Κεφάλαιο 7 – Γρήγορες ταχύτητες και αγενείς χειρονομίες
«Κάνεις σαν μωρό!» ο Jace τσίριξε από την άλλη μεριά του δωματίου. Κατσούφιασα καθώς έγειρα πίσω ενάντια στη μπανιέρα με τα γόνατα μαζεμένα στο στήθος του. «Δεν με νοιάζει!» του φώναξα. «Δεν μπορείς να με αναγκάσεις να πάω!»
«Γιατί να μην πας;! Σου τρέχουν τα σάλια όποτε τον βλέπεις τις δύο τελευταίες εβδομάδες.»
«Είναι τρομακτικός» κλαψούρισα, βάζοντας το κεφάλι στα γόνατά μου. «Και είναι κακός τον μισό χρόνο.» Ο Jace άφησε ένα βογκητό. «Μπορείς τουλάχιστον να ξεκλειδώσεις την πόρτα;»
Ξεφύσησα και διέσχισα το μικρό μας μπάνιο και γύρισα την κλειδαριά. Μπήκε μέσα στο δωμάτιο αμέσως και κάθισε στο δροσερό πλακάκι του μπάνιου απέναντι μου με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο να βρίσκεται στη γωνία των λεπτών χειλιών του το οποίο προσπαθούσε να κρύψει.
«Θα πας.»
«Δεν θα πάω.»
«Θα πας.»
«Όχι.»
«Ναι.»
«Θα σου μαγειρεύω κάθε βράδυ για την επόμενη εβδομάδα, θα βάφω τα νύχια σου, θα πληρώνω τα ψώνια αυτή την εβδομάδα και θα σε αφήσω να διαλέξεις ταινία την Τετάρτη» προσπάθησε. Τον αγριοκοίταξα. «Και θα είμαι τρομερά εκνευρισμένος μαζί σου αν δεν πας γιατί ξέρω πως σου αρέσει και είναι καυτός και πλούσιος, οπότε γιατί να πας;»
«Γιατί θες να πάω τόσο πολύ;» ρώτησα.
«Θέλω τις πικάντικες λεπτομέρειες, προφανώς. Και δεν θα με πείραζε καθόλου να τον δω ημίγυμνο αύριο το πρωί.»
«Δεν θα κοιμηθώ μαζί του, Jace!» τσίριξα, πετώντας του το πρώτο πράγμα που βρήκα μπροστά μου, το οποίο έτυχε να είναι ένα ταμπόν, στο κεφάλι του.
«Θεέ μου ίου ίου μπλιαχ!» φώναξε, πηδώντας και τρέχοντας έξω από το μπάνιο. Έσκασα στα γέλια με την υπερευαισθησία του. Όταν το κεφάλι του ξεπρόβαλλε από την άκρη της πόρτας μερικά λεπτά αργότερα, εγώ συνέχισα να γελάω. «Είναι ασφαλής;»
«Jace, είναι μόνο ένα ταμπόν. Δεν είναι καν χρησιμοποιημένο.» γέλασα. Με αγριοκοίταξε.
«Και πάλι είναι αηδιαστικό. Θα πας σε αυτό το ραντεβού και τέλος. Είναι ήδη έξι, ω Θεέ. Έχεις μόνο μια ώρα να ετοιμαστείς, Norah, βιάσου!» ξεφύσησε, χτυπώντας δραματικά τα πόδια του στο πάτωμα. Αγριοκοιτάξαμε ο ένας τον άλλο ενώ βρισκόμασταν σε αδιέξοδο.
STAI LEGGENDO
Suit & Tie (ελληνική μετάφραση)
FanfictionHarry Styles. 24 ετών. Γενικός Διευθυντής. Αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος. Είναι ο πιο περιζήτητος εργένης της Νέας Υόρκης. Κάθε άντρας και γυναίκα στα 100 μίλια ξέρει το όνομά του. Αλλά κανείς δεν ξέρει πραγματικά τον Harry. Norah Wilson. 22 ετών...