IV- Joaca si.. somn

98 4 4
                                    

Cand am intrat in casa, m.am dus direct in camera. M.am schimbat in ceva lejer si m.am pus in pat. Am deschis laptop.ul si am intrat pe facebook. Primisem un mesaj de la Alex. Am vrut sa ignor mesajul si sa nu.l citesc, dar curiozitatea mea m.a facut sa.l deschid.

"Buna Alesia! Uite, imi pare rau pentru prostia care era sa o fac. Imi pare rau, eram putin baut, insa eram destul de treaz sa observ ca simt ceva pentru tine."

Citind mesajul, am ramas usor socata. "Am un iubit superb, care ma iubeste iar eu la randul meu pe el. Nu o sa.l las pentru unul care s.a indragostit de mine. Nu.i voi raspunde la mesaj" Dupa ce am terminat de vorbit singura, am inchis laptop.ul si am adormit.

Dimineata m.am trezit putin speriata. Nu stiam cat este ceasul. M.am dat jos din patul meu confortabil, in care as mai fi stat cateva ore, insa trebuia sa vad cat este ceasul si sa ma pregatesc. Ceasul era 6 a.m. "Serios Alesia, este 6 a.m., si eu care am crezut ca am intarziat, Doamne ce minte am. Taci odata si nu ma mai certa, dispari! Sunt tu, idioato nu ai cum sa ma alungi. Chiar as fi vrut sa fi scapat de tine." Mi.am revenit din cearta cu constiinta mea, si m.am dus inapoi in pat. Nu eram surprinsa ca nu mai puteam sa adorm. Ma duc sa imi fac rutina, m.am imbracat si i.am trimis mesaj lu Josh. "Buna dimineata, scumpule! Vin la tine in 15 minute." Am primit imediat dupa, un mesaj cu "Bine iubito, te astept!"

*Perspectiva lui Josh*

Vine la mine? S.a intamplat ceva? Nu cred... Cred ca doar vrea sa vina sa isi vada iubitul. E destul de dimineata, ma mir ca s.a trezit atat de dimineata. Nu nai trec alea 15 minute odata?! Abea asteptam sa vad daca este bine, daca totul este in regula. Ma duc sa ma imbrac pana o sa vina, poate as o sa treaca timpulai repede.

*Perspectiva Alesiei*

Acele 15 minute au trecut de parca asteptam sa treaca 15 ore. Vreau sa vad daca este bine, cum se simte. Imi este dor de el. Pana la urma au trecut si acele minute plictisitosre. Am iesit din casa, am traversat strada cu atentie si am batut la usa. Trecusera 2 minute si nu mi.a deschis.. S.a intamplat ceva? Am apasat usor pe clanta iar usa s.a deschis. Am intrat usor, cu o oarecare retinere. Ma aflam intr.un hol mare care se deschidea in 3 camere si o scara care ducea la etaj. Am deschis usa care era in fata mea, si ma aflam in bucatarie. M.am asezat pe unul din scaune si asteptam, nu stiu ce, dar asteptam.

La un momentdat, am auzit pasi, coborand de sus. Era Josh care gandea cu voce tare "Unde e Alesia? Oare e bine? De ce nu a venit? A trecut jumatate de ora. Daca a patit ceva? Ma duc la ea!" Auzind aceste cuvinte, am iesit din bucatarie, vazandu.l in fata mea, era putin uimit dar i.a aparut un zambet mare pe chip. I.am sarit in brate, imbratisandu.l tare si i.am spus "Sunt bine. Nu am patit nimic". I.am zambit si l.am sarutat scurt si apasat.

J: Am crezut ca ai patit ceva. Ma bucur ca esti bine!
Eu: Sunt foarte bine, mai ales ca sunt cu tine. Te iubesc!
J: Si eu te iubesc enorm! Hai sa mergem, intarziem!

Ne.am indreptat spre masina, mi.a dezchis portiera. L.am sarutat scurt in semn de "Multumesc!" Peste putin timp am ajuns la scoala. Inainte de a iesi din masina Josh imi spune:

J: Ce zici ca in seara aceasta sa dormi la mine?

Eu stiam ca mama in aceasta seara lucreaza, deci din nou sunt singura. Mi.ar fi placut sa dorm la el.

Eu: Da, de ce nu? Mi.ar placea.

Atunci, m.a sarutat pasional. Am coborat si ne.am dus la ore. Era ingrozitor gandul ca imi petrec alte 7 ore plictisitoare.

Au trecut si aceste ore. Am hotarat sa merg cu Mia la mall dupa scoala. Ne.am invartit prin toate magazinele, dupa care ne am dus sa mancam. Fara sa ne dam seama timpul a trecut foarte repede. Se inserase deja. Mi.am indreptat ochii spre telefon si primisem un mesaj de la Josh.

M: Ce s.a intamplat?
Eu: Am primit mesaj de la Josh.
M: Ce spune?
Eu: Am hotarat in aceasta seara sa dorm la el. Mi.a zis ca vrea sa vedem un film, inainte de a ne pune sa dormim.
M: Draga mea, nu crezi ca vrea sa faceti..?
Eu: Nu sunt pregatita, nu o sa ma daruiesc atat de repede. (Nu ca nu as fi vrut. Josh este cel caruia vreau sa ma daruiesc nu doar cu sufletul. Dar nu sunt pregatita si inca e prea devreme.) Nu cred ca se gandeste la asa ceva.

Ne.am indreptat spre casa. Mi.a a facut stanga spre casa sa, iar eu dreapta pe unde este casa mea si cea a lui Josh. Am batut la usa casei lui, si mi.a deschis cu un zambet mare.

J: Ma bucur ca ai venit. Am facut floricele.
Eu: Ce frumos!

Ne.am asezat pe canapea si ne uitam la film. Ma tinea in brate, si ma saruta pe frunte. Mancam floricele, in timp ce aruncam unul altuia cate o floricica pentru a nimeri gura celuilalt. Radeam de ce fata facea Josh cand nu nimerea. La un momentdat s.a ofticat si a aruncat cu mai multe. Declarase razboi. Am aruncat atatea floricele, incat erau mai multe pe jos decat am mancat noi.

Nu am apucat sa realizez ca ma luase pe sus. Ma gadila si radeam atat de tare incat imi dadeau lacrimile. M.a dus pana la etaj, era o camera mare, probabil era camera lui. M.a aruncat pe pat si s.a pus langa mine.

J: Daca vrei, du.te sa faci un dus. Dupa ne punem sa dormim. *ma saruta scurt*
Eu: Sigur

M.am dus la dus. Era atat de relaxant sa simt picaturile fierbinti de apa pe corpul meu moale. Am iesit si m.am infasurat intr.un prosop moale. M.am imbracat intr.o camasa de a lui Josh si o pereche de pantaloni scurti de training pe care ii cumparasem de la mall.

M.am dus in pat. Am simtit cum mana lui puternica imi mangaia corpul. Se uita la mine cu drag, dar nu avea intentii de... M.a sarutat pe frunte si am adormit.

Dimineata

Saptamana a trecut atat de repede. Era sambata. M.am trezit si l.am observat pe Josh in dreapta mea, care ma strangea tot mai tare in brate. Mi.am dat seama astfel, ca nu dormea, asa ca l.am sarutat scurt. A deschis ochii, oarecum, si a reluat sarutul, insa de aceasta data l.a facut pasional si dulce.

Era o tacere de nedescris. Totul era atat de linistit. Josh rupe tacerea pana la urma.

J:.......

Suferinta Ce Iti Da PutereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum