Κεφάλαιο 2- Ψεύτικη ταυτότητα και φόβος
Τράβηξα αδέξια το στρίφωμα του σκούρου κόκκινου φορέματός μου βγαίνοντας έξω από το ταξί, δίνοντας στον οδηγό μερικά χαρτονομίσματα. Κράτησα σφικτά τον καφέ μου, κοιτώντας στο τεράστιο κτήριο μπροστά μου. Ήταν ένας ψηλός ουρανοξύστης στη μέση του Μανχάταν, με την επιγραφή Επιχειρήσεις Styles γραμμένη στην κορυφή με αριστοκρατικά γράμματα.
Μπήκα δειλά μέσα. Φορούσα ένα βαθύ κόκκινο Valentino φόρεμα και μαύρα Louboutins (είδος τακουνιών). Ο Jace κι εγώ ψάξαμε στη ντουλάπα με τα αποθέματα για τις φωτογραφήσεις στον κάτω όροφο του γραφείου για το τέλειο ντύσιμο. Το φόρεμα είναι της περασμένης σεζόν και δεν είναι πιθανό να χαθεί, τα παπούτσια, τα οποία δεν έχουν φορεθεί ποτέ, είναι νούμερο έξι. Θέλω να ελπίζω ότι θα τα επιστρέψω όσο πιο σύντομα μπορώ.
Όλα όσα φορούσα ήταν ακριβότερα από ότι εγώ θα μπορούσα να αγοράσω. Και το συναίσθημα που ένιωθα φορώντας τα ήταν υπέροχο. Πλησίασα τη ρεσεψιόν, όπου μια ξανθιά όμορφη νεαρή πληκτρολογούσε στον υπολογιστή της.
«Μπορώ να σας βοηθήσω;» ρώτησε χωρίς να με κοιτάξει.
«Ναι, είμαι εδώ για να δω τον κύριο Styles.»
Άφησε ένα μικρό γέλιο. «Έχετε κάποιο ραντεβού;»
«Λοιπόν, όχι, αλλά εγώ...»
«Τότε μπορείτε να δείτε τον κύριο Styles σε περίπου...» κοίταξε συγκεντρωμένη την οθόνη της δαγκώνοντας τα χείλη της. « 7 μήνες.»
«Είστε σοβαρή;» βόγκηξα. «Ακούστε, είναι πολύ σημαντικό.»
«Σίγουρα είναι» γέλασε. «Εκτός κι αν θέλετε να υποβάλλετε αίτηση για υπάλληλος υποδοχής, κάτι για το οποίο πολύ αμφιβάλλω» χλεύασε αντικρίζοντας με. «Ή είστε μία πολυεκατομμυριούχος που θέλει να κάνει μια συγχώνευση, αλλιώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δείτε τον κύριο Styles σήμερα.»
«Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας» είπα σαρκαστικά, χτυπώντας το τακούνι μου και βαδίζοντας προς την πόρτα. Στάθηκα στο πεζοδρόμιο με ανυπομονησία, αναζητώντας στο δρόμο για ένα ταξί και τηλεφωνώντας στον Jace. Απάντησε στο πρώτο μπιπ.
«Jace, δεν είναι διαθέσιμος για επτά μήνες, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να καταφέρω να του μιλήσω» κλαψούρισα αμέσως. «Εκτός κι αν είμαι κανένα καυτό κορίτσι που ψάχνει για δουλειά ή μια γαμημένη εκατομμυριούχος.»
Εκείνος γέλασε στο τηλέφωνο. «Ώστε τα παρατάς έτσι εύκολα;»
«Λοιπόν, τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνω;»
VOUS LISEZ
Suit & Tie (ελληνική μετάφραση)
FanfictionHarry Styles. 24 ετών. Γενικός Διευθυντής. Αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος. Είναι ο πιο περιζήτητος εργένης της Νέας Υόρκης. Κάθε άντρας και γυναίκα στα 100 μίλια ξέρει το όνομά του. Αλλά κανείς δεν ξέρει πραγματικά τον Harry. Norah Wilson. 22 ετών...