-Ia de aici!striga sora mea si brusc ma trezesc aproape cazand de pe patul ei. Nu m-am lasat mai prejos si am inceput sa o lovesc si eu cu perna pe care o aveam in mana. Eram intr-un razboi aprig cu perne,care nici nu mai stim de ce a pornit,dar nu mai conteaza.
Brusc usa se deschide,iar Roland se trezeste cu o perna in fata,dupa ce eu m-am ferit la timp. Avea o mimica de baiat de ala care nu intelege ce se intampla,ca mai apoi sa apuce perna si sa inceapa sa se bata si el.
*
Eram deasupra lui Add,incercand sa o lovesc in fata,cand cineva ma apuca de solduri si ma ridica. Am inceput sa tip,si sa bat cu pumnii in spatele saracului meu verisor,pana m-a ridicat deasupra capatanei lui.
-Roland!! Pune-ma jos,ca o sa cad!!! Dar strigam degeaba,caci nu avea nici un gand sa ma asculte. A iesit cu mine din camera si m-a dus asa pana in camera mea,unde m-a trantit pe pat,m-a infasurat in cearseaful de pe pat. Eram ca un cocon. M-a lasat asa si a zis:
-Vezi sa dormi!
-Futu-ti mortii matii! Numai sa scap de aici, ca ti-o iei bine de tot!dar strigam de geaba,caci el a trantit usa si a plecat. M-am luptat cu cearsaful pana l-am rupt,dar intr-un final am reusit. Am inchis ochii,nu mi-era somn,dar imi placea sa ascult linistea din jur,pana am simtit miros de vampir,care mi-a tulburat simturile. Stai,ce?!Vampir?!
Am deschis ochii,iar fereastra era deschisa,ceea ce ma speria. Nimeni nu era in camera. Am bagat mana sub pat si mi-am scos cartea despre vampiri,zombie si personaje legendare,prindre care si mama,in fine. Am deschis-o la o pagina pe care am marcat-o,capitolul vampirilor.
Culmea,primul era chiar Dany:
-Pfoai,tu-ti bati joc de mine?!
Ceva s-a miscat in intuneric,iar mirosul de vampir s-a intetit. Am facut lumina in zona aia,iar in fata mea a aparut Dany:
-Nu,nu-si bate joc nimeni de tine!
Am tipat speriata,am sarit din pat si am incercat sa ma apar,dar puterile mele erau blocate. M-a atacat cu ceva albastru si m-a aruncat la pamant,lovindu-ma cu spatele si capul de perete.
Se tot apropia de mine,spunand:
-N-am reusit sa te distrug atunci,cu mauca-ta,o voi face acum.
-Aysha,ce se intampla?s-a auzit vocea surorii mele,care a incercat sa deshida usa,era si tata,il simteam. Usa era blocata,cu o vraja.
-Ramai acolo,unde esti!am strigat.
Dany si-a pregatit pumnul sa dea,dar pe fereastra a intrat salvarea mea,Gaby.
-Las-o in pace!i-a atras atentia acesta. Intre ei a inceput o lupta crancena,dar n-am putut privii,insa ce ma ajuta cel mai mult,sa nu ma las prada dusmanului,era mama. S-a pus in jurul meu ca o patura,protejandu-ma.
Stateam cu genunchii la piept,leganandu-ma ca un copil mic,dar mi-era teama. Teama ca o sa il omoare pe Gaby, si urmez eu,sau ca Gaby il alunga si pe urma ma ia pe mine.
Am privit in fata,unde l-am vazut pe Dany cum pleaca,pe geam,iar Gaby,cu multiple rani,se indrepta bland spre mine. M-am tras intr-un colt,iar mama a luat forma ei normala,de fantoma,ca apoi sa dispara. Gaby era deja langa mine,m-a privit putina vreme de sus,ca mai apoi sa se lase pup in fata mea. Din instinct mi-am pus mainile la fata,pentru aparare,atunci cand a intins mana.
-Te rog, nu da!am spus rapid.
Si-a retras mana,stand tot acolo. L-am privit in ochi,si am vazut o umbra adanca de dezamagire,pe langa iubirea si tandretea ce erau deja prezente.
Am lasat usor mainile in jos si l-am privit cu ochii dulci,si sticlosi cred. O urma de zambet i-a aparut pe chip si s-a pus turceste langa mine. Fara rusine,m-am pus in bratele lui,cu capul pe pieptul lui. A crasnit usor din dinti,dar s-a ridicat cu tot cu mine in brate si m-a pus pe pat, invelindu-ma. M-am intors catre el si l-am apucat de mana,cand vroia sa plece. Acesta s-a intors catre mine si i-am putut vedea ranile.
-S-sangerezi!am spus soptit.
-Se pare ca am nevoie de o asistenta,preferabil bruneta,cu ochi albastrii,a glumit el si s-a asezat pe pat. M-am ridicat si m-am dus catre baie sa iau trusa de prim ajutor,pe care acolo stiu ca am lasat-o. Am luat-o si m-am intors rapid inapoi in camera. Acum el era tolanit pe patul meu,privind tavanul. M-am pus langa el si am scos o bucata de tifon,pe care am turnat putina apa oxigenata. Am pus usor pe rana. L-am auzit cum a crasnit din dinti,dar nu a spus nimic. Am continuat sa curat usor ranile. Cand am terminat,s-a ridicat ca sa-l pot bandaja. Am luat sulul de tifon si l-am desfacut. Am inceput sa-l infasor,incercand sa nu ma holbesc prea tare,caci si-asa stau intr-o pozitie care in alte circumstante,putea fi interpretat altfel.
M-am ridicat Si am luat trusa,pe care am pus-o la loc,sus,pe dulapior. M-am intors rapid in dormitor si m-am trantit pe pat. M-am intors pe partea pe care trebuia sa fie el,trebuia. A plecat. Sau asta a fost un alt vis. Am incercat sa nu bag in seama si am scos cartea de sub pat. Am deschis-o la pagina mea peferata,cea in care aparea mama,o legenda. Gandindu-ma la ea,o lacrima a cazut. Un sentiment de deja-vu m-a cuprins. Imi amintesc ca aveam niste poze prin album. Am sarit din pat si m-am dus indreptat catre biblioteca. Am scos din spate,un album vechi. Prima poza era una in care eu cu Ade eram micute. Purtam niste rochitele roz bombon,bleah,dar radeam,eram fericite. Urmatoarea poza,era ea,la plaja,avea un costum roz cu alb si o fata gen "sunt sexy ,nu?". Muream de ras. Am trecut mai departe si am gasit o poza,in care apaream eu,Ade si un tip blond. Aveam atunci vreo cinci ani. Eram pe patul meu,cu o carte in mana,baiatul care era clar mai mare,cu vreun an,era deasupra mea,iar Ade tocmai sarea pe patul meu. Stai...tipul ala,seamana cu Ryan. Am scos poza din tipla si m-am uitat pe spate. " Ryan,sper ca a-i sa revii,o sa ne fie dor de tine,mai ales lui Ade, sufletelor pereche." Asta era! Stiam eu,il cunosteam de undeva! Am luat poza si am pus-o in caiet. O sa i-o arat la scoala. Am continuat si m-am vazut pe mine,cand faceam belly dance. Era spectacolul haitei din fiecare an. Anul acesta il organizeaza Ade si ca de obicei,va veni la mine in pat la exact patru zile,trei ore,sase minute si zece secunde fix,pana la spectacol,la care nu am mai participat de vreo patru ani,cand am facut poza asta. Am continuat sa rasfoiesc albumul si am gasit o poza cu ea,mama. Era patata putin de ceva rosu,dar am ignorat-o. Am strans-o la piept si am pus-o in carnet.
Am privit pe geam si era deja dimineata. M-am ridicat din pat si m-am dus la garderoba. Am de gand sa-mi schimb stilul. Am luat o pereche de blugi mulati,cu broderie cu gaurele pe margine si o bluza mulata,albastra,cu un decolteu destul de mare,pentru gustul meu,dar o incercam si pe asta.
*
Mi-am trantit ghiozdanul pe scaun si mi-am pus cartea si caietul pe masa. Avem fizica,cu o fosila,care mai vrea sa-i zicem si domnisoara. Ryan tocmai se asezase in banca si m-a privit spunand:
-Papusa,hai sa bag un suc in tine!
-Aham! Azi la trei!spun eu in gluma,dar el pare ca a luat-o in serios.
Mi-am luat caietul si nu stiu ce minuni am facut ca poza cu noi trei a zburat,fix la banca lui. A luat-o intre degete si a privit-o. S-a incruntat putin,apoi a intors-o,a citit scrisul,dupa s-a uitat la mine,apoi la Ade care era mai in fata cu doua banci si a zambit spunand:
-Asta e dinainte sa plec in Londra!
-Exact din ziua aia!spun eu uitadu-ma la poza aia.
A
CITEȘTI
Lupoaica Ascunsa II
Hombres Lobo"-Adeline! Inceteaza! Da-mi telefonul! -Nu, pana nu-mi spui cine este Ryan! -Frate! E un coleg! E a zecea oara cand iti spun! -Iar eu nu te cred!" Dupa moartea mamei lor, cele doua gemene cresc fara ea si ajung in sfarsit mari. Una are puterea lumin...