Aksam eve geldigimde kapida yabanci bir araba vardi. Bugun cati katini yapicaktik o yuzden di herhalde diye dusundum eve girdigimde ise babam ve annem beni kapida bekliyorlardi.
Babam bana bakti ve kizim neden gec kaldin ifadesi varmis gibiydi hehheherneyse.
Babama bir opucuk attim ve hemen odama cikip ustumu giyindim. Unicornlu tisortum ve altinada unicornlu sortumu gecirdim ve cati katına ciktim.
Yukari ciktigim anda adamlarla goz goze geldim allahim amcalar yaw bunlar ulan bunlar esya tasirken olurler ya babama "what the fuck men!!" Diye bir bakis attim gonulunu yahtim zibbiti cikti zibitti cihti. Tamam yeter dediginizi duydum hehehehh.
Adamlar daha doğrusu amcalar gitmisti. Vee cati katida bitmisti. Muhtesem olmustu. babama birde kedi almak istedigimi soyledigimde bana bakip "hehe afferim size afferim size " dedi babama inamasamda herneyse dedim ve odama ciktim.
Allah her seferinde bu manzarayi görmek zorunda miyim? Yether yether yine ustunu degistiriyor yaw. Suraaa kendimi asacam bak haa. Biktim sicti sivadi oldu suan. Hofff. Yether bir biscolata canim cekti.
Tabikide cikolatasi erkegi degil. Tamam belkide erkeki olabilir mi?
Degil.
Timam.
Erkek mi cuklat mi?
Er... cuklat.
Eminmisen?
Eminem. Yoksa emine miyem.
Ayyy sacmaliyom heaa.Sacmalamaya basladigimda kafama bi vurdum duvara savruldum lan oka oka.
Oluyorum anlasana. Senin icin oluyorum. Uhuhu. Seni ondan kiskaniyorum.
Ayhh bitter.
Yeter ama yeni simdi.
Hhhheeh sen sus.
Ayy sus. Şimdi beni canere baglatma heaa.
He tim.
He ok.
He tsk.
He od.Pijamami giyip yataga attim kendimi.
Tutun kollarimdan duserim simdididid.Salak zaten dusmussun hala tutun diyorsun mal.
He. Dogru.
Dimi.
Mal ya yemin ederim bu kiz gerizegali.
He sus bea.
He tim.
He...
Tamam artik yapmayacagim.
Sabah kalktigimda hemen ustumu degistirdim ve hemen asagi indim.
Kendime bir meyveli misir gevregi cikardim ve sutu koyup yemeye basladim. Annem ve babam sabah erkenden ucaga yetismek icin kalkmislardi.Allam yeaa yine evde tek basima kalacam ins bidaha o kafatasinda beyin olmayan gerizekaliyi buraya gondermezler diye dua ederek evden ciktim ve servisi beklemeye basladim.
Okula varmistik toren olacagi icin siramda beklemeye basladim. Sezen,
Selen ve Yagmur siradaydi ve ellerinde telefonla birbirlerine bisiler gosterip duruyorlardi. Arada guluyorlardi ve "Ohaa burada cok yakisikli cikmis." " Bune abi ya yerim seni." Falan diyorlardi herhalde Baris Arduc, Kivanc Tatlitug falandir diye dusundum ama sonra kizlardan birisi bana telefonu uzatio Kayra'nin resmini gosterince. Biraz acep bu gizlar buna mi yavsiyorlar falan diye dusundum. Biraz sinir oldum ama kafaya takmadim. Bende he he yaa evet cok iyiymis. Falan diye gecistirdim.Kayra'nin sirasi iki sira otedeydi yani 10/E ben ise 10 /B ' de okuyordum(arkadaslar sinifim c idi b yaptim) bir anda okula bir hucum oldu ve herkes bir daire oldu ortalarinda ise birileri atisiyordu hemen oraya dogru gittim ve baktigimda bizim siniftan bir cocuk ve ve Ne Ne Ne NE KAYRA MI ? KAYRA KAVGA EDIYIR BISCOLATA ERKEKI KAVGA EDIYIRRRR. Hemen aralarina girip ayirmaya calistim.
"Ayhhhh yetherrrrr beaa yether. Manyak misiniz niye kavga ediyorsunuz? Deli misiniz siz bea? "
Ikiside bana bakti ve ne yapiyirsun der gibi bakti. Bendeeeee
"Aman bea ne yaparsaniz yapin isterseniz alin kendinizi vurun isterseniz birbirinize sokun banane ya salaklar pisssshhhhh salaklar hehhh ben gidiyom. Sizde dagilin ya ayi mi oynuyo salaklar tovbe tovbe."
Dememle herkes dagildi bu salaklarda birbirlerine tehdit savurduktan sonra siralarina gittiler. Bizde zaten zil caldigi icin iceri girdik.---------
Okul bittikten sonra Servise binip eve gittim. Annemler evde yoktu bu hafta içerisindede olmayacaklardı cunku yurdısına cıktılar Bende o sırada kendime bi Kaç bişey hazırladim ve televizyonu açmamla haberlerin bagrışını duymam bir oldu. Haberde
"Bir uçak dustu 5 ölü 15 tane de yaralı var."
Merak edip sesini daha cok açtım.
"Ölenlerin kimlikleri belirlendi. Melek Alfdan, Mert Alfdan, Sem....
MELEK ALFDAN, MERT ALFDAN
MELEK ALFDAN, MERT ALFDAN
Alfdan mı bu bu benim annemin adı Babamın adı benim Soyadım.Yani yani ya-a-a-ni annem babam ölmüşmüydü c-ciddilerm-miydi. Televizyondan duydugum seyleri sindirmeye calişirken kapı çaldı.
Yavaş yavaş hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Kapıdakiler ise polisti.
"B-buyrun"
"Hanımefendi sizi emniyete kadar goturmemiz gerekiyo. Bizimle gelirmisiniz."
Polisin ne ima etmeye calistigini anlamistim. Hemen anahtarımı ve telefonumu alıp cıktım.Karakola gidene kadar ruyadaymısım biri gelip beni uyandıracakmiş gibi hissediyordum.
Hayatta hiç istemedigim hiç yasamak istemedigim bir anı yasıyordum.
Eskiden birimizin babası ölse annesi ölse onu tesselli edemezdim. Asla kimse benim onu tesselli etmem için israr etmezdi edemezdi. Etse hemen ben aglamaya baslar. Bu sefer onlar beni tesselli ederlerdi. Butun olumsuz duyguları barındırıyordum hiiiç farketmiyordum. Boş boş etrafa bakınıp olayın ne oldugunu cozmeye calışıyordum.Bir anda kapım açıldı ve karakola geldik içeri girdim. Beni bir kadın karşıladı galiba cocuk esirgemeden geliyordu. Bir anda hem öksüz hemde yetim kalmıştim kimse umurumda degildi dagıtmak parçalmak istiyordum.
Yanımdakı kadının beni omzumdan sarsmasıyla kendime geldim ve bana birkaç sey anlattı ama dinlemiyordum kulagım sanki sagır olmuştu. Etraf bir anda karardı başım donuyordu. Bir anda yere yıgıldım.
Merhebe biraz acıklı ama guzel oldu ha alın okuyun bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piremses
HumorYeni bir yerdi onun için burasi ve karsi villadaki yakışıklı çoçukla başı beladaydı. Bahçedeki salincaga oturdum ve ne göreyim Kayra yani yakisikli cocuk. Üstsüz bir biscolata erkeği gibi bahçeyi suluyordu. Tam onu düşünürken üzerime su sicradi. Y...