"Hey are you Niall Horan from One Direction?" tanya Puan Rina.
"Yes I am madam" balas Niall dengan lembut.
"Ouh.." ujar Puan Rina.
~Beberapa jam kemudian
"Madam I think I should go now" ujar Niall kepada Puan Rina.
"Ouh yeah,I'm sorry." balas Puan Rina.Erka sudah pulang 2 jam sebelum itu,ini bermakna hanya tinggal Niall sahaja lah..
"Take care Niall" ujar Puan Rina sambil menghantar Niall ke depan pintu.
"Of course madam,I will visit Myra again tomorrow." balas Niall.
"Ouh,okay.Thankyou so much Niall" balas Puan Rina kembali.
"Your welcome.. madam" balas Niall lembut sambil memberikan Puan Rina Senyuman yang ikhlas.
~Keesokkan paginya...
"Uuhh..aku kat mane ni.. -Eh macam mana aku bole sampai kat rumah ni,bukan aku pegi shopping mall ke dengan Erka.." ujar Myra lebut tetapi sedikit terkejut."Ibu!! Ibu!!" jerit Myra sambil menurun anak tangga rumahnya."Ya Myra..ibu di ruang tamu ni.." balas Puan Rina yang berada diruang tamu bersama Niall."Oh My God is that you?! Niall James Horan from One Direction?!" jerit Myra sambil berdiri di sebelah ibunya itu."Yes I am..I'm sorry for what happen yesterday.I accidentally bumping into you...I'm so sorry Myra" jawab Niall dalam nada sedih."It's okay I forgive you Niall" jawab Myra tergagap gagap."Ehh Myra pegi mandi sana busuklah.." ujar Puan Rina.
~30 minit kemudian...
"Ibu.." ujar Myra dengan suara comel nya itu."Sayang,Niall dah nak pergi ni..jom kita hantar die sampai depan pintu" ujar Puan Rina mengajak Myra."Ouh okay" balas Myra.
"Thankyou so much Madam" ujar Niall."Myra.." Niall menyambungkan ayat nya."Yeah.." balas Myra lembut."Take care okay?" ujar Niall."Okay,you too Niall" balas Myra lembut.Niall menghulurka Myra sekeping nota dan berlalu pergi..
_____________________________________
Sorry cite ni pendek tapi Fiqah janji Part 5 panjang punya okay thankyou
Vote and Comment
YOU ARE READING
Awkward..
RandomMyra Bt Azman,19 tahun.Hanya seorang gadis biasa dan obsess dengan boyband yang bernama One Direction,pada mula memang terkejut melihat salah seorang member 1D muncul di depan mata,ingin menjadi teman wanita oleh salah seorang member 1D impiannya ha...