Am cazut intr-un somn adanc.. poate ca nici nu mai aveam sa ma trezesc..
***
Insa.. m-am trezit. Nu stiu daca am avut un vis sau nu.. dar eram in casa lui. Eram in patul meu.
Poate ca tot a fost un vis. Poate ca am lesinat sau..
Am incetat sa mai palavragesc in gand, m-am dat jos din pat, dar sincer durerea.. inca exista inauntrul meu..
Inima mea batea foarte tare.. Si facea intr-un fel sa doara..
Dar tot am iesit din camera .
M-am apropiat de bucatarie. M-am inghesuit intr-un colt ca sa nu ma vada si am privit momentul.
Toti trei erau fericiti. Camy a sarit in bratele lui.. zambind si plangand ..
-Micuto, nu vi si tu aici?
Vocea aceea m-a facut sa simt ca intradevar traiesc.. ca intradevar am un scop pe pamant.. sa iubesc.
Am alergat plangand spre el, si cand am sarit in bratele lui parca tot trecutul dureros a fost lasat in spate, parca toata viata mea a devenit roz, parca nimic din ce am crezut pana acum nu mai conta. Pentru ca ceea ce conta acum era..el..
-Ryan..
Mi-a dat drumul si uitandu-se la mine zambind a spus:
-Stii ca inca sunt suparat pe tine, nu?
M-am uitat la el facand un bot de suparata si i-am replicat:
-Nu ma intereseaza, atata timp cat esti langa mine, sunt fericita.
M-a luat in brate, iar in spate se auzeau vocile celor doi formand un aww, ce dragut.
Ca pe vremuri, m-a luat pe sus si m-a asezat pe platoul din bucatarie. Si totusi nu puteam sa fiu mai inalta ca el. Ori a crescut el, ori m-am micsorat eu.
Dar tot ce conta era ca eram unul langa altul.
Eram m-ai fericita ca oricand ..
-Am crezut ca n-am sa te mai vad vreodata. am zis eu plangand
-Dar ma vezi acum, nu?
M-am uitat la el zambind.
Si atunci au inceput perversitatile.
Mi s-a prelins o lacrima pe obraz, apoi mi-a cazut pe piept.
S-a uitat la mine apoi s-a apropiat si a lins picatura de pe pieptul meu.
-Hei!
S-a uitat la mine cu o fata care parca spune Lasa-ma sa-mi termin treaba apoi a facut un gest cu degetul aratandu-mi ca vrea sa fac liniste.. si a continuat.
Sentimentul era unul asa de.. arzator..
Dar.. voiam sa se opreasca..
-Ryan...
Nu-mi putea rezista pronuntiei.
Exact cum credeam. M-a dat jos de pe platou si m-a dus in camera lui.
Si... m-a luat de mana.
-Deci.. noi suntem impreuna? intreb eu jenata.
-Da.
-De data asta pentru totdeauna, da?
-Da.
-Promiti..?
-Taci.
-Hai maa !
-Glumesc, glumesc, promit !
CITEȘTI
Iubirea unui Demon VOL. II
RomantikAcesta este minunatul volum 2 al cartii : Iubirea unui demon. Deci m-am decis sa fac volumul 2 pentru ca am recitit primul volum si abia acum mi se pare genial. Nu vreau sa ma dau mare daar da. :)) Ok, spor la citit :3