5# idkveronika

63 6 4
                                    

1.Jak jsi se dostala k wattpadu a jak dlouho jsi registrovaná?

K Wattpadu jsem se dostala vlastně úplnou náhodou, protože jsem v minulosti psala fanfictions pro jeden blog, kde se o téhle stránce často někdo zmiňoval. Proto jsem se rozhodla, že se na to teda také mrknu a musím říct, že jsem za to opravdu ráda.V současnosti mám Wattpad něco málo přes půl roku, ale měla jsem ještě jeden účet před tímhle, takže jsem tu dohromady zhruba deset měsíců.

2.Kdy jsi se rozhodla, že začneš psát?

Pokud mluvíme o psaní obecně, tak tomu se věnuju už opravdu dlouho, intenzivněji asi od jedenácti (nutno podotknout, že tyhle počáteční pokusy byly skutečně příšerné :D). A na Wattpad jsem první příběh zveřejnila dva měsíce po registraci.

 3. Ví někdo z rodiny že píšeš?

No, rodiče se občas zeptají, co dělám tak důležitého, že kvůli tomu musím trávit celé dny u počítače. :D Jinak se o to nikdo více nezajímá, má mladší sestra akorát tuší něco o tom, že se věnuju fan fikcím.

4.Přemýšlela jsi nad překládáním? 

Popravdě jsem na překlady vůbec nepřemýšlela. Zřejmě to bude díky tomu, že si pořád v angličtině nejsem nějak jistá a bála bych se, že budu vypadat jako blbec, který se pustil do něčeho, čemu absolutně nerozumí.

5. Co tě ke psaní nejvíce inspiruje?

Já se ráda nechávám inspirovat úplně vším. Takže od oblíbených seriálů, písniček, přes knihy, až po každodenní situace. Ty mám nejradši, protože všichni máme tu denní rutinu trochu jinou, a tak je větší šance na to, že bude příběh o trošku více originální.

6. Na jaký příběh jsi nejvíce pyšná? A proč?

Na svém profilu mám zatím pouze dva, ale myslím, že bych se mohla pochválit za Incredulous. Psaní tohohle příběhu mě vážně bavilo a řekla bych, že mi některá kapitola i docela povedla. :D A pyšná jsem proto, že jsem se vůbec odvážila tohle dílo zveřejnit a že jsem vytrvala, nejednou jsem totiž měla okamžik, kdy jsem byla rozhodnutá se vším švihnout.

 
7. Čeho by jsi chtěla na Wattpadu dosáhnout?

Asi nemám vyloženě cíl, co se týče počtů komentářů nebo přečtení. Jasně, bylo by fajn mít jednou třeba 10K čtenářů, ale tohle pro mě zatím nehraje takovou roli, jsem extrémně šťastná za to, co mám. :) Já bych chtěla dosáhnout toho, že si lidi u mých příběhu řeknou: "Sakra, tohle je vážně dobré!" nebo "Musím si přečíst i její další příběh. To je pro mě daleko větší odměnou. :)

8. Chtěla by ses psaní věnovat i mimo Wattpad, nebo to je jen koníček?   

Chtěla bych se tímhle jednou živit, takže doufám, že jen u Wattpadu nezůstanu. Vždycky jsem chtěl pracovat někde v nakladatelství, ať už by jednalo o korekturu nebo další podobná povolání. A samozřejmě mám sen o práci spisovatelky, po čemž ale v dnešní době touží hodně lidí, a tak bych se spokojila s těmi ostatními, které jsem zmínila. I když by to bylo úžasné, kdybych se mohla svému koníčku věnovat i profesionálně. :)

9. Už jsi někdy chtěla s Wattpadem skončit?

S Wattpadem jako takovým asi ne, ale takový spisovatelský blok mě přepadl už mockrát. To si pak nadávám, jsem protivná na všechny kolem a opravdu vážně uvažuju o smazání všech svých příběhů.

10. Co by jsi chtěla vzkázat čtenářům? 

V první řadě to, že nechápu, jak je může bavit číst něco, co jsem ve své hlavě vyplodila. :D Ne, budu trochu vážná, jsem jim všem hrozně vděčná. A bez rozdílu na to, jestli si přečetli všechno, co jsem dosud napsala, nebo jen prolog u Incredulous. Už takhle jsem nikdy nepředpokládala, že by nějaká moje story mohla mít více než 1K přečtení. Jste neuvěřitelní a nejradši bych vám všem poděkovala osobně! <3

Co si myslíte o této autorce? @idkveronika


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 27, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Rozhovory S Wattpad SpisovateliKde žijí příběhy. Začni objevovat