Mai tarziu, pe cand se inserase am auzit telefonul. Primisem un mesaj. Era de la Josh care spunea: "Poti sa iesi la o plimbare?❤". Eram atat de entuziasmata. M.am incaltat, si am iesit.
Nu stiam care era motivul plimbarii. Cand am deschis usa, el se pregatea sa bata. Era prea dragut acel moment. Avea in mana un buchet de trandafiri foarte frumosi,pe care mi l.a daruit. M.a sarutat pe obraz iar dupa m.a intrebat:J: Vrei sa.. mergem sa ne plimbam pe plaja?
Eu: Da, e ok. *ii zambesc*Eram atat de bucuroasa, dar incercam sa ascund asta, sa fiu indiferenta, sa nu ma avant in sentimente, iar dupa sa sufar.
Ne plimbam pe plaja, pe langa marea in care se oglindea luna plina, care ne lumina drumul. Iar, la un momentdat am simtit.. o mana care incerca sa mi.o ia pe a mea, s.a intors spre mine, si fara sa ma astept, m.a sarutat. Decand asteptam acest moment. I.am raspuns la sarut, facandu.l mai pasional. A fost un sarut sub clar de luna. Un peisaj pe care l.as repeta intr.una.
Dupa acel sarut magic, mi.a soptit la ureche: "TE IUBESC". Nu stiam, sa.i zic si eu ca il iubesc, sau doar sa ma las purtata in imbraisarea lui.
*Din perspectiva lui Josh*
Eram emotionat. Nu stiam daca sa o sun, sau sa.i trimit mesaj, dar daca o sun, ce ii voi spune? Ma gandeam intr.una "Daca e prea devreme. E prea repede totul?! Dar pot risca". I.am trimis mesaj cu "Poti sa iesi la o plimbare? ❤". Eram atat de emotionat de ce o sa spuna. Nu mi.a raspuns. Nu stiam ce sa fac si m.am dus la ea, cu un buchet de trandafiri cu ideea de a ne plimba pe plaja. Cand sa bat la usa, mi.a deschis, de parca stia ca voi veni.
Vroiam sa o sarut pe buze insa, am zis ca ma grabesc. Am sarutat.o pe obraz, i.am daruit buchetul de flori, si am vazut in ochii ei o sclipire. Doamne, cat o iubesc! E atat de frumoasa! Mergand pe plaja, luna plina ne lumina calea, astfel creeand un moment romantic. Am luat.o de mana, tremura. M.am dat in fata ei sarutand.o. Aceasta mi.a raspuns la sarut, astfel, mi.am dat seama ca si ea simte ceva pentru mine.A fost un moment de neuitat. Dupa am condus.o acasa.Eu: Vorbim maine la scoala. Te duc eu cu masina. *am sarutat.o*
A: Bine. *zambeste*
Eu: Te iubesc!
A: Si eu te iubesc!Au fost cele mai frumoase cuvinte din partea ei. M.am bucurat nespus ca simte la fel. As fi vrut sa o intreb daca vrea sa fie iubita mea, dar voi astepta momentul potrivit. Imca nu simt ca a venit acel moment. Vreau sa fie special.
*Din perspectiva Alisei*
A fost cea mai frumoasa seara din viata mea. Mama tot nu a venit acasa. Tata a murit cand aveam 7 ani. A fost cumplit. Dar impreuna cu mama am trecut peste acel moment. M.am dus si m.am schimbat in ceva lejer. O pereche de pantaloni scurti gri si un tricou larg. Am deschis laptop.ul si mimam verificat contul de facebook. Nu erau noutati. Am inchis si m.am culcat.
Dimineata:
....Buna! Sper sa va placa. Incerc sa il fac cat mai emotionant. Incercati in timp ce cititi sa priviti imaginile mintale care vi se creeaza. Fiecare scena a povestii.
CITEȘTI
Suferinta Ce Iti Da Putere
RomanceBuna❤ Numele meu este Alisa si am 17 ani. Locuiesc in Atlanta. Povestea mea este despre iubirea care iti provoaca suferinta, dar aceasta iti da putere de a iubi din nou. Este vorba despre un baiat pe nume Josh, care....... :)) nu v.ati fi asteptat s...