Истина боли

106 11 0
                                    

Тогава влезе Ник.
- Спри!  Не казвай "да"-викна ми той и ме дръпна.
- Млъкни,  Ник! Затвори си устата , или аз ще я затворя !- изкрещя Макс.
- Макс, за какво говори Ник? - бях объркана. Какво ли криеше Макс ?
- Няма да ти позволя да нараниш и нея !- отново викна Ник и вече съвсем се обърках.
- Кажи  и ти...  Не искаш, добре, аз ще й кажа. - продължи Ник. - Ема, той не те харесва!  Хванал се е на облог с приятелите си, че ще му станеш гадже за една седмица.Нали така Макс?
-Край! - викна Мак и удари с юмрук Ник в лицето. Ник  полетя назад и падна върху съседната маса. Всички започнаха да крещят и бягат. Настана пълна суматоха. Ник бавно се изправи. От носът  и устата му течеше кръв.  Но това не беше края. Той се приближи и  ритна Макс  в корема с коляно. Макс  се сви на земята и остана така. Побягнах. Излязох извън ресторанта, а на вън валеше.
- Стой! - Ник ме хвана за китката и ме дръпна към себе си. - Направих го за твое добро. Пипна роклята ми и остави кърваво петно на нея. Спиралата ми се беше разтекла, а косата ми не приличаше на нищо
- Пусни ме !- извиках и  го ритнах в слабините. Той се сви и аз избягах.

Час по-късно
Лежах на леглото си когато на вратата се звънна. Отворих а там беше Ник.
- Трябва да поговорим отвън. - каза той.  Май беше пиян защото имаше дъх на алкохол. Въпреки това излязох с него.
Той се приближи и започна да ме целува по врата.
- Пусни ме! Помощ!-виках аз,но днес бях сама вкъщи. Той започна да слиза по надоло и аз почнах да плача. Тогава чух удар на бутилка в главата на Ник и той се свлече на земята.
- Добре ли си?

Ами ако....Donde viven las historias. Descúbrelo ahora