Part 7

37 6 0
                                    

"Ok I'm done.." ujar Niall."Okay let's goww" balas Myra.Mereka memutuskan untuk pergi ke shopping mall dan kemudia Niall memberi Myra satu kejutan.

~Di sebuah tempat yang boleh dikatakan studio..

"Ok Myra here we are.." ujar Niall sambil menarik kunci keretanya."Niall,where we are?" balas Myra."Surprise..,close your eyes and walk as I say.." balas Niall."Okay.." jawab Myra.Niall menutup matanya lalu membawa Myra ke dalam."So Myra,here we are at 1D house.." ujar Niall."OMG NIALL ARE YOU SERIOUS?!!" tanya Myra dalam keadaan terkejut.

~Di dalam 1D House..

"Hey guys!!" ujar Niall."Hey!!.." balas yang lain."Hey Lou,wow nice hair!! So this is Myra,Myra this is Lou Teasdel." ujar Niall pada Myra."Yea,yea I know..I love her so much!!" ujar Myra."So this is lo-" tidak sempat Niall menyambung ayat nya dipotong oleh Myra."Lottie Tomlinson..Louis sister.." balas Myra."Okay,seems like you know who is this house " balas Niall."Yea ofcozz.." balas Myra dalam nada berlagaknya.

"Hey guys." ujar Niall sambil menolak daun pintu bilik rehat 1D."Hey,hey,hey look who's bought a girl.." balas Louis."Hey she is my friend budy.." balas Niall dalam keadaan yang marah."Yeaaaaa hahhaha.." balas Louis."So this is Myra,she is my friend also my bestie.." ujar Niall.Myra awkward..tak tahu nk buat ape just diam and jerit sekuat hati dlm hati."Errkk..hey guys..nice to meet you guys.." balas Myra.

______________________________________

Hye,sorry dah lame tk update.Fiqah free malam ni so..hehe..wattpad la..anyway enjoy the book..
P/S: sorry pendek rushing time la..nnti kalau ada masa Fiqah update panjang.
Vote and Comment

Awkward..Where stories live. Discover now