1. Jak jsi se dostala k wattpadu a jak dlouho jsi registrovaná?
Díky Facebooku. Narazila jsem na jednu uzavřenou skupinovku a tam jsem si všimla, že holky přidávají odkazy na svoje story. Na jednu jsem klika a už to jelo :D Jak Zayn odešel z 1D...takže dneska 9 měsíců:)
2. Kdy jsi se rozhodla že začneš psát?
Já si přečetla jednu kapitolu u jedné story a hned jsem začala taky psát..
tu story..nikdo nikdy nesmí vidět ani číst..je to o černých andělech a je to mega trapas. Navíc má jen jednu čast :DA pak jsem narazila na Fanfikce s 1D, 5SOS a tak jsem asi v dubnu možná květnu rozhodla psát fanfikce, které naprosto miluju.
3. Ví někdo z rodiny že píšeš?
Ví to mamka a někdy o wattpadu mluvím i před babičkou..ale co si budem povídat, ani jedna neví o co se přesně jedná a jsem za to ráda. Nechci aby si někdo z rodiny četl cokoliv psané mnou:D přijde mi to takové..divné...nevím no.
4. Přemýšlela jsi někdy nad překládáním?
jasně že jo..mě osobně přestávají tolik bavit české story. Nevím proč. Možná proto, že se to všechno furt opakuje..nevím. Prostě mě začínají bavit víc ty anglické story. A myslím, že mnoho lidí na wattpadu neumí moc dobře anglicky a ty překlady jsou dobrá volba. Takže beru to překládání z tohohle pohledu. Jenže řeknu to narovinu nejsem nějak extra dobrá v angličtině. Já když si to přečtu tak to chápu, ale horší je to pro mě napsat tak, aby to bylo dobře česky a aby to každý chápal, takže moc se do překladů nehrnu plus mám spoustu nápadu na moje nové story.(Ježiš já se strašně rozepisuju :D)
5. Co tě k psaní nejvíce inspiruje?
5. Tak většinou to jsou texty písniček. Ale můj děda mi dost často vykládá o jeho mladí a díky němu mam teď v hlavě vymyšlenou úžasnou story s Harrym(jak jinak h.s. jede :D ) a mám to promyšlené ,díky dědovému vyprávění, do puntíčku
6. Na jaký příběh jsi nejvíce pyšná? A proč?
Message. Mam tam skoro 100K přečtení, a strasně rychle se to chytlo. Navíc mě samotnou to strašně baví číst.(přiznávám se, jsem možná divná, ale message si právě čtu od první kapitoly a baví mě to :D)
Ale neřekla bych, že tady na wattpadu jde tolik o reads..protože každá story může mít hodně reads stačí jen stále přidávat kapitoly a nevzdát to hned u páté kapitoly, protože máte 200 reads :D
7. Čeho by jsi chtěla na Wattpadu dosáhnout?
chtěla bych přinést čtenařům dobrý pocit při čtení. Chtěla bych aby ty pocity v příběhu cítili i oni a aby se do toho příběhu vžili. Vázně je umění takhle psát story.
Ale...jestli to mam brát jako úspěchy, tak bych chtěla dosáhnout něčeho podobného jako Anna Todd s After, ale upřímně na to nemám..:D
8. Chtěla by ses psaní věnovat i mimo wattpad, nebo to je jen koníček?
ze začátku to byl vyloženě jen koníček. Ze slohu sem mývala vždy za 3 :D ale..jakmile jsem začala psát na wattpad tak mam ze slohu za 1, ale taky jsem si uvědomila, jak mě psaní baví. Hrozne jsem chtěla jít na žurnalistiku do Vsetína, ale nakonec nemůžu...takže můj sen být žurnalistkou se rozpadl. No tak doufám, že aspoň neztratím ten wattpad :)
9. Už jsi někdy chtěla s wattpadem skončit?
NE. Nikdy v životě. Jsem na wattpadu závislá. A místo toho hledám nové story nebo si čtu..:D
10. Co by jsi chtěla vzkázat čtenářům?
Eh...Jestli čtete nějakou story, tak pište ty komenty možná vám to přijde blbé, protože pod tou částí žádný koment není, ale právě ten váš koment může té spisovatelce udělat nehoráznou radost.Jo a nevytvořte si závislost na wattpadu, protože věřte mi toho už se nezbavíte :DDD
Co si o této autorce myslíte?
@vlkovaa děkuju autorce za rozhovor :)
ČTEŠ
Rozhovory S Wattpad Spisovateli
AcakZnáš nějakého autora, se kterým bych měla udělat rozhovor?