ZAYN POV'S..
Ma aflam in camera..incercam sa dorm..dar chiar nu reuseam. Nu stiu de ce..dar mi au revenit in minte cele spuse de ai mei..ca sunt un nimeni..ca eu chiar nu pot sa reusesc...si restul.
Nu am mai spus nimic..chiar nimic..doar ma uitam la tavan..si la naiba..chiar plangeam. Nu m am putut abtine...
-Chiar nu ai de gand sa ma lasi sa dorm? Aud o voce cunoscuta..ma uit si o vad pe Alexa.
Imi pare rau ca am deranjat o. Dar sincer nu e vina mea.. mda..ce naiba..ba da. E vina ..
-Pot sa stiu motivul pentru care plangi? Ma intreaba..si se aseaza langa mine.
-..Mm..pai.. incep eu..dar i a mi o taie scurt.
-Uite..nu tre sa imi zici daca nu te simti oky. Esti bine..? Ma intreaba.
-Nup..dar poate ca voi fii. Spun cu o voce mica.
-Poate..e un cuvant important. Spune.
-Mda.
-Putem dormii? Maine mai avem si scoala.. spune.
-Mda. Sigur. Alexa dar eu nu am cartile..
-Mda. Lasa le luam maine. Spune si iese din camera.
Am adormit in cateva minute..<<<<<<<<ALEXA POV'S>>>>>>>>>
Am aflat din reteaua mea de date..unde locuia Zayn. Am fost seara si i am luat cartile. Nimic nou in rest. I am facut ghiozdanul..si m am bagat la somn. Nu mai aveam ce sa fac.
Orarul de azi .,fiind Vineri aveam ore usoare.. Romana(2). Fizica..Desen..Muzica.. si asta era tot.
Nu pot sa cred.
Dimineata... l am gasit pe Zayn in fata usii gata de plecare.. deci.. ce sa mai facem.
-Auzi..da tu ai mancat? Il intreb eu cand ajung langa el.
-M..mnup. spune el si lasa fata in jos
-Pai..de ce? Nu iti place ce e in frigider? Il intreb..da din cap..dar in niciun sens..asa ca nu inteleg nimic.
-Ba da. Doar ca... of..
-Hai sa mancam.
-Pai..da..
-Sa nu aud nimic. Casa mea..regulile mele.
Am facut oua.. si el a baut si o cana de ceai. Urasc ceaiul...iarba cu apa clocotita. Ce naiba.....ma rog.
Ne am suit in masina si am demarat in tromba..aveam nervi..mai ales cand m a sunat sefa ca a intervenit nu stiu vine mama dracu..si ca tre sa ne miscam
-Alexa pot sa te intreb ceva? Ma intreaba Zayn.
-Deja ai intrebat.. spun eu glumeata. Mda..sunt nervoasa dar eu imi arat nervii prin glume..adica cu cat glumesc mai mult cu atat sunt mai nervoasa.
-Adica..altceva..te rog. Spune cu vocea aia.. Arrr..vocea aia :3
-Mda.
-De unde mi ai facut rost de carti..? Adica sunt cartile mele..dar de unde le ai luat? Ma intreaba.
Franez brusc masina..si opresc fix in fata scolii.
-Am ajuns. Spun.
-Mda..dar raspunde mi.!
-Nu..CONTEAZA.! spun apasat ultimul cuvant.
Se da jos din masina si mergem la ore...
((((((( 3333333Dupa ORE..333333))))Ma aflam acasa la mine. E ora 19:45. Am avionul peste fix 15 minute.
-Esti gata.? Il.intreb pe Zayn.
-M..sa zicem. Raspunde el. .
Mergem la aeroport unde ne asteapta avionul nostru privat..mda..e privat. Nu pot sa cred ca am spus asta.
-Dragii mei.... aici aveti informatiile pentru tot ce va trebuie. Spune sefa mea si ne intinde un plic alb mare..
-Mda. Va voi anunta cand voi afla mai multe. Spun
-Alexa nu uita ca estiin echipa acum. Imi spune sefa asta . Mai nou ma enerveaza. Nu inteleg de ce ma baga cu asta in echipa.
-Alexa.. vino putin. Zayn urca in avion. Spune sefa.
-Mda. Spun deja plictisita.
-Sa ai grija de FIUL MEU.! Spune ea. Iar eu raman muta. Nu imi vine sa cred.
-Zayn..e ...
-Mda. Si nu..nu stie. L am gasit recent. Te rog.. nu ii spune. Ai grija de el. E prima si poate ultima lui misiune.. depinde doar cum joci tu.. ai toate cartile la tine scumpo. Acum du te. Avionul asteapta.!
Spune.. asta a fost m am suit in avion..si....Gata . Sper ca va place. Va pup.
CITEȘTI
Negru..☀
CasualeEa... doar o fata care nu are habar de ce inseamna bucuria ... El doar un baiat care se bucura de viata...care are o lume a lui. Ce se intampla cand cei doi se intalnesc...?? Ce se va intampla cand el va afla cu ce se ocupa ea .. dar el ce sec...