Louise
Ik blijf even verbouwereerd voor de gesloten liftdeur staan, totdat ik een kuch hoor. "Kan je even aan de kant gaan? Wij willen de lift gebruiken.", zeggen twee mannen die voor me staan. Ik glimlach beschaamd en wandel naar de damestoiletten in de buurt.
Als ik ze binnenstap, is er gelukkig niemand te bekennen. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Mijn make-up is een beetje uitgelopen rond mijn ogen en er is een laagje lippenstift weg. Ik slaak een diepe zucht en probeer mezelf te fatsoeneren. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik seks heb gehad met Roel. In een lift. Op het Gala van de Gouden Schoen. Stiekem kan ik mezelf voor de kop slaan, maar het was oh zo goed.
Ik kijk op mijn gsm hoe laat het is. Het is vijf voor twaalf. Hoe ironisch. Ik heb nog vijf minuten om me te bedenken: ga ik gewoon naar huis als een braaf studerende jongedame of geef ik me over aan mijn lusten?
Spijtig genoeg moet ik er niet lang over nadenken en ben ik op weg naar de parkingplaats waar ik met Roel heb afgesproken. A girl has her needs too... Het is donker en koud buiten, dus stap ik stevig door. Een paar minuten later kom ik aan op parkingplaats nummer 9. Maar Roel is nergens te bekennen. Het is ondertussen al één over twaalf.
Plots gaat het raampje van de limousine naast me open. Ik schrik en houd mijn handtas voor mijn borst geklemd. Dan merk ik dat Roels gezicht uit het raam komt piepen. "Roel! Ik verschrok me! Ik dacht dat ik ontvoerd of verkracht ging worden!" Roel lacht luid en doet de autodeur een kiertje open. "Dan zou ik maar snel in de limousine komen zitten...", zegt hij met een sexy hese stem. Even twijfel ik, maar dan neem ik de klink vast en ga naast Roel op de achterste bank van het limousinecomplex zitten.
Op het moment dat ik de deur dichtsla, vertrekt de limousine. Waarheen weet ik niet, maar dat maakt me niet uit; ik ben bij Roel en dat is zeer oké.
"Waarom heb je me uitgenodigd in je limousine?", vraag ik nuchter. Roel grient en zegt geheimzinnig: "Wacht maar tot we bij mijn thuis aangekomen zijn..." Ah, we gaan dus naar zijn thuis! Dan reikt hij mij een glaasje champagne aan en hij doet hetzelfde. Ik neem een slok van het frisse gouden drankje en ik voel het glijden doorheen mijn hele lichaam. Ik doe mijn pumps uit en leg mijn benen op de zetel en mijn hoofd op Roels benen.
Plots stopt de limousine en gaan de achterdeuren vanzelf open. Ik ga terug rechtzitten en Roel zegt: "Volg me, schone dame." Ik lach en neem zijn vrije hand aan. In de andere heeft hij zijn Gouden Schoen geklemd. Als we allebei uit de limousine zijn, rijdt hij weg in het donker van de nacht.
Roel leidt me naar de voordeur van zijn huis, waar ik al eerder ben geweest natuurlijk. "Pas maar op voor de treden, ik wil niet dat je nog eens in het ziekenhuis belandt!", roept Roel luid. Ik lach en geef hem een zachte mep met mijn vuist op zijn bovenarm.
We wandelen zijn huis binnen en we gaan de trappen op. Op de verdieping is een lange gang met aan het einde een grote matglazen deur. Roel duwt die deur op en wijst met zijn hand: "Dit is de master bedroom. Ik dacht: voor ronde twee mag het wel wat comfortabeler zijn..." Hij zet de Gouden Schoen op een kast, naast een lamp. Dan kijkt hij me hoopvol aan en komt dichter naar me toe gebogen. Hij plant zijn zachte lippen op die van mij en ik sla mijn armen om zijn nek. Hij neemt me op en ik draai mijn benen om zijn heupen. Ik laat mijn pumps op de grond vallen en dan duwt hij me op bed. Onze lippen laten los en hij doet de zijrits van mijn galajurk open. Hij gooit de jurk doorheen de kamer en ik doe behendig de knopen van zijn hemd los. Ik kus hem terug op de mond en ga daarna dieper en dieper: over zijn sleutelbeen, dan zijn borstkas, sixpack, totdat ik bij zijn broeksriem kom. Ik doe die los met mijn tanden en trek zijn broek naar beneden. Als we allebei in ons ondergoed zijn, kruipen we verder op het bed. Die taferelen gaan de hele nacht door, tot een uur of drie. Dan zijn we beiden stik kapot. Roel valt als een blok in slaap en ik nestel me in zijn armen, zodat ik ook in slaap val. Die nacht droom ik rare dingen, maar het gelukzalige gevoel verlaat mijn lichaam niet.
Roel
Ik word wakker van het zonlicht dat door de gordijnen komt schijnen. Had ik de rolluiken niet naar beneden gedaan? Ik wrijf in mijn ogen en doe ze fatsoenlijk open. Ik draai me om en zie plots een bos kastanjebruin haar naast me in bed liggen. Even verschrik ik me, maar dan herinner ik me stukjes van gisterenavond: Gouden Schoen, lift, seks, limousine. Er valt niet echt een geheel van te maken, maar ik weet wat het voor me betekende. Ik sta stilletjes op zodat ik Louise niet wakker maak, ze ligt net zo mooi te slapen. Zoals ze hier ligt te slapen, vind ik haar zelfs nog mooier dan gisterenavond. En dat was al subliem!
Ik wandel naar beneden en kijk wat ik nog voor ontbijt in de koelkast heb zitten. Er ligt nog wat vers fruit en beleg en in de lade naast de koelkast liggen nog sneetjes brood. Ik toast de sneetjes brood en leg ze op een plateau als ze klaar zijn. Het beleg leg ik ernaast en van het fruit snijd ik een fruitsla.
Ik wandel terug naar mijn slaapkamer en zie dat Louise net wakker is geworden; ze zit rechtop in bed. "Goedemorgen schone dame!", zeg ik en ik zet de plateau op het nachtkastje. Ik zie dat ze knippert met haar ogen. Dan zegt ze voorzichtig: "Is gisterenavond écht gebeurd? Gebeurd als in: we hebben seks gehad en meerdere keren ook?" Ik laat mijn tanden zien en haal mijn handen op. "Ik weet ook niet meer alles van gisterenavond, maar dát is zeker gebeurd." Ze slaakt een diepe zucht en gaat terug plat op haar rug liggen in bed.
Plots schiet ze terug recht en bekijkt het ontbijt op het nachtkastje. Ze wijst ernaar en zegt verbaasd: "Je hebt ontbijt voor me gemaakt?"
"Ja...", zeg ik traagjes, "Is dat niet oké?"
"Tuurlijk is dat oké, ik heb superveel honger! Maar de grote hamvraag is: waarom? Waarom doe je zo, zo aardig tegen me? Niet dat ik het niet goed vind, maar... Je negeert me al sinds de wedstrijd in Brugge!"
"Louise, doe eens rustig." Ik zet me naast haar op bed en leg mijn rechterhand op haar linkerbeen. "Ik ben altijd al aardig tegen je geweest, maar iets hield me tegen. Ik voelde iets onbekends als ik jou zag en ik kon er gewoon niet mee om. Ik ben de player, de vrouwenverslinder, maar als jij er was, had ik daar gewoon geen zin in. Na je ongeval wist ik zeker dat ik gevoelens voor je had, maar ik durfde er niet aan toe te geven; voor ons eigen goed. Daarom heb ik je genegeerd sinds Brugge. Maar toen ik je gisteren op het Gala zag... Ik viel hard voor je en kon me gewoon niet bedwingen. En nu moet je eerlijk toegeven: wij, dat is gewoon super!"
Louise kijkt me met een serieus gezicht aan. Dan kust ze me teder op mijn lippen. "Roel toch, jij bent echt een softie! Wie had dat gedacht!" Ze lacht luid en houdt daarbij haar hand voor haar mond. Wat die durft te zeggen! Ik kietel haar en fluister in haar oor: "Oh, maar ik kan ook totaal tegenovergesteld zijn... Wil je dat eens ervaren?" Louise knipoogt naar me en fluistert dan in mijn oor: "Probeer maar, tijger..." Ze bijt naar me en kust me op de mond.
Mijn zelfgemaakt ontbijt zal een brunch worden denk ik...
------------------------------------
Amai, wat een gebeurtenissen allemaal! Is Roel zijn stoere hart aan het smelten door Louise?Vinden jullie Louise en Roel een mooi koppel? REAGEER!
Kus Ofie_x
JE LEEST
Liefde op het grasveld
HumorLouise Camerman, een gedreven jongedame van 22 jaar, zit in haar laatste jaar Kinesitherapie. Ze mag haar stage doen bij de voetbalploeg van haar hart, KRC Genk. Na een wilde nacht feesten doet ze iets waar ze op haar eerste stagedag spijt van zal h...