Κεφάλαιο 3 – Αυτάρεσκα χαμόγελα και αναπάντεχες υποχρεώσεις
Με κάποιο τρόπο κατάφερα να φτάσω σπίτι χωρίς να καταρρεύσω. Βγήκα από το δανεισμένο φόρεμα που δεν με έκανε πλέον να νιώθω ασταμάτητη και έβγαλα τα Louboutins. Αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο και άρπαξα ένα ποτήρι κρασί, μπαίνοντας στο ζεστό νερό.
Αμέσως χαλάρωσα. Έμεινα βυθισμένη στο νερό για περίπου μια ώρα πριν βγω έξω με αποτέλεσμα τα δάχτυλα μου ήταν μουλιασμένα. Φόρεσα το αγαπημένο μου τεράστιο πουλόβερ, άρπαξα το αρκουδάκι μου και παγωτό και κατέρρευσα στον καναπέ.
Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και μόρφασα, γνωρίζοντας ότι θα ήμουν αναγκασμένη να ακούσω τις φωνές του Jace. Προχώρησε προς τα μέσα και σταμάτησε στη θέα του εαυτού μου, παρακολουθώντας με ενώ μου χαμογέλασε αδύναμα.
«Έχεις μαζί σου το αρκουδάκι σου, παγωτό και κρασί. Ξέρασέ τα όλα. Τώρα.» πρόσταξε αμέσως, πετώντας τη θήκη του λάπτοπ του, ενώ κάθισε δίπλα μου. Του έδωσα το παγωτό και εκείνος άρχισε να τρώει περιμένοντας με να μιλήσω.
«Υποθέτω ότι τον έπεισα να μου δώσει την συνέντευξη» είπα ήσυχα.
«Ω, Θεέ μου!» τσίριξε. «Ήταν χάρη στο φόρεμα Valentino, είμαι σίγουρος, μωρό! Ήταν καυτός από κοντά; Άγγιξες τα μαλλιά του;»
«Jace...»
«Σοβαρά. Πότε είναι; Καλύτερα να με αφήσουν να είμαι στο δωμάτιο μαζί με αυτό τον ωραίο άντρα...»
«JACE!»
«Τι;» κατσούφιασε, τρώγοντας άλλη μια κουταλιά παγωτό.
«Πρώτον, ήταν γαμημένα τέλειος από κοντά. Δεν μπορώ καν να πιστέψω ότι ο άνθρωπος είναι αληθινός. Δεύτερον, είναι Άγγλος. Και φυσικά έχει σέξι προφορά. Φυσικά. Και τρίτον, το αναθεματισμένο κοστούμι που φορούσε του πήγαινε τέλεια. Ήταν ειδική παραγγελία μάρκας Gucci, Jace. Ειδικής παραγγελίας. Gucci.»
Το στόμα του Jace άνοιξε διάπλατα και προσπάθησε να μιλήσει αλλά σήκωσα πάνω το χέρι μου λέγοντάς του να σταματήσει.
«Αλλά ήταν... κρύος;» προσπάθησα. «Όχι, δεν ήταν- ήταν ορμητικός.»
«Τι εννοείς;»
«Βασικά το πρώτο λεπτό μου φώναζε για τις σαχλαμάρες μου, μετά με φόβισε, μετά με εκνεύρισε. Κι μετά με είχε κολλημένη ενάντια στην πόρτα...»
«ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!;!;»
«Jace! Άσε με να τελειώσω» τον μάλωσα. Αναστέναξε και έφαγε άλλη μια κουταλιά παγωτό. «Ήταν κοντά στο πρόσωπό μου και μου είπε 'Δεν νομίζω ότι σε τρομάζω. Πιστεύω ότι σε ενθουσιάζω. Πιστεύω ότι θες να με γαμήσεις.» Κι εγώ το αρνήθηκα και μου είπε ότι έλεγα ψέματα;»
YOU ARE READING
Suit & Tie (ελληνική μετάφραση)
FanfictionHarry Styles. 24 ετών. Γενικός Διευθυντής. Αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος. Είναι ο πιο περιζήτητος εργένης της Νέας Υόρκης. Κάθε άντρας και γυναίκα στα 100 μίλια ξέρει το όνομά του. Αλλά κανείς δεν ξέρει πραγματικά τον Harry. Norah Wilson. 22 ετών...