Hi,Fiqah start writing malam ni tau..hehehe for you guys hope part ni best bagi korang anyway enjoy the book
__________________________________
Keesokkan harinya..
"Myra!! Myra!! Bangun cepat!!" jerit Puan Rina sambil mengejutkan anak perempuannya itu."Mmm..ape ni ibu?" jawab Myra dalam mamai mamai lagi."Myra bangun,Erka dah tunggu kamu diluar tu.." ujar Puan Rina dengan lembut."Uh..what?! Erka!! Oh my god I need to clean up!!" Teriak Myra terkejut dan terus menjejakkan kaki nya di lantai bilik air yg basah."Hahaha..baru tahu.." gelak Puan Rina sendirian.
"Haa..Myra!! Awak buat ape kat atas lama sangat?" tanya Erka sambil menyuapkan kuih apam yang dibuat oleh Puan Rina kedalam mulut nya."Maaflah Erka,saya bangun lambat..hehe.." jelas Myra sambil memberikan Erka senyuman yang tak berapa ikhlas."Sudahlah mari pergi!!"teriak Myra sambil mengambil sebijik apam yang dibuat oleh ibunya.
"Myra awak nk beli apa dekat shoping complex tu nanti?" tanya Erka kepada Myra."Saya rasa saya nak beli baju baru lah.." jawap Myra selamba."Ooooo.." Erka membalasnya.
~Setelah tiba di shoping complex..
"Erka tolong pegangkan baju ni kejap" tanya Myra kepada Erka untuk menolongnya pengang baju nya untuk menghukur satu lagi baju yang lain."Eih..awak ni Myra banyak songehlah.." mengeluh Erka sambil mencekak pinggang nya dengan sebelah tangan."Hehe.." Myra tersengih pada Erka."Ok thanks sebab tolong Myra pegangkan baju tu" Ujar Myra lalu mengambil baju yg tergantung die tangan Erka."Hmm yela.." jawap Erka selamba."Apa kata Myra try baju ni dulu.." ujar Erka lagi sambil menunjukkan jari nya ke baju yang Myra penggang."Umm,okay -I'll go first" jawab Myra akur.Dalam perjalanan ke bilik fitting room telifon bimbit nya berdering,kemudian Myra berhenti seketika di tengah jalan.Ada message yang masuk ke dalam hanphone nya,terpapar nama ibu nya di hadapan screen telifont nya.Tiba tiba seorang lelaki telah terlanggar nya sehingga telifont bimbit nya terjatuh ke lantai."Hey!! Ape ni!! Jalan tengoklah sikit!!" jerit Myra kepada lelaki itu."I'm sorry,I'm so sorry miss" balas lelaki itu dengan irish accent nya."Aik,macam pernah dengar suara ni..tapi kat mane eh?" Bisik hati kecik Myra."Are you okay miss?" tanya nya lagi.Myra bangun sendiri dan terkejut lalu pengsan."Miss? Miss?" Ujar lelaki itu sambil menepuk² pipi Myra...
____________________________________
Apa yang bakal jadi pada Myra?! Siapa lelaki yg ada irish accent tu?
Vote and Comment guys
P/S: Sorry pendek sangat nanti kalau ada masa Fiqah usahakan!! Bye.
YOU ARE READING
Awkward..
RandomMyra Bt Azman,19 tahun.Hanya seorang gadis biasa dan obsess dengan boyband yang bernama One Direction,pada mula memang terkejut melihat salah seorang member 1D muncul di depan mata,ingin menjadi teman wanita oleh salah seorang member 1D impiannya ha...