Myra P.O.V
"Niall,don't you think we do a good things?" ujar ku kepada Niall."Yea ofcourse we do!" ujarnya dengan irish accentnya yang sangat comel itu."Why babe?" sambung ayatnya lagi."Niall please don't call me baby,I think we shouldn't do this Niall.I don't think we should go on.." ujar ku sadly."But why?! Why Myra!! Why did you do this to me!! Tell me why we shouldn't go on!!" ujar Niall dengan nada yang agak tinggi."The fans hate me!! The fans say that I don't need to be with you Niall!!" ujar ku semula."Baby,don't care about them..they just do the bad things that we don't like.." ujar Niall,aku tak boleh nak buat apa terus menagis."No,no baby don't cry baby girl..don't cry..you makes me wanna cry too.." ujatnya memujukku."Mmmm.." ujar ku lalu tangan Niall mengesat pipi ku yang kebasahhan.
Keesokkan harinya..
"Tok! Tok! Tok!" kedengaran seseorang sedang mengetuk pintu rumah Myra.Sekarang Myra duduk sendiri di London,maklum lah..keluarganyakan di malaysia."Wait!!" ujar Myra.Myra membuka pintu rumah nya dan terlihat Niall di hadapan pintu rumahnya itu.Myra dengan riak comelnya terus memeluk Niall dengan erat sekali."Hahaha..hi babe!" ujar Niall dengan terselit sedikit gelak ketawa yang comelnya itu."Niall!! I have made something special for you dear!!" ujar Myra lalu Niall meletakkan tangannya keatas bahu Myra,ala macam couple peluk bahu tu."Ouh yeah?" ujarnya lalu Myra menarik Niall masuk ke dalam rumah,lalu kedua² pasang mereka duduk di kerusi makan yg hanya untuk 2 orang sahaja.Diatas meja telah terhidang sarapan pagi mereka berdua iaitu sosej dan roti bersama telur hancur.
Semasa sedang makan..
"Um..Myra I think this is the best time for asking you about my p-purpose.." ujar Niall gementar.Myra hanya memandang mata birunya yang sedikit berair."Myra..would you be my wife and marrying me?" ujar Niall menyembunyikan kegementarannya."OMG NIALL!! YES,YES,YES,YES, AND YES!!" ujar Myra lalu memeluk Niall dengan erat sekali."Uah..thanks Myra..I love you so much!!" ujar Niall dalam kegembiraan.
______________________________________
Hey guys!! Lama gila tak update..thanks for reading my book and don't forget to
Vote and Comment.
Love ya!! Bye!
YOU ARE READING
Awkward..
RandomMyra Bt Azman,19 tahun.Hanya seorang gadis biasa dan obsess dengan boyband yang bernama One Direction,pada mula memang terkejut melihat salah seorang member 1D muncul di depan mata,ingin menjadi teman wanita oleh salah seorang member 1D impiannya ha...