Κεφάλαιο 5 - Αλλοπρόσαλλα θελήματα & κλεμμένες θέσεις

142 18 0
                                    

Κεφάλαιο 5 – Αλλοπρόσαλλα θελήματα & κλεμμένες θέσεις

Ήταν Παρασκευή. Η μέρα για την οποία ανυπομονούσα να έρθει τον τελευταίο μήνα. Η μέρα που σηματοδοτούσε την έναρξη της φθινοπωρινής μόδας. Ήταν η φθινοπωρινή επίδειξη μόδας. Το σχεδιάζαμε ένα μήνα, τα πάντα ήταν στην εντέλεια χωρίς να μας έχει ξεφύγει η παραμικρή λεπτομέρεια.

Ο Jace ήταν σοκαρισμένος όταν άνοιξε την πόρτα του δωματίου μου στις 10 το πρωί για να με βρει ήδη ξύπνια, καθισμένη στην άκρη του κρεβατιού μου, όπως εγώ έχωσα στα μάτια μου τα τακούνια που κρατούσα στα χέρια μου για να ξυπνήσει τον εαυτό μου.

«Δεν πίστευα ότι θα μπορούσες να λειτουργήσεις χωρίς εμένα» συλλογίστηκε. Το αγριοκοίταξα νυσταγμένα.

«Αυτό συμβαίνει μόνο μια φορά. Φτιάχνεις πρωινό;»

«Αγάπη μου, φτιάχνω πρωινό κάθε μέρα. Γιατί να μην το κάνω και σήμερα;»

«Σωστό επιχείρημα. Τώρα φύγε, πρέπει να ετοιμαστώ. Χρειάζομαι τουλάχιστον μία ώρα » εξήγησα καθώς ένα πολύ διασκεδασμένος Jace βγήκε έξω από το δωμάτιό μου. Προσέφερα στον εαυτό μου ένα μπάνιο, μουλιάζοντας κι αφήνοντας τους μύες μου να χαλαρώσουν όπως ήθελα.

Δεν χρειαζόταν πια να αντιμετωπίσω τον Harry Styles. Έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε για να γράψουμε το άρθρο από την μικρή μας συνέντευξη. Δεν θα χρειαζόταν πια να δω τον εξαιρετικά τρομακτικό αλλά και απίστευτα όμορφο άντρα. Το άγχος που μου είχε δημιουργήσει τις λίγες μέρες που ερχόμουν σε επαφή μαζί του, είχε εξαφανιστεί.

Αλλά ένα νέο άγχος είχε αντικαταστήσει το προηγούμενο, ένα άγχος το οποίο δεν μπορούσα να καταλάβω. Το άγχος ότι δεν θα τον έβλεπα ποτέ ξανά. Απλά δεν ήθελα να είμαι στο ίδιο δωμάτιο και να συναναστρέφομαι μαζί του. Αυτό που ήθελα ήταν να κάνω μερικά πολύ ακατάλληλα πράγματα στο όμορφο σώμα του.

Ο Jace χτύπησε την πόρτα του μπάνιου μου αποσπώντας με από τις σκέψεις μου. «Βιάσου! Πρέπει να ήμαστε νωρίς εκεί.»

«Φύγω από εδώ!» του φώναξα. «Ονειρεύομαι ξύπνια τον Harry Styles γυμνό.»

«Νόμιζα ότι τον μισούσες!»

Αναστέναξα βγαίνοντας από τη μπανιέρα καθώς το νερό πιτσιλούσε στην άλλη πλευρά. «Απλά σκεφτόμουν ότι ήσουν σωστός στο ότι χρειάζομαι σεξ.»

Χαχάνισε από την άλλα πλευρά της πόρτας και άκουσα τα βήμα του να απομακρύνονται. Τύλιξα μια πετσέτα γύρω μου και στεγνώνοντας τα μαλλιά μου, σγουραίνοντάς τα έτσι ώστε να πέφτουν σε χαλαρές μπούκλες γύρω από το πρόσωπό μου. Έπειτα πήγα στο δωμάτιο για να ντυθώ.

Suit & Tie (ελληνική μετάφραση)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz