Her şeyin başladığı gün okuldan kaçacaktık Selin ile. Efe ve Cem'de bizimle buluşmaya gelecekti. Saadete gelirsek, Efe'yi gözümde bir farklı görüyordum. Herkes çıktığımızı sanıyordu ve bu bulgular beni daha da buluşma için heyecanlı yapıyordu... Buluştuğumuzda kalbim parende atarken Cem'i görüp öptüm onu ve "Oo Bengü hanım." dedi bu sırada Efe kesin bize bakıyordu yanaklarımın ısındığını hissettim.. Sonra el uzattım Efe'ye o da karşılık verdi. Çok uzundu boyu ve fotoğraflarından daha da yakışıklıydı sevimli suratı tatlı gamzeleri vardı. Ne yapalım diye düşünürken kafeye indik biraz oturduk sohbet muhabbet falan Efe ile de ters giden bi durum yoktu. Bu arada Cem ile okuldan tanışıyorduk iki ay falan olmuştu tanışalı ama baya yakınım olmuştu. Ama Cem yanlışıkla başka okula nakil aldırdığı için 1 aydır fazla görüşemiyorduk bizim okuldakileri de özlediğini söyledi bende gel o zaman bizim okulun çıkışına gidelim dedim kabul etti. Neyse sonra kafeden kalktık kafeden çıkar çıkmaz kapının önünde ağzından köpükler fışkıran köpekler etrafımızı sarmıştı normalde köpekten korkmam ama bunlar kuduzdu bende köpeğin biri bir adım yaklaşınca "Cem!" diye bağırıp köpeğe bakmaya devam ederek koluna atlamıştım. Sonra birkaç adım uzaklaşınca bana "Yalnız ben Cem değilim Küçük Hanım." dedi Efe... Rezillik? Rezillik... Meksika'nın o güzel biberlerine dönen suratımla kafamı yavaş yavaş kaldırdım ve... Cem diye Efenin koluna girmişim sonra ben olayın şokuyla kolu bırakmamaya devam ettim öyle kol kola yürüdük bizim okula gittik. Sizce bu beni kalp krizinden götürdü mü? Haha hayır! Hala ölmedim, evet. Okula geldiğimizde Cem bizimkilerle selamlaşıyordu bizde Efe ile konuşuyorduk Selin ise kendi halinde takılıyordu en son. Efe sürekli gözlerimin içine bakıyodu ve bu biraz ilgimi çekmişti yan yanaydık sürekli ah bir de unutmadan, Cem okula gelmeden önce uyarmıştı Ege'ye dikkat et, Ege'yle efe kavga etmesin diye... Aslında o olay biraz karışık... Özetlemek gerekirse, Ege beni kendinden çok seviyor ama ben ona karşı kalbini kırmamak için tatlı dil ile davranıyordum, çok yanlışı oldu bana karşı ama hala vazgeçmiyor ve anlamıyor kalbimin başkasına ait olduğunu... Daha sonra Ege ve Efe selamlaştı ve hiçbir sorun çıkmadan ayrıldılar yanımızdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku
RomanceKısa sürede bağlandığı bir erkeğin bu denli hislerini kontrol etmesine şaşıran ve partnerinin açısından zevklerin mi yoksa hislerin mi daha önemli olduğunu anlamaya çalışan bengünün başından geçenler...