Sabah kalktığımda yine ağzımda bok tadı vardı. Yani şimdi siz diyeceksiniz ki sen bok yemedin nereden biliyorsun tadını beaa.
Valla arkadaşlar belkim tadmış olabilirim.
Olabilir.
ne diyon lan.
Ne diyom lan ben.
Ne diyon.
Bi sus amk.
Tım.
Banyoda sabah rutinimi hallettikten sonra ise formamı giyip aşağı indim bok tadını hala hissedebiliyordum.
Asağı indiğim zaman annemle babam kahvaltı ediyordu.
" Hala çatı katını yapmadık hayırdır bişey mi var?"
" Yooeee bişi yok yarın eve gelince yaparız olur mu babişko."
"Olur kızımko."
Çantamı alıp dışarı çıktım ve servisi beklemeye başladım yan tarafa baktığım zaman Kayra'yı gördüm vee oda bana bakıyormuş.
Heeeeeeehhh
Servis geldi afferim size afferim size sıçtınız içine.
Söylenirken servise bindim ve kafamı koyup uyudum.
Araba durmuş ve biri beni tokatlıyordu gözlerimi açtığımda beni Kayra tokatlıyordu hemen kalktım ve servisten indim ve götüme roket takıp uçmaya başladım sınıfa Kayra'yla birlikte girdik ve herkes bize bakıyordu. Bu hocayı yeni görüyordum hemen yanına gidip özür diledim ve kim olduğumu söyledim ve beni yerime doğru uğurladı.
Okul ohhhhh beea bitmişti eve gitmek için servise bindim ve bu sefer servisten arkamdan birisinin gelmemesi için dua ettim.
İndikten sonra yine kendime salata yaptım ve oturup televizyon karşısında yemeye başladım.
Akşam olmuştu hava karardı ama annemler hala gelmedi ve bana sürekli şu dün ki sapıktan mesajlar geliyordu yukarıya çıkmayada korkuyorum çünku full cam oda perdeleride açık unuttum lanet olsun ki koltuklara sinmiş bir şekilde oturuyorum. Televizyondada mal mal programlar var ufff korkuyom yaee.
Neyseki bi 10 dk sonra normal bi program çıktı bende korkmadan ışıkları açtım ve abur cubur almak için mutfağa gittim tam cipsi alıyordum ki bir anda içeri biri girdi bende elime korkudan en büyük bıçağı aldım sakince gelen kişiyi beklemeye başladım. Sonra bir anda mutfağa girdi bende "Yaklaşma keserim" diye bağırdım bu kişide bir gülmeye başladı meğersem mal Kayra'ymış.
Buda annemler bunu aramışlar geç geleceklermiş benim yanımda dursun diye yollamışlar allahın ornitorengi neremi koruyacak bu beaaa.
Neyseki annemler geldi buda eve gitti manyak şey bende odama çıktım. Tam Kayra üstünü degiştirirken girdim bende hep böyle oluyor yae yeter yea. Uffff bulandim.
---------------
Eveeeetttt alin lanet olasi gizemli piremsesler hehhehey cok guzel dimi. Oy ve yorumlarinizi bekliyorum yeaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piremses
HumorYeni bir yerdi onun için burasi ve karsi villadaki yakışıklı çoçukla başı beladaydı. Bahçedeki salincaga oturdum ve ne göreyim Kayra yani yakisikli cocuk. Üstsüz bir biscolata erkeği gibi bahçeyi suluyordu. Tam onu düşünürken üzerime su sicradi. Y...