-Sunt seful tau. Aiurit o.
-...ce doresti..? Intreb cu o voce mica..
Cateva clipe de tacere... credeam ca nu ma auzit dar ...
-Trebuie sa pleci in Italia. Acolo mai nou au loc transporturi de carne vie. Nu ai facut nimic..trebuie sa rezolvi aceasta problema.
-Da...ce am de facut? O intreb
-Esti acent pentru numele lui Dumnezeu...in primul rand bagajul. In al doilea rand trebuie sa stai acolo cel mult cateva saptamani. Trebuie sa te infiltrezi in gasca Oamenii Morti. Asa se numeste grupul de gangsteri pe care tu trebuie sa ii ai in vizor.
-Pai...si unde voi locuii.. ?
-Doamne ...parca esti la inceput. Stiu ca acum pleci pentru prima data din tara dar totusi.
Am inghitit in sec si am stat sa ascult ce mai avea de spus.
-Asta e tot..? o intreb.
-Nu. Ei se afla intr o locuinta in canale. Tu vei locuii in Venetia intr o casa. Dar vei mai avea si ajutor. Agentul Z va veni cu tine. Vrea sa te ajute..Numele tau de cod e DoubleA..
-Dragut. Am spus.
-Vei avea noul model de masina pe care am testat o in laborator.
-Woo...am exclamat eu super incantata.
-Acum du te acasa...si fati bagajele. Dupa te astept la sediu si sa il iei pe agentul Z. El este nou si tu te ocupi cu instruirea lui..
Dar intai sa veniti din misiune.
Eu..terminat.
Si cu asta..a inchis telefonu. Am accelerat grav masina pornind cu un scart sonor.
Am ajuns acasa... eu locuiesc in SUA. Sunt aici de 2 ani..cam de cand am intrat in aceasta..."treaba" ca sa zic asa. E bine . Adica mereu am dorit sa ajut femeile abuzate sexual. Eu sunt cea din spatele umbrei . Ma rog...am scuturat capul ca sa nu ma las impovarata de acele ganduri negre despre familia mea.
Am ajuns acasa... si mi am impachetat niste haine negre...(eu doar asta port :))) adica blugi..pantaloni..camasi ...bluze..asa mai departe..produsele mele de ingrijire corporala...etc.
Am luat bagajul ..dar dupa ce mi am facut un dus ...si dupa ce mi am schimbat hainele...acum port niste haine negre..adica tenesi ...o camasa..si pantaloni.
Am accelerat masina dar am pornit inainte sistemul meu de alarma...facut chiar de mine... tare mult mi a mai luat sa il fac..dar asta e.
In fine ..ma gandeam la noul/noua... Z ce o fi..baiat ..sau fata. Sincer nu am chef acum sa antrenez pe cineva. Prima oara cand qm antrenat noua eleva...a ajuns in coma la spital. Oribil stiu...dar chiar am fost blanda...adica eu cand eram...pardon ...am fost antrenata am intrat in coma de 5 ori. Mda...stiu...nici eu nu mai inteleg cum de traiesc... dar asta e. In fine asta nu mai conteaza ...cel putin nu acum.
Am ajuns in padure ...si am scos cutitul ca sa tai scoarta copacului unde se afla panoul ca sa introduc parola ca sa pot intra in gang....dang..
Asa ceva..mereu uit cum se numeste..:))
Dupa asta... am coborat dar trebuia sa imi scaneze corneea...irisul..dar si amprentele...mda stiu ...mult ca sa intrii in asa ceva.
In fine am ajuns in sfarsit langa oamenii care pazeau laboratorul....mda sunt om de stiinta dar lucrez mai mult pe teren.
-Buna ziua..Ms Alexa. Astazi nu trebuie sa lucrati in laborator. Imi spune omul mare si imbracat in negru care sta in fata usii.
-Am inteles. Dar ce trebuie sa fac? Il intreb si chiar ma abtin grav sa nu ii fut una ca el imi spune ce sa fac.
- Ms.. trebuie sa mergeti la sefu in birou...trebuie sa va vorbeasca...imi spune un alt tembel care ma calca pe nervi.
Pasesc cu pasi grabiti spre birou si ma joc cu o suvita de par din plictiseala.
Acolo inauntru era sefu..sau mai bine zis sefa...cu...acentul alaZ....care e...Sper ca va place. Am sa postez cat de des pot. Va las. Va pup si multumesc ca cititi. sa aveti grija de voi.. sunt deschisa la idei.. :))
CITEȘTI
Negru..☀
SonstigesEa... doar o fata care nu are habar de ce inseamna bucuria ... El doar un baiat care se bucura de viata...care are o lume a lui. Ce se intampla cand cei doi se intalnesc...?? Ce se va intampla cand el va afla cu ce se ocupa ea .. dar el ce sec...