J: Ce.ar fi sa dormi la mine in seara asta?
Eu: Bine.Am clarificat totul, impreuna, despre acea fata. Am hotarat sa uitam trecutul, sa trecem peste. Pentru noi, conta prezentul si faptul ca ne iubim enorm. Ma saruta la fiecare 5 minute si imi spunea "Mi.a fost foarte dor de tine!" Indrageam acele cuvinte si sarutari. Totul era perfect. Ne iubeam si asta era tot ce conteaza.
Se inserase. Noi inca ne plimbam. Nu as fi vrut sa plecam acasa. Vroiam sa fie o noapte fara sfarsit.
J: Hai acasa, draga mea. Se intuneca.
Eu: Bine.*spun putin trista*Ajungem la el.. Am intrat oarecum timida, desi am mai fost la el. Nu stiam de ce. Ne.am asezat pe canapea si stateam ca doi copii care se uitau unul la altul, zambind si de parca le.ar fi fost frica sa vorbeasca.
La un momentdat, Josh se apropie de mine. S.a apropiat cu buzele lui suculente de buzele mele moi. Buzele noastre s.au atins, am simtit mainile lui puternice in jurul taliei mele. Stiam ce avea sa urmeze, dar simteam ca sunt pregatita. M.a ridicat in brate si mi.am incrutisat picioarele in jurul taliei lui, sarutul nostru devenind tot mai pasional. M.a izbit de perete si ma saruta usor pe gat. Din gura mea au iesit usoare gemete. A coborat usor spre sanii mei, sarutandu.i. Totul era atat de placut. Simteam un fior dar l.am ignorat. M.a dus in camera lui unde m.a pus pe pat, punandu.se peste mine sarutandu.ma in continuare. La un momentdat s.a oprit si.a intrebat.
J: Esti sigura?*ma intreaba, observandu.se ingrijorarea pe fata lui*
Eu: Foarte!*ii spun zambind*Mi.a dat tricoul jos, mangaindu.ma pe spate. Am simtit cum mi.a desfacut capsele de la sutien aruncandu.l pe jos langa bluza. I.am dat bluza jos, ramas astfel la bustul gol. Un bust asa perfect. Faceam plimbari cu unghiile pe bustul lui. Imi saruta abdomenul coborand in jos, scotand astfel un gemat de placere. Mi.a dat jos pantalonii si lenjeria intima, facand si eu acelasi lucru cu ale lui. L.am simtit intrand usor in mine, scotand un gemat de durere dar in acelasi timp si de placere, lasandu.i semn cu unghiile pe spate. Facea miscari usoare, du.te-vino, scotand astfel gemete de la amandoi. A inceput sa faca miscari mai rapide gemand astfel numele lui. Totul era perfect. Imi facuse un hikiens pe gat si pe sanul stang. Semn al iubirii pentru mine. A mai durat 30 de minute momentul nostru de dragoste. A iesit usor din mine, si s.a asezat langa. I.am zambit si m.a sarutat scurt. Am adormit instantaneu.
Dimineata
Ma uitam cum ma tinea in brate cu tandrete. Se vedea pe chipul lui ca era fericit alaturi de mine. Sunt foarte fericita ca am facut asta. A fost un moment placut pentru amandoi. Nu as fi vrut sa plec niciodata din bratele lui. L.am sarutat scurt si am vazut cum si.a deschis ochii.
Eu: Buna dimineata, iubire!
J: Buna dimineata, scumpa mea! Cum te simti?
Eu: Ma doare foarte tare burta. Ma duc sa fac un dus, imi va trece.
J: Bine, ai grija!Am dat sa ma ridic si m.a cuprins o ameteala, cazand astfel din picioare.
J: Iubita, esti bine?
Eu: Am ametit, si ma doare burta, nu e nimic grav.
J: Stai aici, sa iti revi. Ma duc sa iti aduc ceva de mancare si un ceai fierbinte.*Din perspectiva lui Josh*
A fost perfect azi-noapte. Imi pare rau ca are durerile astea. Stiu ca sunt provocate de mine, si imi pare rau. Sper ca nuna facut.o din obligatie, sper ca a facut.o pentru ca a vrut si pentru ca ma iubeste. Of. Sper sa.i treaca. Nu suport sa o vad ca se simte rau. M.am hotarat sa.i fac niste clatite si un ceai fierbinte. In timp ce faceam aluatul pentru clatite am simtit doua maini micute in jurul taliei mele. Era Alisa.
Eu: Scumpa mea, de ce nu ai ramas in pat?
A: Nu am vrut sa fiu departe de tine.
Eu: Ti.ai revenit putin?
A: Da! Chiar bine.Am facut clatitele impreuna. Una a cazut pe jos in timp ce faceam pe bucatarul in fata ei, dar nu i.a pasat. A ras atat de tare iar eu am facut o fata bosumflata, ea venind astfel la mine si dandu.mi un sarut dulce de.al ei.
A trecut putin timp in care niciunul din noi nu a spus nimic. Am rupt tacerea, apropiindu.ma de ea.
Eu: A fost din obligatie sau pentru ca ai vrut si pentru ca ma iubestu?
A: Ce intrebare e asta? Normal ca te iubesc. Te iubesc foarte mult. Si da, am facut.o pentru ca am vrut si pentru ca m.am simtit pregatita.
Eu: Esti pitica mea frumoasa, pe care o iubesc enorm. Esti numai a mea.
A: Da! Iar acum sunt a ta, atat cu sufletul cat si cu trupul.Eram atat de fericit cand am auzit aceste cuvinte. Sunt atat de mandru ca am o iubita frumoasa, minunata, extraordinara care ma iubeste si ar face orice pentru a stii ca sunt bine. Stiu si sigur stie si ea ca as face orice pentru ea. Nu vreau sa o pierd niciodata.
Era pacat, ca urmatoarea zi trebuia sa mergem la scoala, dar nu asta era o problema. Avem ora de engleza si de geografie impreuna. Mereu stam in aceeasi banca, si mereu asa vom sta.
Peste 6 luni
*Perspectiva Alisei*
Scoala se termina insfarsit! Am luat bacalaureatul cu 9 la Romana, 8 la Matematica si 10 la Geografie. Nici iubitul meu nu a fost mai prejos. Am fost atat de fericiti cand ne.am vazut reusitele. Eram foarte mandrii unul de altul. Aveam 6 luni minunate impreuna. Eram foarte fericiti. Eram foarte puternici si de nedespartit. Mama a ajuns sa.l cunoasca pe Josh. Si.a acordat 20 de minute din viata ei si pentru mine. Eu i.am cunoscut parintii lui Josh. Am lasat o parere foarte buna in urma. Parintii lui au fost de acord sa ne mutam impreuna la terminarea scolii daca avem note bune la BAC. Si am reusit. Ne vom muta la cateva strazi distanta de ai nostri. Totul va fi perfect. Peste cateva zile este ziua mea. Fac minunata varsta de 19 ani. Nu vreau sa fie nu stiu cine stie ce. Vreau ceva restrans. Eu, iubitul meu, parintii nostri si Mia care este impreuna cu Andrew, care mi.a lasat o impresie proasta, oarecum. Fumeaza, bea, este tatuat, dar nu este iubitul meu, ci al Miei, si sunt foarte fericita pentru ea!
Ajunsi acasa, am observat pe canapea stand......
Buna! In legatura cu scena de dragoste, am vrut sa aduc un surplus de emotie voua. Sper sa va placa acest capitol. Sper sa fie pe placul vostru. Pun next la 7⭐. Va multumesc!
CITEȘTI
Suferinta Ce Iti Da Putere
RomanceBuna❤ Numele meu este Alisa si am 17 ani. Locuiesc in Atlanta. Povestea mea este despre iubirea care iti provoaca suferinta, dar aceasta iti da putere de a iubi din nou. Este vorba despre un baiat pe nume Josh, care....... :)) nu v.ati fi asteptat s...