1# gallovaaa

128 14 2
                                    

1.Jak jsi se dostala k wattpadu a jak dlouho jsi registrovaná?

 K wattpadu jsem se dostala přes moji nejlepší kamarádku, která byla jednou u mě doma a říkala, že čte skvělej příběh přes jednu aplikaci. Tak jsem si ho taky hned založila:) a je to něco přes rok.

2.Kdy jsi se rozhodla, že začneš psát?

 Rozhodla jsem se asi dva měsíce po tom, co jsem si wattpad založila.

 3. Ví někdo z rodiny že píšeš?

Ano ví to mamka a ta dokonce i jeden můj příběh četla:)

4.Přemýšlela jsi nad překládáním? 

Vlastně ani moc ne. Nemyslím si, že by mě to naplňovalo jako psaní vlastní tvorby.

5. Co tě ke psaní nejvíce inspiruje?

Jak u kterého příběhu. U jednoho to byl můj třídní učitel :D. Ale tak inspiraci hledám všude možně:)

6. Na jaký příběh jsi nejvíce pyšná? A proč?

 Na 100% Teacher. Zřejmě proto, že už se blížím k 90K přečtení za což jsem strašně ráda:) a taky jsem na to pyšná, protože do tohohle příběhu jsem dala opravdu 'kousek sebe'.

7. Čeho by jsi chtěla na Wattpadu dosáhnout?
No tak když jsem začínala, tak jsem chtěla mít 1K přečtení :) a teď už mám o něco větší cíle a to mít na příběhu 'Teacher' 100K přečtení a pevně doufám v to, že to výjde!:)

8. Chtěla by ses psaní věnovat i mimo Wattpad, nebo to je jen koníček?   

Určitě i mimo Wattpad, protože to pro mě rozhodné není "jen" koníček:)

9. Už jsi někdy chtěla s Wattpadem skončit?

Napadlo mě to někdy před létem, protože jsem neměla žádné nápady a opravdu jsem s tím chtěla seknout:D Ale jsem ráda, že jsem to neudělala. 

10. Co by jsi chtěla vzkázat čtenářům? 

Hlavně to, že jsem za to všechno strašně moc vděčná a že jsem nikdy nečekala nic takového♥ Každá z vás je neskutečně milá a já jsem ráda, že vás mám. Všechny vás strašně moc miluju a vaše sladké komentáře mě vždy zahřejí u srdce!♥ Chci, aby jste si každá šla za svým snem, protože opravdu všechno je možné- pokud tedy nechcete jednorožce co zvrací duhu:)

Co si myslíte o této autorce?

Moc děkuju autorce @gallovaaa za první rozhovor :)



Rozhovory S Wattpad SpisovateliKde žijí příběhy. Začni objevovat