V- Geloasa? Am de ce?

94 7 5
                                    

Josh rupe tacerea pana la urma.

J: Draga mea, mergem la un film?
Eu: Bineinteles. La ce film vrei sa mergem?
J: "Fifty Shades of Grey"?
Eu: Bine*spun zambind si sarutandu.l scurt*

Am asteptat pana s.a imbracat iar dupa ne.am dus la mine. Trebuia sa ma imbrac si eu nu? Eram aproape gata, cand am auzit un telefon. Era a lui Josh care primise un mesaj. Aveam incredere in el, nu vroiam sa citesc mesajul. Of Doamne dar parca cevaa indemna sa iau telefonul ala, insa era prea tarziu, venise Josh. M.am comportat normal, ca si cum nimic nu s.a intamplat. De fapt, chiar nu s.a intamplat nimic, doar ca in sinea mea simteam o vinovatie. De ce vroiam sa citesc mesajul? Doar nu sunt geloasa nu? Sau.. Nu, nu cred. Eram atat de confuza. Gata, eram gata. M.a luat de mana si am plecat.

Pe drum mai primea mesaje, le vedea si inchidea telefonul fara sa raspunda. Imi puneam un semn de intrebare dar, nu, de ce stric momentul asta? Ne plimbam amandoi pe strada, ma saruta la fiecare 5 minute. Simteam ca nu pot sa respir. Radeam amandoi de parca eram doi nebuni. Nebuni din dragoste.

La Mall

Ne.am dus si am luat bilete. Aveam in plan ca dupa film, sa mergem sa mancam. Am cumparat popcorn si am intrat la film. Ma tinea in brate, eram atat de fericita. Toti de acolo parca erau certati, numai noi imbratisati. Aveam relatia perfecta, eram perfecti, el era perfect. Am auzit vibrand un telefon. Mm.. mi.am verificat telefonul, nu era al meu.

Eu: Josh, cred ca este telefonul tau.. *i.am soptit la ureche*
J: Sa fie, nu ma intereseaza. *imi spune indiferent si pe un ton usor ridicat*

Eram cam suparata, ce se intampla cu el. In acel moment imi parea rau ca nu i.am citit mesajul ala, off ce naiba gandesc. Numai prostii am in minte.

J: Imi pare rau, bine? *mi.a spus sarutandu.ma* O sa plec dupa film, am o urgenta acasa la bunica.
Eu: Totul e bine? Du.te normal. Ai grija.
J: Du.te acasa si stai linistita. Totul o sa fie bine.

Simteam oarecum ca ma minte dar n.am dat importanta. Filmul s.a terminat. Mi.a dat un sarut pasional, nu as fi vrut sa intrerup acel sarut dar trebuia sa plece.

Nu vroiam sa merg acasa, astfel am sunat.o pe Mia. Mi a spun ca ia un taxi si ajunge in 10 minute.

Pana sa vina, m.am plimbat prin magazine. Am vazut o rochie superba, alba, cu modele negre. Era superba.

A ajuns si Mia.

M: Hei ciudat.o *imi spune razand*
Eu: Hei..
M: Ce.ai patit?
Eu: Nimic important.
M: Tot ce tine de tine, este important.

Am inceput sa.i povestesc totul, incepand de la mesajul de acasa pana la plecarea lui care mi.a pus semne de intrebare.

Eu: Am incredere in el, nu m.ar insela nu?

Mia nu mi.a raspun. Ne.am dus sa mancam la un fastfood. Am comandat si ne.am asezat la o masa. La un momentdat:

M: Cata incredere ai in el?
Eu: Il iubesc si am multa incredere.
M: Crezi ca nu te.ar insela?
Eu: Sunt sigura de asta, chiar daca a fost asa ciudat azi.
M: Daca vrei sa crezi in continuare stai exact asa cum esti, daca vrei sa te cinvingi de adevar, intoarce.te.

M.am intors, l.am vazut cum vorbea cu o fata, parea ca se certau, l.am vazut cum ea l.a sarutat. Mi.a cazut fata. M.am abtinut sa nu plang, m.am intors spre Mia.

M: Daca vrei, descarca.te,dar nu aici, fi o luptatoare.

Mia m.a condus acasa.

Eu: Stai la mine azi?
M: Normal. Orice sa te vad zambind.

Am intrat si ne.am asezat pe canapeaua din living.

M: Ce zici sa facem o prajitura? Te.ar ajuta.
Eu: Desigur.

Ne.am dus la bucatarie. Am scos faina, ouale, ciocolata. Aveam o prajitura foarte buna in minte. Mia amesteca ouale cu mixerul, eu am ales sa.i torn faina in castron pentru a se incorpora. Din greseala am scapat prea multa faina in castron, astfel sarind faina pe ea. De acolo a inceput o adevarata bataie cu faina. Eram pline din cap pana in picioare. Radeam in hohote. Chiar uitasem de momentul din mall cu Josh si fata aia.

M: Du.te si fa un dus, eu stau cu ochii pe prajitura sa nu se arda.
Eu: Bine. Vin in 30 de minute.
M: Nu te grabi. *rade*

M.am dus la dus. Am intrat in cabina, dupa care am auzit un bocanet la usa. Nu m.a intereseat pentru ca stiam ca Mia este acolo.

*Din perspectiva Miei*

Am trimis.o pe Alisa la dus. Imediat dupa am auzit un bocanet la usa. Am deschis curioasa, era Josh. Mi.a cazut zambetul instantaneu.

Eu: Ce cauti aici?
J: Am venit sa.mi vad iubita.
Eu: Iubita?! Mai ai tupeu sa.i spui asa?! Nu o meriti! Du.te la cealalta iubita.
J: Poftim?
Eu: Ce nu stii ce ai facut azi la mall? Aia era urgenta de la bunica? Sa i saruti pe aia?
J: Nu a fist ceea ce a parut. Ea m.a sarutat pe mine, e o neintelegere.

Am vazut.o pe Alisa cum cobora scarile.

A: Cine era la usa?

Am vazut cum din zambetul ei frumos, a aparut o lacrima care se prelingea pe obrazul ei firav.

J: Alisa, lasa.ma te rog sa.ti explic.
A: Ce sa mai explici? Nu ai ce?
J: Tu esti geloasa?
A: Cine? Eu, geloasa? Am de ce?
J: Iarta.ma te rog, nu am nimic cu fata aia, asculta.ma!
A: Mi.ai facut destul rau pentru o zi. *Doamne, alta lacrima pe obrazul ei*
J: Te rog...

I.am inchis usa in nas, nu am putut sa mai suport sa.i vad lacrimile Alisei, si suferinta din ochii ei.

*Din perspectiva Alisei*

Cum a avut curajul sa vina sa vorbeasca cu mine. Nu stie cat m.a facut sa sufar? Nu stie cat sufar. Am noroc ca Mia este langa mine, daca nu.i inchidea usa probabil l.as fi iertat.

*Din perspectiva lui Josh*

Imi pare atat de rau. O iubesc prea mult si nu vreau sa o pierd. Fata aia era Cami, o fosta care nu am iubit.o nicio secunda. Am incercat dar n.am putut. In timp ce eram cu ea, aceasta mai era cu inca 3. Acum vrea sa.si ceara scuze, curva. Am o relatie frumoasa, care toata lumea o invidiaza, nu vreau sa o pier, o iubesc enorm.

*Din perspectiva Alisei*

A trecut o saptamana in care nu am mai primit niciun semn de la Josh. Probabil a uitat de mine si s.a dus la aia. Incerc sa ma incurajez singura, ca totul va fi bine. Probabil va trebui sa.l uit. Ies sa ma plimb prin parc, poate o sa ma calmez si o sa mai uit de gandurile mele.

Am plecat, drumul spre parc parca nu se mai termina. Cand am ajuns acolo, am vazut acei copaci carora le cadeau frunzele aurii ale toamnei. Toamna era pe terminate, iarna ce venea pe drum batea la usa in orice moment. M.am relaxat cand am vazut dincolo de acel peisaj mirific in care as fi vrut sa calatoresc tot timpul. Ma relaxeaza astfel de imagini. Am simtit telefonul din mana mea vibrand. Aveam un mesaj de la... De la Josh?! Ce naiba vrea?! Si.a adus aminte de mine?! Nu vreau sa.l citesc. Dar, sunt curioasa ce minciuni mai baga.

"Buna draga mea, nu am vrut sa te deranjez in aceasta saptamana care a trecut, nu am suportat gandul ca noi sa fim despartiti, am vrut sa.ti trimit zeci de mesaje, dar, ceva m.a oprit. Vreau sa stii ca te iubesc enorm, acea fata nu inseamna si nu a insemnat vreodata ceva pentru mine. Doar pe tine te iubesc, te rog intoarce.te"

Cand m.am intors l.am vazut in spatele meu cu un buchet mare de trandafiri rosii, care straluceau in razele soarelui, care instantaneu aparu pe cerul posomarat dandu.i putina frumusete. I.am sarit in brate fara ezitare. M.a sarutat si mi.a soptit la ureche "Te iubesc!". Atunci i.am raspus cu cel mai mare "Te iubesc!" din viata mea. M.am hotarat sa.i dau o a doua sansa si sa uitam de acel moment ingrozitor.

Buna sper ca v.a placut. Astept parerile voastre. Le multumesc celor care acorda cateva minute pentru a citi ceea ce scriu. Va pup!

Suferinta Ce Iti Da PutereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum