Part 2

6.5K 400 36
                                    

***

"Patutlah Eunho suka jilat rambut Gyu. Memang sehati sejiwa."

Jiae meramas lembut rambut Mingyu. Kedua-dua belah matanya dipejam seketika , tidaklah begitu rapat. Sekadar mahu menahan rasa terujanya di kala itu sahaja.

Lidah Mingyu yang basah itu semakin ligat menjilat kulit leher jenjang milik Jiae. Sesekali , Jiae mengeliat kegelian.

Entah sejak bilalah kanak-kanak ribena kesayangannya ini pandai dalam bab-bab menghairahkan sebegini.

"Smell so nice."

Mingyu mengajuk ayat dari video yang seringkali menjadi tontonannya.

Boleh dikatakan....

Hampir setiap malam dia akan menonton video-video yang berlainan tetapi masih bergenre 18++.

Pada permikiran Jiae yang sekarang , Mingyu benar-benar kelihatan seperti orang lain.

Berbeza dari Mingyu yang Jiae kenal selama ini. Seolah-olah Mingyu akan bertukar peranan setiap masa. Bunyinya seperti agak pelik untuk difahami , bukan? = ̄ω ̄=

Pada sebelah pagi sehinggalah pada waktu senja , Mingyu akan jadi begitu keanak-anakkan. Umurnya yang sudah mencecah 24 tahun itupun tidak ubah seperti kanak-kanak berumur 4 tahun.

Lain pula pada waktu malam , dia bertindak lebih kepada proses membahagiakan Jiae dengan layanannya.

Mungkin juga disebabkan 'kemalangan' di mana Mingyu dengan tidak sengajanya terbuka laman web yang tidak sepatutnya itu berlaku pada waktu malam. ╮(╯▽╰)╭

"Jiae.. nak susu."

Mata Mingyu tidak berhenti berkedip. Mulutnya dimuncungkan. Muka manjanya juga tidak putus-putus membuat Jiae menyampah.

Dah mula lah tu. -_-||

"Jiae malas nak buat."

Jiae terus berselubung dalam selimut tebal miliknya. Mingyu mencemik. Perlahan lahan selimut itu ditarik Mingyu kembali . Dia sepertinya mahu mengatakan sesuatu pada Jiae.

Jangan-jangan dirty jokes lagi.  ̄︿ ̄

"Gyu bukan nak susu yang Jiae selalu bancuh untuk Eunho tu. Gyu nak yang tu.. ermm.. ermmm.."

Susah untuk Mingyu menerangkan nya pada Jiae. Susah seperti mahu menduduki soalan PT3 , katanya. ('▽`)

Mingyu menemukan kedua dua belah jari telunjuknya dan mula tersengih sengih seperti kanak-kanak tidak betul.

Mata Jiae membuntang luas. Sebulat-bulat mata D.O.

Mukanya merah membahang seperti akan meletus bila-bila masa sahaja.

"KIM...MINGYU!!!!!!"

***

Mingyu byun!! xD Ahh!! Tak sanggup author nak jadikan dia se 'byuntae' tu T^T FF ni totally merepek , kan? xD

And sepatutnya author update part 2 ni semalam , tapi tertidur. xD asdfghjkl , author korang ni.. lelz xD

Vote ✔
Komen ✔

✨✨✨

[BOOK 2] From INNOCENT To BYUNTAEWhere stories live. Discover now