ZAYN POV'S.
Dupa ce am iesit de la baie.. doar am stat.. am gasit pe masa o foaie si un creion cred ca fata asta a uitat sa le bage in ghiozdan. Deci merge la scoala. Ma intreb la ce scoala o merge.?
In fine m am lasat purtat de val si am desenat se pare ca un trandafir negru... era dragut. Na mie imi place.
-Ce faci? Aud o voce cunoscuta .. ridic privirea si o vad pe fata aia.
-Scuze..nu am vrut sa ...m..adica erau aici..si .. ma balbai eu.
-E frumos. Spune ea.
-Multumesc. Ii spun.
-Mda. ... deci uite cum sta treaba.. nu am habar cum te cheama.. deci?
-Zayn. Asa ma cheam.. ii spun.
-Alexa. Asa .. acum... nu vreau sa imi faci probleme. Doar mergem in Italia.. am sa te instruiesc apoi iti iei talpasita. Spune ea.. iar eu raman mut de uimire.
-Uite ce e.. nu voi face asta.
-Poftim..? Spune ea.
-Am zis ca nu voi face asa. Tre sa fiu aici. Nu te mai certa cu mine. Inceteaza.!
-Tu te certi cu mine..
-Ba nu.
-Nu voi face asta..eu zic ba da..si tu ba nu. Stiu jocul. Nu imi place asa ca..inceteaza tu. Si pleaca din camera.. ii aud pasii pe scari ..eu habar nu am ce ar trebuii sa fac. Macar am aflat cum o cheama. Mda.. mare lucru.
Ma mai uit la desen.. si incep sa plang..asta imi aduce aminte de mama .. ei ii placeau trandafirii.... mai ales cei rosii. Mie sincer imi plac cei negrii.. ii iubesc. Imi aduc aminte vag..de noptile petrecute in casa.. cand povesteam despre anumite lucruri..iar eu visam ca voi calatorii.. si ca.. na multe lucruri.
-Na. Spune Alexa..parca asa a zis ca o cheama ....si imi da niste..cred pijamale.
-Merci..spun.
-Masa e gata . Du te daca vrei sa mananci. Imi spune ea sumbra..si.mai ia o gura din ceasca ei...
-M..ce avem..? O intreb cu iz de gluma...dar mare greseala.
-Lasa glumele.. du te si mananca. Imi spune. Dar intai du te si imbracate...baia stii unde e.
-A... multumesc...si pot sa..
-Mda..fa ti un dus.. ti am pregatit eu totul . Imi spune. Nu poate fii chear asa de rea.
In fine...intru in baie..imi dau hainele jos si ma bag in cada...avea si cada si dus.. Doamne..fata asta cred ca are bani nu gluma.. cred ca cada e de relaxare iar dusul cand se grabeste..cred ca asta e.
Am lasat apa sa ma patrunda.. am fost placut surprins sa vad ca era si spuma...dar si petale de trandafir..culme..negre.. oare de unde a stiu ca imi plac.. nu voi i ati spus..nu?? :)).
Dupa 25 de minute.. asa arata ceasul meu de la mana....am iesit. M am imbracat.. si am mers in living unde ma astepta.. ea.
-Bucataria e acolo... si dupa sa te duci sa te speli pe dinti..daca vrei ai o perie acolo. Spune ea.
-Ok. Tu nu mananci?
-Eu nu mananc cu ciineva la masa.. spune.
-Pai de ce?
-Pui cam multe intrebari. Spune.
-Dar eu nu pot manca singur.. te rog vin o cu mine.. o implor.
-....hei..gata si acest capitol . Sus e trandafirul facut de Zayn. Va multumesc.. :* :* :)))
CITEȘTI
Negru..☀
RastgeleEa... doar o fata care nu are habar de ce inseamna bucuria ... El doar un baiat care se bucura de viata...care are o lume a lui. Ce se intampla cand cei doi se intalnesc...?? Ce se va intampla cand el va afla cu ce se ocupa ea .. dar el ce sec...