İlk zamanlar...

557 6 0
                                    

Efeyle o tanışma gününden sonra numaralaşmıştık mutluydum. Artık konuşabilecektik beyfendiyle... Arada mesaj atıyorduk birbirimize ama tabii ki Efe bey her konuşmadan sonra ben bişey yazıyordum mesajım tek tık oluyordu yani bu demek oluyorki küçük beyimiz uyudu iyi geceler yazmaya tenezzül etmedi yine kendisi. Kısa süreli de olsa konuşuyorduk ya ben ona seviniyordum ama genelde tabikide ben Melissa' ların gazına gelip samimi olmaya çalışıyordum tabi çocukta tık yok ya bi insan bu kadar mı soğuk olur yani, olamaz!! Yani cidden olamaz bir de egosundan geçilmiyor ibnenin. Zaten bu afra tafra takmamazlık kesin o etrafındaki binlerce kızdan geliyordu. Neyse daha sonra ipekler falan sürekli konuşmalarımızda efenin bana yürüdüğünü söylüyordu ama yürümeyi bırak resmen konuşmak istemiyo gibi davranıyodu çocuk. Arkadaş sanırsın aramıza everest doğmuş! Daha sonra ise ben biraz daha buzları eritmek adına bir buluşma daha ayarladım işte zeka küpüyüm yine ehehe. Bu sefer 24 kasıma ayarlamıştım ve kalabalık bir buluşma olacaktı ; ben ipek melissa elis hazar efe cem olacaktık ama tabikide benim için sihirli isim efeydi orda. Öncelikle ben ipek melissa elis buluşacaktık daha sonra efeyle cem gelicekti hazar ise kendini ihtimallere bırakmıştı işi mi ne varmış beyfendinin. Belki gelirim belki gelmem havasındaydı. Sürekli işlerim var diyordu . Aman! sanırsınız iş adamı ... Öğrencisin oğlum sen ,ne bu 40 yaşındaki iş adamı programı. Hazar kim derseniz oda bizim okuldan cemle bizim çok yakın arkadaşımız özellikle cem çok değer veriyor ona. Nedenini sorsanız açıklayamam ama 1-2 ayda kardeşim diyebileceği insanlardan biri oldu diyebiliriz. Buluşmadan önceki günler aynı klasikliğini sürdürdü ve geçip gitti işte.

TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin