Kadınların aşkı erkeklere göre daha fazladır demiyorum. Çünkü öyle Adamlar var ki yalnızca bir kadının varlığına kendine inandıran ve yalnızca onunla yaşamayı öğrenen.. Ama tabi ki bunlar erkekler değil ADAMLAR!
Kadın fedakardır. Bir ilişkinin en büyük gider pusulasıdır. Ne yapılması gerektiğini erkeği söylemeden bilir ve herşeyi onun istediği gibi düzenler. Kendi hayatını onun hayatını, kıyafetlerini, makyajını, süsünü püsünü.
Erkek Fenomendir. Her erkeğin içinde komik olmalıyım yahu! düşüncesi vardır. Çünkü kadınların komik erkeklerden hoşlandıklarını düşünürler. Halbuki kadınlar komikten çok ciddi erkek severler. Bir erkek asla sevgilisi istiyor diye tarzını değiştiremez. Onlar yalnızca sevdikleri şeyler üzerinden devam ederler hayatlarına..
Kadın susmaz. Susamaz. Bir kadını susturmak için onu delice üzmeli, kalbini kırmalı, sizden vazgeçecek şeyler yapmalısınız. Bir kadın kolay kolay vazgeçmez Beyler.. Ama bir kadın ihaneti asla affetmez.
Erkek konuşmaz. Ağzını bıçak açmaz demiyorum. Kadın kadar konuşmaz. O sadece gerektiğinde kızar bağırır konuşur ve sevişir.
Bir kadının elini sımsıkı tuttuğunuzda, yüreğini ısıtırsınız. Saçlarını okşadığınız da, bir annenin şefkatiyle yaklaştığınızda kalbini alıp görürsünüz, ama sizin bunların hiç birinden haberiniz olmaz. İşiniz gücünüz öküzlük..
Kadınlar erkeklerin ellerini tuttuğunda kalbini değil başka taraflarını harekete geçirirler. Aslında aradaki en büyük fark budur.
Kadınlar aşkı düşünür , erkekler zevklerini.
Kadınlar aşk için ölebilirler erkekler zevk için öldürebilirler.
Kadınlar verdikleri sözleri ömür boyu sırtlanabilirler, erkekler istediklerini alana kadar tutarlar o sözü.
Kadınlar erkeğinin nefesini içlerine doyasıya çekerken , erkekler o nefes alışverişte bir neden ararlar.
Kadınlar en ufak şeylerle mutlu olup mutlu edebilirken , erkekler hep büyüklerini isterler. Kadının kaybedecekleri pahasına da olsa..
Kadın Erkek eşitliği bu ülkede asla ama asla var olmayacaktır. Kadın Aşk Erkek Zevk olduğu sürece.. CANSU AKAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pembe ve Sen
PoetryBu bir roman değil, şiir kitabıdır. Her yazdığım bana ait. Desteklerinizi bekliyorum :)