III- PETRECEREA

113 6 7
                                    

Dimineata

M.am trezit din cauza telefonului... Era Josh care mi.a trimis mesaj "Cobor in 25 de minute". M.am dat repede jos din pat, si m.am dus la baie. Mi.am facut un dus rapid. M.am infasurat intr.un prosop si m.am dus la dulap pentru a.mi alege haine. M.am imbracat rapid dupa care m.am dus sa ma machiez. Nu strident, doar blush, tus, mascara si un ruj crem.

Am coborat si l.am vazut pe Josh cum ma astepta rezemat de masina. M.am dus spre el si m.a sarutat dulce.

In masina

J: Stii, ma gandeam la ceva... *punandu.mi mana pe mana mea*
Eu: La ce?
Simteam cum imi bate inima, aveam senzatia ca imi va iesi din piept.
J: Ma gandeam... Nu ai vrea sa fi iubita mea?
Pe moment am tacut, dupa am realizat ceea ce ma intrebase.
Eu: Da! *am spus entuziasmata*

Atunci si.a luat ochii de la drum si m.a sarutat. A fost cel mai frumos moment.

La un momentdat, masina s.a oprit. Am ajuns la scoala. Am coborat din masina, luandu.ma de mana, ne.am dus la cursuri.

Pe hol, cand m.am dus la dulap, m.am intalnit cu Mia. Mia este prietena mea cea mai buna. Ne stim de cand aveam 5 ani. Suntem foarte apropiate, ne spunem totul, nu avem secrete una fata de cealalta. Imi este ca o sora. I.am povestit tot ce s a intamplat si am vazut in ochii ei fericirea pentru mine.

M: Atat de frumos. Felicitari, draga mea! Sa ca tina muult, si sa fiti foarte fericiti! Prima ta iubire❤
Eu: Da❤ Multumim mult, te iubesc! *si am pupat.o pe obraz*

Peste 7 ore obositoare, m.am intalnit cu Mia pentru a merge acasa. In urma mea, Josh alerga pentru a ma prinde din urma. M.a prins de mana.

J: De ce nu m.ai asteptat?*imi spune sarutandu.ma*
Eu: I.am promis Miei ca merg cu ea acasa.
J: Vin si eu cu tine.

Ma tinea de mana iar Mia zambea incontrolabil. Era foarte bucuroasa pentru mine. Josh nu mi.a mai dat drumul la mana.

J: Vrei sa iesim undeva in seara asta?
Eu: Unde?
J: Prietenul meu Alex, organizeaza o petrecere si ma gandeam sa mergem acolo. O poti chema si pe Mia daca vrei.
Eu: In regula. La ce ora?
J: Ne intalnim in fata casei tale la 8. *ma saruta*

Intrand in casa, am observat ca ceasul era 3 p.m. Mai aveam timp pana la petrecere. Am sunat.o pe Mia.

Eu: Ce faci sorela?
M: Bine, am intrat in casa. M.a bucurat plimbarea cu voi si faptul ca este atat de grijuliu cu tine.
Eu: Ma bucur ca esti fericita pentru mine. Vroiam sa te intreb daca ai vrea sa vii in aceasta seara la o petrecere impreuna cu mine si Josh?
M: Sigur! De ce nu?

Am mai vorbit de.ale noastre, trecand timpul fara sa ne dam seama. Ma uitam la ceas din prostie si am vazut ca acesta afisa ora 7.

Eu: Mia, e 7, ma duc sa ma pregatesc. Venim noi dupa tine la 8. Te pup
M: In regula. Si eu te pup.

Mi.am ales o rochie neagra, stamta pe corp, pana deasupra genunchilor. Mi.am facut repede niste bucle largi, si m.am machiat. Un machiaj care sa nu iasa in evidenta. Ceasul era 8. M.am uitat la telefon, si am vazut un mesaj de la Josh. "Esti gata pui?"

Mi.am luat pantofii nu foarte inalti, si am iesit. A venit spre mine si m.a imbratisat.
J: Arati superb. Nu am cuvinte.
Eu: Multumesc

Ne am urcat in masina si am pornit spre casa Miei. Dupa ce a urcat, am plecat la drum. Am mers cam 15 minute, ajungand la o casa mare. Era multa galagie, semn ca erau multi invitati.

La petrecere

Am intrat inauntru. A venit spre noi un baiat inalt, cu un par frumos, castaniu si ochi verzi. Era Alex. "Frumos baiat. Ce tot vorbesc?! Am un iubit mult mai frumos decat asta. Doamne ce tot fac. Ma cert cu mine." Revenind cu picioarele pe pamant, am observat cum Josh imi facea cunostiinta cu Alex si restul invitatilor, pe care normal ca ii cunostea.

Nu peste mult timp, am vrut sa merg la baie. Am vazut.o pe Mia ca dansa cu un baiat si ma gandeam "Ce face fata asta, nu a trecut mult timp si s.a si imprietenit ☺" Eram fericita pentru ea intr.un fel. Nu am vrut sa o deranjez, si m.am dus singura. Era o baie mare: 2 chiuvete, 2 camarute in care se aflau toaletele. Parca eram la baia de la mall. Ma uitam in oglinda si am vazut in spatele meu cum a aparut Alex. S.a apropiat de mine.

A: Esti foarte frumoasa. Daca ai putea sa fi a mea.

Am ascultat ce a zis si nu i.am raspuns. Se vedea ca era baut, asa ca nu l.am bagat in seama. Am incercat sa ies din baie si am vazut ca se amropie tot mai mult de mine. Atunci palma mea a facut contact cu obrazul lui. Nu am vrut sa.l lovesc dar nu aveam de ales.

In acel monent, l.am intrebat pe Josh daca ar vrea sa mergem.

Eu: Dragule, nu ai vrea sa mergem?
J: Ai patit ceva? Esti bine?
Eu: Da, sunt bine. Doar ca nu ma simt prea bine. In acel moment l.am sarutat fara a.mi mai spune ceva.
J: In regula, hai sa mergem.

M.am dus la Mia si am intrebat.o daca se intoarce cu noi. M.a aprobat si ne.am luat ramas bun de la invitati si Josh de la Alex. Eu am iesit fara sa.i spun ceva.

Am lasat.o pe Mia acasa, iar dupa mi.am obsevat casa, pe semne ca am ajuns. Am coborat iar Josh m.a sarutat. I.am raspuns la sarut facandu.l mai pasional. Acest sarut m.a facut sa uit de intamplarea neplacuta de la petrecere. Ne.am urat unul altuia noapte buna, si am plecat in casa.

Cand am intrat in casa, m.am dus direct in camera. M.am schimbat in ceva lejer si m.am pus in pat. Am deschis laptop.ul si am intrat pe facebook. Primisem un mesaj de la....

Suferinta Ce Iti Da PutereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum