"Sunt peste tot si totusi sunt nicaieri. Sunt doar o umbra printr-o multime de oameni. Sunt vizibila si totusi priviti prin mine. Sunt o fantoma."
-Ayshel's P. O. V.-
Deja am cumparat doua sacose de cadouri care nici macar nu-s pentru mine.
-Adeline! Suntem aici de 4 ore si sunt pe tocuri! Ma dor picioarele!ma plang catre sora mea care avea dublu de sacosi decat mine.
Aceasta s-a intors uitandu-se urat la mine si punand produsele in fata casieritei.
Dupa ce a platit numeroasele produse,s-a indretat catre iesirea mall-ului fara sa mai zica nimic,eu binecuvantand zeii si toti aia sfinti ca au convins-o. L-am sunat pe Roland sa vina sa ne ia,asteptand dupa el 1 ora.
-Parca ajungeai in 5 minute! I-am reprosat eu,arucand sacosele in portbagaj.
-Da,da,5 minute,50 de minute tot aia e,spune el nonsalant,Adeline lovindul peste ceafa.
L-am injurat in barba si am urcat in spate asteptand sa ajungem acasa.
Urmaream micii fulgi cum dansau in lina lor coborare catre asfaltul inghetat. In scurt timp un strat subtire de zapada s-a asternut peste oras,stiam ca in curand zapada imi va depasii gleznele. Am aruncat o privire pe furis la sora mea,care se pare ca deja nu mai putea sta locului de bucurie. Mi-am rostogolit ochii anuzata si am continuat sa privesc peisajul,anergand in liniste spre casa.
Dupa 20 de minute de mers cu masina,si cateva injuraturi de la Roland catre vreme,an ajuns intrege acasa,in timp ca dragul nostru verisor inca mormaia injuraturi,in timp ce s-a apucat sa-si schimbe cauciucurile cu cele de iarna.
Am intret in casa,iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi scap picioarele de carcerele cizmelor mele lungi pana la genunchi. L-am ignorat pe tata care se pare ca a descoperit jocurile video si am urcat la mine in camera trantind sacosele undeva prin camera si aruncandu-ma pe patul meu moale si primitor. M-am intors pe spate si mi-am privit tavanul pictat ca siCalea Lactee,calculant cat mai e pana la Craciun...exact 13 zile,iar pana la vacanta,7 zile,doar o saptamana...o saptamana plina cu teste si teze si morale tinute cu "Sa nu va culcati pe o ureche!" si asa mai departe.
M-am ridicat alene din pat si m-am indreptat spre dressing,alegandu-mi un pulover larg,lalai pe mine si o pereche de blugi uzati si m-am indreptat catre baie. O clipa am scanat gresia in nuante de albastru galactic si faianta de un alb imaculat. M-am privit in oglinda de deasupra ghiuvetei. M-am ridicat pe varfuru sa-mi pot observa corpul pana la jumatatea coapselor. M-am dezbracat cu miscari lente,ramanand doar in lenjerie intima. M-am privit din nou si am observat ca nu mai aveam nici o urma pe el. Mi-am privit abdomenul,eram plata dar mi se parea ca sunt,totusi,prea lata. Am continuat cu soldurile mari,masurandu-le din priviri, diferenta de 10 centimetri dintre solduri si sani,fiind oarecum vizibila. M-am strambat privindu-mi pielea alba ca laptele,in contrast cu parul meu ca abanosul. Buzele rozalii spre rosii atrageau atentia impreuna cu ochii mari,poate putin prea mari, de un albastru deschis. Mi-am trecut o mana prin par si am oftat dad jos si ultimele bucati de material de pe mine. Am intrat in dus,lasand stropii de apa rece sa alunece pe pielea mea. Am apucat gelul de dus cu aroma de vanilie si mi-am turnat in palma o cantitate considerabila,intinzand-o pe tot corpul,in timp ce aroma dulceaga ma invaluia,dupa alte minute bune petrecute uscandu-mi parul si imbracandu-ma am coborat scarile intrand in bucatarie unde Roland isi butona violent telefonul. Am hotarat sa il las in pace si am schimbat directia catre living unde tata se duela cu Adeline in jocul lor video,in timp ce matusa Caterine paria cu Kate cine castiga. Prea multa aglomeratie. Am trecut si pe langa living si am urcat inapoi in camera mea, deschizandu-mi laptopul. Am deschis pagina de youtube si am pus prima melodie de la Slipknot pe care am gasit-o.
Am inchis ochii ascultand melodia pana am cazut intr-un somn adanc,melodia auzindu-se undeva,ca un ecou in timp ce eu ma afundam mai tare in somn.##
Am sarit rapid peste radacina groasa ce mi s-a infatisat ,continuand sa alerg cat ma tin picioarele. Macar de as putea vedea de cine,sau ce alerg.
Ostenita de atata alergat am cotit brusc,dezechilibrandu-na si cazand intr-un fel de prapastie. M-am agatat in ultima clipa de o radacina groasa,uesita inafara. Cum,necum,m-am urcat pe ea,stand cat mai aproape de peretele din pamant. Am asteptat,ascultand cum pasii mari si zgomotosi se apropie,observand pe cer stoluri mari de pasari ce zburau speriat,care-incotro. O vreme,pasii s-au oprit,lasand o liniste de o puteai taia cu cutitul. Mi-am tinut respiratia,gandindu-ma ca mi-ar putea auzi-o. De teama,sau de la alergat,imi auzeam inima bubuindu-mi in urechi. Am auzit o arma cum a fost incarcata si un glont a zburat milimetric pe langa mine,mirosul omagului intepandu-mi narile. Am icnit speriata,ridicandu-mi privirea cu incetinitorul,in timp ce raspiratia imi devenea tot mai alerta. Cand am ajuns cu privirea pe margine am putut observa un barbat inalt, incaltat cu bocanci de vanatoare,grei,si tot in negru, cu petice din pulover rupte. Cand am ajuns la fata,m-am inspaimantat. O cicatrice ii brazda chipul,de la tampla pana aproape de barbie. Avea barba usor crescuta,iar pe buzele crapate,pline de sange, avea un ranjet malefic. Am urcat mai sus cy privirea,trecand de nasul coroiat,spart, si dand de aceeasi pereche de ochi tulburi,albastrii,inconfundabili. Mi-a scapat un icnet cand l-am vazut incarcandu-si din nou arma,de data asta tintindu-ma in mod direct. Speriata de ce putea face,am vrut sa sar,dar am ramas incremenita,neputand nici macar sa ma feresc. Dani apasat pe tragaci,iar eu am scos un tipat ca din gura de sarpe,privind cum totul se face negru in jurul meu. M-am lasat sa cad in gol,inca simtind cum omagul imi invadeaza tot corpul.
Am cazut in gol,cu parul fluturandu-mi pana am inceput sa aud susurul apei. Am cazut in apa cu un pleoscait puternic. Mi-am deschis ochii,doar ca sa-i inchid la loc,ultima imagine fiind apa ce se inrosea in jurul meu.
##
CITEȘTI
Lupoaica Ascunsa II
Hombres Lobo"-Adeline! Inceteaza! Da-mi telefonul! -Nu, pana nu-mi spui cine este Ryan! -Frate! E un coleg! E a zecea oara cand iti spun! -Iar eu nu te cred!" Dupa moartea mamei lor, cele doua gemene cresc fara ea si ajung in sfarsit mari. Una are puterea lumin...