje dus) EN toen is ze van de trap afgevallen''. De Ambulancebroerder zei:''Welke enge meisje?'' En timo antwoorde niet terug. Toen ze onderweg waren naar het ziekenhuis kwam de moeder bij. HHUHUHH zuchte de moeder ''HELP ME'' Scheeuwde ze uit! timo werd bang. En toen kwam demi er aan gerend. Huild rende ze naar Het moeder toe. Wat is er gebeurt? Timo? ''Het enge meisje onder het bed''zei timo een uurtje laten toen de moeder helemaal bij kwam. Had ze overal blauweplekken, En een zwaar gekneusde been en een lichte hersenschudding. Politie was ook al binnen om onder te vragen. Mevrouw weet u nog wat er gebeurde?''Ze de agent ''Ja jaah angstig zei moeder het enge meisje onder het bed, Ze pakt me en volgt Me!! HELPPP!!''Scheeuwde ze uit in tranen.''Welke meisje onder het bed? wie was dat en hoe zag ze eruit?'' ''EEN MOORDENAAR een GEEST wat het ook is ze is altijd onder het bed, Ze valt me aan. Ze heeft een lange witte jurk met bloed scheuren, Zwarte haar heel bleek geen schoenen. Help me meneer'' zegt moeder de Agent geloofde het niet maar hij zij ''Wij kijken voor u onder het bed zij het agent'' Toen Viel de moeder weer bewusteloos. De oma van timo kwam er ook aan. En jankte ze Wist wat er was gebeurt. En timo bleeft Bij zijn oma een tijdje slapen. 2 dagen later mocht moeder naar huis met veel medicijnen ze bleeft bij demi slapen. En timo bij oma. ''wat als ik er ben dan gebeurt er niks bij jou huis maar als jij en timo alleen zijn wel'' zei demi. ''Maar ze pakt tot ik dood ben!! zegt ze ik ben bang voor timo die ogen als ik hem aan kijk'' zei moeder.
POV TIMO AAAWHHHH Het komt weer in me lichaam 'Denkt tie'' Timo loopt naar de aanrecht en pakt een mes, Omaa Omaa!! scheeuwd die. Jaa Lieverd zegt ze angstig terug. Ik mis mama, En hij loopt naar de toe stiekem en zachjes loopt tie naar oma en steek haar van achteren in haar MOEWHAHAHAHAHAH lacht die uit. Oma Valt Neer En bloed dood.
POV MOEDER! Als snel ben ik bang dat hij oma wat aan doet. ''Ow demi kan ik effe bellen naar timo?'' Jaa hoorbel maa.. als de moeder belt krijgt ze timo binnen. ''Hee timo zei moeder. Halloww met een piep stem .''Ik kom je haleeee en je gaat dood langzaam en pijnlijk'' Moeder SCHROK EN HING OP'' ''ZE KOMT ME HALEN!!'' Scheeuwde ze naar demi. ''WIE KOMT JE HALEN''Zei demi. HET MEISJE TIMO'' K kan er niet meer tegen!!!!! Als snel viel ze weg. Klop klop hoorde je op de deur. ''WIe zal dat zijn zei demi?''
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-het word spannende en lees maar snel verder morge komt de volgende deel!!
-Word er zelf ook bang van :P
-Made by Nikitaxx