Part 5

46 5 0
                                    

Korang mesti tertanya² mana adik dan abang dia..sebenarnya dalam cerita ni adik Myra sudah meninggal 2 tahun lalu itu sebab Myra ni anak manja,abangnya pula telah berpindah ke luar negara untuk melanjutkan pelajarannya..haa macam tu la cite nya tu sebab Fiqah tak masukkan adik die nanti abang dia akan menyusul hehehe..anyway enjoy the book (vote and comment)

______________________________________

~Malam..

"Myra,tolong ibu lipat baju dalam bilik tu!!" jerit Puan Rina pada anaknya yang sedang menonton television."Ye ibu!! Myra tolong!!" balas Myra lembut.

~Selepas habis melipat baju..

"Bu!! Myra dah habis lipat baju ni!! Myra letak sini je eh?! Myra nk tidur ni ibu!! Asalammualikum!!" jerit Myra pada ibunya.Jam tepat menunjukkan pukul 11:30 malam,Myra yang sedang mamai ngantuk itu mula melabuhkan punggung nya ke atas tilam empuknya."Haihh!! Bosan nya.." keluh Myra."Ehh tadi Niall ade bagi aku nota kan?! Aku tak baca lagi lah!! Mane aku letak ni eh?" keluh nya lagi."Haa!! Tu pon kau!!" jeritnya sambil melihat nota yang berada di atas meja belajarnya.Myra membaca nota itu,dan nota itu bertulis...

~"Hey Myra,you looks pretty.I just wanna ask you for hangout with me? Can we? Call me if you want to hangout with me ;) here's my number 09*************.
Nialler xxxx"

Myra terkejut selepas membaca nota niall itu,dia teruja sangat!!"Haih aku kena save no telifont die ni!!" ujar Myra gembira."Nahh..done!! Huhh..ngantuk la...tidur dulu la.." ujar nya lagi..

~Kesokan pagi..

Myra mengambil keputusan untuk menghubungi Niall."Hello who is this?" ujar Niall."Hi Niall,do you still remember me? I'm Myra.." balas Myra perlahan."Oh yeah!! Hi Myra,so what i can help you?" balas Niall."Do you still remember you give me a note before you go out?" tanya Myra."Oh yeah,so you wanna hangout with me?" balas Niall."Yeah.." balas Myra sepatah."Okay I take you at home ok." balas Niall.Talian sudah diputuskan,dan Myra bersiap.

"Ibu!! Myra nak keluar ngan Niall boleh?" tanya Myra pada Puan Rina."Hmm ye la..jaga diri tu tau..apa² call ibu ok?" balas Puan Rina."Ok ibu bye!! Sayang ibu!!" ujar Myra.

______________________________________

Sorry cerita ni pendek nanti ade masa Fiqah update lagi ok? Anyway enjoy the book!!
Vote and Comment

Awkward..Where stories live. Discover now