*Multimedyadaki yağmur.
Dünya dönüyorsa biz niye duruyoruz? Acaba bize maymun soyundan geliyor diyen evrimci bozuntusunun sülalesi darwinden mi geliyor?
Kolum öyle uyuşmuş ki sanki tüm sulalem gece kolumda yatmış gibi tek gözümle görebildiğim kadarıyla kolum sağlam ama bişey batıyor sanki yani ki telefonum bende nerde diyordum sanırım sorumun cevabını da almış oldum galiba koluma ne olduğunu buldum telefon kaç saattir titriyo kolumun altında tahmin bile demiyorum 35 cevapsız arama 33 denizden 2 taneside ömerden ilk olarak bi çığlık atmam lazım beynim nasıl donduysa kendime sesli talimat verip uymaya başladım artık. Denizin doğum günü bugün ona buluşmamız yarim saat bile yok ve benim daha kıyafetim bile yok o mühim değilde geç kaldım bunu bi yıl hatırlatacak bahse girerim .Ya ben şimdi çıkıp gitsem pijamalarla ne olur ki en fazla bi kaç kişi Hayır tabiki şu ayicikli fiyonklu pijama takımıyla çıkarsam bence hiç iyi olmaz sirk kackini falan sanirlar.Elimle yatağın altını yollayıp dinden kalan kıyafetleri bulup giyinmek 2 dakikami aldı kapıyı kapatın nasil çıktıysa dışarı artık telefonu evde unutmuşum off.
Tabiki biricik kapı komşum Nihal in balkonunu kullanicam .
Ya bu kızın zili çok komik.
Yaklaşık bu dakikada kapıyı açtı kesin onuda delikten beni inceleyerek gecirmistir.
-Nihal balkonuna ihtiyacım anahtarın evde ve telefonum çalıyor oda evde .
-Banane benim sorunum değil sakin bir daha rahatsız etme. Yok..
-İyi ya Tamam Allahalla...
Sen misin yağmur Nihal in kadını kesen o da senin burnunu kırar kapiyla pat.
Ama tabiki bu beni yıldıramaz .
Bir anda apartmanda çığlık kopar nihal kapıyı nasil açtıysa
-Ne oldu kim bağırıyor hırsız mi var yoksa yangın mi
-yok sadece anahtarını almaya çalışan bi kızın çığlığını duydun.
-Yağmuuuuuur
Ahaaha tabiki anahtarı ve telefonu alıp kaçarım.
Normal şartlarda otobüse binerdim çünkü ben öğrenciyim taksiye para veremem.
-Amca şu ilerideki piyasada dururmusun .
Parayı ödeyip taksiden koştura koştura çıktım aslında direk gidecektim ama en yakın arkadaşımın doğum gününe kotla
katilirsam atom gibi parçalar beni surdan basit bir elbise akşam Yeter.
Acaba bu kadar adam ne yapıyor ki burda neyse bana..
Diye eden kendimi taş gibi sert bir zemin üstünde buldum evet yerde kan vardı ve ve benim kanimdi ekim kanıyor ama işin garibi altında şey zemin değil lan ben birini ezdim
Ayy
-Ne itiyosun be ayı gibi.
+Sen kimsin kızım üstüme çıkmanın başka yolları da var bu şekilde çıkmama gerek yoktu.
Pislik ya ne dedi şaşkın şaşkın bakarken birden arabaya bindi ve ağzım açık bu şekilde bakakaldim .
Ben yağmur ben bakakaldim.Hah .Hah.
Öndeki kırmızı ışıkta durursun demek keşke durmasaydin. Işte anahtarliklar bu işe yarıyor ;)
Bir boydan diğer uca kadar güzel bi çizgiydi .Hadi ama dil çıkarmadan gecemem .Ama yüzünün halini asla unutmicam. Bana, bunu nasil yaparsın bakışı attı ve tabi görürsün sen de. ..
Mağazaya kendimi nasıl attiysam artık bu iki kisini beni göz kıskacına aldığına adım gibi eminim .
O siyah elbise benim elbisem denemeden aldım tabiki vaktim yok
Ayakkabı mağazasına girdim ve gözüme takılan siyah rugan ayakkabıları aldım 120 tl ödedim ve çıktım haftalığımın bi kısmı gitti.
Allahtan denizin hediyesini önceden vermiştim.Güzel bir kutuydu .İçine bebeklik tokalarımızı bile atmıştım . ağlamıştı safim benim .
-Şoför bey amca burada inecegim teşekkürler.
+iyi günler kızım .
Kapıyı çaldığım andan itibaren bir dakika olmadan kapı açıldı ve tabi tutuldugum gibi içeri çekildim .
Niyemi e geç kalmıştım çünkü en iyi arkadaşların görevi herzaman değişir yeri gelir baktı kanka deriz yeri gelir oraya buraya sürükleniriz .
Deniz artık nasil kolu da çektiyse Kesin akşama kizaricak .
-Ben sana erken gel dedim dimi iyiki demişim bide demeden hiç gelmiceksin anlaşılan .
Acaba ne desem diye düşünmedim değil şimdi bir öküz yüzünden geç kaldım falan desem daha iyi bu senato yaşamadım mi diyecek onun için hiç konuşmadan cezama razı olayım ben .
-Cezanın sorumluluğunu kabul ediyorum sayın hakim bey.
İki saniye suzdu evet evet-Allahın cezası ya sana kızamıyorum bile ama bunu bu cezası var yağmur hanım kaçışı yok yukarı cik geliyorum it gibi terlemissin bit dus al.
-Tamam.
Bu kızı çok seviyorum nedense beni benden daha fazla düşünüyor .
Yanagina bi öpücük kondurup yukari firlamam lazim damarina basmamak adına dogum günü çocuğu sonuçta .Sıcak bir banyonun ardından uyumak gibisi yok..k anne..m bu ne ya zebellah gibi eyleme dikilmissiniz neler oluyo tabi bunları sesli olarak mi söyledim bilmiyorum.
-Beni öldür.
+Abartma ya yağmur bugün benim dogum günüm banane.
-Bu günü sana hep hatırlatılan gece rüyalarına giricem hortlaticam seni bunu bil.
Küçük bi göz kirpmanin ardından
+biliyorum bebeğim hadi
Off ya kırmızı diyorum ama kan rengi 'nde bir elbise hayatında ilk defa giyicem. Sonunda belki kız olduğumun farkına varılacak diye belki de bu kadar heyecanlandım bi yanım hiç giymek istemiyor cool cool kotumla gezmek istiyor ama diğer yanım giy kız ne olacak diyor ve sanırım deni de bahane ederek diğer yanımı dinleyip bu elbiseyi giyeceğim .. oha lan sen kimsin evet sesin geldiği tarafa doğru dönerken o kalın sesin denizden çıktığını anlamam bir saniyemi alıyor ve elindeki siyah apartman topuklarını görmek de
-Elimde kalan son gurur parçamı benden alamazsın asla giymem asla
+ tabiki de giyeceksin tatlım nasıl atladıysa üzerime kendimi bacakları birbirine dolanmış lama gibi hissettim ve evet zafer onundu tek sorun bunlarla nasıl ayakta duracağım hafif bi rüzgarda yıkılan bir gökdelen gibi yerle bir olmak istemiyorum hele de o kadar kişinin önünde insanların bana gülmelerindense en sevdiğim parmağım olan serçe parmağımın kırılmasını yeğlerim. Niye bu konuda hassas olduğumun bi açıklaması var geçmişimde..
-Oo ömer napıyorsun tabi ömer beni ilk defa elbise ile gördüğü için küçük dilini yutmakla meşguldü büyük ihtimalle
- Oha lan çok tatlı olmuşsun ne cevherler varmış sende dışarda daha çok gezelim bence ;)
+Kızım bana diyeceğine kendine bak sonunda KIZ kelimesini hak edecek bir davranışta bulunmuşsun gerçi sen böyle bir şey yapmassın kesin denizin seni biraz pataklamasıyla olmuştur eline sağlık kuzenimin
-Abi bari sen yapma ya zaten pişmanım valla aşağıya inmem bak tabiki o isterik kahkahalarından birini atmassa olmaz eksik kalır bey efendi
+Neyse tamam sen in bende denizle gelicem biraz sonra. İnsan bir cevap verir egoist şey ya.
-Deniiz kuzumm hadi aşağıya in birçok kişi gelmiştir bence saat geç oldu .
+Tamam tamam gel hadi Oha ya resmen prenses gibi olmuş kız ya yok böyle bir olay kendi arkadaşım diye söylemiyorum çok güzel kız zilli
-ya bu kadar güzel olmak zorunda mısın illede insanların retinalarını mı yakıcaksın hı..h..ahhh tabiki yine sakarlığım tuttu ben demiştim apartman yıkılır diye bu topukluları bana kim giydirmiştiii
+Ben demiştim aaa
-bak ya çorap yırtılmış git yatağımın yanındaki çekmeceden bir çorap al ve giy yada ben mi getirsem dur yada ben getirim ayağın hala sağlam demi . Aşşağıdan gelen sesler sonucu denizi çağırıyorlardı
+Sen git ben giyer gelirim arkadaşların çoğu geldi bence hadi o aşağıya giderken bende çorap arayışına çıkayım bari bu elbisenin niye kuyruğu var ya rahat yürütmüyor adamı buldumm ne kadar çok müzik sesi var yani çok gürültülü bangır bangır gerçi biraz alışkınım aynı manzarayı rahat bi 16 yıldır görüyorum tüm masalar dolu sessiz bi iniş yapayım tabi merdivenden topuklularla inmek niye bu kadar zorsa of. AYYY iyiki sessiz bi giriş dedim o ZAMAN NİYE HERKEZ BANA BAKIYOR....???? SİZCE NİYE BAKIYOR OLABİLİRLER TAHMİNLERİNİZİ ALABİLİRMİYİM VE BÖLÜM NASILDI FİKİRLERİNİZ NELER?? :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurun Tonusun..
De TodoEn güçlü duygu değil midir aşk akla ve mantığa diz çöktüren olarak .sağlı sollu girismez mi gurura.