Hei, jeg heter Christine Wyte, og jeg er 16 år gammel. Jeg bor med faren min i et lite sveitserhus i byen. Moren min vet jeg ikke hvor er, hun dro helt uventet en kveld. Hun la igjen en lapp ved skrivebordet mitt, hvor det stod noe jeg aldri har klart å tyde.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
"Der er du jo!" ropte en kjent persons stemme bak meg. Jeg snudde meg så de blonde lokkene mine danset rundt hodet mitt.
Jeg smilte bredt da jeg så hvem som befant seg bak meg. Michael. Da han kom frem til meg så jeg øynene hans lyse av nysgjerrighet. Jeg visste på ingen måte hvordan jeg skulle klare å fortelle ham det. Vi skal flytte, that's it. Han kommer til å bli knust. Hvorfor må jeg være et slikt monster?"Hva ville du fortelle meg?" spurte Michael, med et håp i stemmen som om at jeg skulle komme med en unnskyldning for det som skjedde i sommer. Det kommer jeg tilbake til, jeg lover.
"Michael, jeg beklager, men..." begynte jeg, men stoppet meg selv før ordene kom enda dummere ut. Han løftet det ene øyenbrynet, og så på meg med de isblå øynene sine. De var så isblå at du fikk frysninger. Jeg tuller ikke.
"Det er virkelig ingen enkel måte å si dette på..." fortsatte jeg, med en skjelvende røst. Jeg sukket tungt."Vi skal flytte..."
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Jes vet, enormt kjedelig og superduperkjempekort kapittel men wutevah better stuff is coming
Just wait for itjeg skriver btw veldig dårlig for tiden, og er på et sted med nesten null dekning eller internett såå...
må bare beklage hvis det er dårlig skrevet altså, er ikke proff :(:jeg kommer til å legge ved et bilde av alle karakterene i tillegg til at jeg få ferdig casten :) casten kan ta litt lengre tid siden jeg ikke har tilgang til pcen min... et par uker kanskje
Tar sikkert sånn 1000 år å få ferdig et kapittel, siden jeg har diskutert og tatt en avgjørelse med meg selv om at de skal være lengre
Men jeg setter veldig stor pris på at du leser denne historien, og voter og liker<<33333
byeeh mine aliens <333
YOU ARE READING
Life's A Penalty
Teen Fiction- Christine har alltid vært en stille og mystisk person. Lite sosial, og kun én venn. Da hun får vite av faren sin at de skal flytte, blir livet frustrerende. Hun blir nødt til å forlate hjembyen, og alt det kjente. Da det virker som om alt håp er u...