Yeni Ev

55 3 0
                                    

Buraya yeni taşınmıştık. Villa evet villa la la la la la tamam herneyse. Bir sıra dizili villanın 31. Numarasıydı.

Fe
Fe
Fe
Fesat Time.

Hsbajjaha yazar manyadi.

Muhtesem bir evdi. Tek cocuktum o yuzden ogleden sonra ev benım oluyordu. O yuzden.

Pa
Pa
Parti Time.

Herneyse ben Size kendimi tanıtayım.
Ben Elisa siyah kahkullu saçlarım var. Yeşilden maviye kaçan gözlerim ve kusursuz bir piremses gibi bir yuzum var. O yuzden arkadaşlarım bana piremses der.

Eve yeni yeni yerleşiyorduk. Tabiside ilk once benim odamı düzenledim ki ben yatabiliyim diye.

Babam ve annem tek cocuk oldugum için beni cok severlerdi. Aşklarının meyvesiydim cunku. Odami kendim dizayn etmiştim iç mimarlik okuyacam yani nasil yapmayim yani.

Üst kattaki 3. ve en buyuk oda benimdi.Çok güzel dizayn etmistim. Beyaz bir ranza koymuştum yanlarında raflar vardı oraya Kitaplarımı koyabilirdim tam karşısındaki boş yere armut koltuklarımı koymuştum büyük bir pencere yaptırttım ve oraya da açık kahve perdelerimi taktık. Kardeşim falan yoktu canım istediği için ranza istedim altında dinlenmek ve kitap okumak için üstünde ise uyumak için.
Büyük pencere fikri benden cikmisti. Hic bir evimizde olmamisti bende istedim ve babamda yapti. Villalarda daha bir hoş duruyordu. Bence. (Multide var.)

Pencerem karsi villadaki yakisikli çocuğun odasini görüyordu. Evet doğru duydunuz yakisikli. İsmide Kayraymis.

Yeni bir okula yazildim çok güzel bir okul ama kolej istemedim. Orada çok tiki tiki tiki kizlar var. Biraz hava almak için bahçeye ciktim. Temiz hava iyi geliyordu.

Bahçedeki salincaga oturdum ve ne göreyim Kayra yani yakisikli cocuk. Üstsüz bir biscolata erkeği gibi bahçeyi suluyordu. Tam onu düşünürken üzerime su sicradi.

"Yaw napiyosun sen ya "

"Napiyorum."

"Üzerime su geldi."

"Napiyim sende orada oturmasaydin."

"Ayh ayhhhhh cildiricam. İiiiii pislik. HAYVAN."

"He ben mi hayvanim. Allahim tasinanlarda bir zeki olsa varya c....."

"Ne diyosun ya sen".

"Ne diyorum."

"Yakisiklisin ama kafanda beyin yok."

"Yakisikliyim oylemi."

"Heee ne yakisiklisi MAYMUN PİS. MAYMUN."

"HE TAMAM."

diyip gitti bende sinirle yukari ciktim ve odama girdim. Yakisikli ama beyin yok. Yaw ev yapmayin artik diye bagirdim. Annem yanima geldi.

"He kizin he yapmayalim da yaşayalim boş evde. "

"Bitmedi mi yaw hala."

"He 1 gun zaten senin odani yaptik 2 günde bitiricez. Hey allahim."

"Tamim Cih."

"Tiim."

Coh cilgin bir annem var.

En son kalktigimda evdeki sesler bitmişti ve karşı villanin isigi odama vuruyordu. Yataktan inip perdeyi çektim ve asagi indim. Evin salonu bitmişti ve babam koltukta uzaniyordu. Annem ise mutfakta bisiler hazirliyordu. Salona gidip. Babama selam caktim.

"Selam ded. "

"Selam my ....."

"Gorl baba gorl."

"Gorl."

"Evet. Eee bittimi ev "

"Hi hi bitti ama cati kati kaldi sadece.
Orayida bilerek biraktim. Sen bisiler yapcakmissin ya o yuzden."

"Evet sağol ded bisiler yapmayi düşünüyorum. Yarin konusuruz."

Diyip annenin yanina geldim.

"You man nabir."

"İyi Yor gorl."

"Hic yarin cati katini yapicaz.

Ve okul var."

"Hayirrrrr."

"Evettrrtttt."

"Hayirrrrrr."

"Evetttt."

"Susunnnnnn."
Diyen bir baba

" Tamam
"Dirrr."

"Gorusuruzzzzzz."

"Bay bayyyyyy."

Yukari ciktim ve elime çizim kalemi mi and kagidimi aldim. Çünkü çizim yapacam. Evet ben bir çizim yapacam.

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk deneyimim falan degil. Diğer kitabimida okursaniz çok sevinirim. Sizi cok seviyorum. Oy ve yorularinizi bekliyorum. Yeni bolum çok yakinda...

PiremsesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin