ALEXA POV'S
Mda.. i am facut lui Zayn o baie cu spuma . L am vazut cand a plans si ma.simteam oarecum vinovata. Asta e. Sunt un monstru..si.mereu am stiu asta. Dar se pare ca Dumnezeu iubeste monstrii...m a salvad de doua ori poate chiar mai multe ...de la moarte.
Uite nu.ma intelegeti gresit.... eu una nu am.nimic cu baietii..adica chiar NIMIC. Doar ca..mda..poate ii inteleg ami bine ca oricine..mai bine si ca ei poate. Dar ... asta nu inseamna...ca ii iubesc. Mereu ma contraziceam cu bunica si cu mama...si uneori si azi o.mai fac...ca nu ma voi casatorii...sia sa va fii. Nu va cer intelegere pentru ca nici eu nu ma inteleg . Dar e complicat. Nu as vrea sa vorbesc acum despre ceva ce mi ar provoca rau. Mereu am sperat ca v a aparea cineva care sa ma scoata din ... Iadul in care am.intrat. mereu i am facut pe altii sa sufere.. chiar daca asta imi provoca si mie durere..oarecum eram constienta cand o faceam si mai ales de ce o faceam. Vreti sa stiti de ce.. ei bine o faceam pentru ca durerea ...era singurul lucru care ma facea...si inca ma face sa ma simt a om. Noi oamenii suntem.facuti sa suferim asta e. Nu e vina mea.. in totalitate. E vina...
-Esti bine? Aud vocea calda a lui Zayn care ma trage din stransa transa in care intrasem
-Iti pasa.. sau esti curios? i o tai scurt.
Vedeti ce v am zis. Provoc durere. Habar nu am ce e aia iu.. nici nu pot sa pronunt. Nu am joc cu ...astea cuvintele dor mai.tare decat orice. Am testat pe pielea mea.
El se uita intens la mine...
Simt ca si el are o durere ascunsa ..undeva adanc in suflet...
-Dar tu..? Care e povestea ta..? Il intreb
-A mea? Iti pasa sau esti doar curioasa ? Imi intoarce replica.
Ma stramb..si.ma.ridic..
-Ambele..spun.
-Minti. Nu are cum sa iti pese.. e prea devreme pentru asta. Spune el si priveste in gol.
-Mda. Cum vrei eu vreau sa dorm. Merg in camera. Daca ai nevoie de ceva ezita sa ma chemi. Spun.
Merg in pat. Ma pun sa dorm...dar la miezul noptii aud niste plansete.. cred ca Zayn a luat camera de langa a mea.
Am asteptat 20...30...40...50...60..90... de minute..dar nu se oprea. Asa ca mi.am luat halatul... parinile in urechi ...injuraturile cu "Baga mi as" in barba...si am tulit o. Aia e. Ma duc in camera lui... si vad ca era acea priveliste si urmatoarele chestii mi au zdruncinat sufletul......Sper ca va place. Va pup si va multumesc din suflet. VOUA VA DEDIC ACEST CAPITOL SI TOT CE FAC. VA PUP. UN AN NOU FERICIT.!!! :)) :* :))
CITEȘTI
Negru..☀
RandomEa... doar o fata care nu are habar de ce inseamna bucuria ... El doar un baiat care se bucura de viata...care are o lume a lui. Ce se intampla cand cei doi se intalnesc...?? Ce se va intampla cand el va afla cu ce se ocupa ea .. dar el ce sec...