TUSEN TAKK ALLE SAMMEN! Jeg blir så glad for alle kommentarer og votes! Håper dere liker denne delen, dessverre er denne litt kortere enn de andre
Jeg finner fram alle kjolene mine som seriøst er mer en 100stk, og bare ser på de. Tenk deg du har 100 kjoler, og du skal på fest om 3 timer. Ja, selvfølgelig, nå tenker du sikkert at hvis hun har så mange så er det jo bare å ta en, men er det det? Uansett, så må jeg dusje og sminke meg, så jeg ligger dårlig ann
«Thessy, du virker stresset» Lucas ser alvorlig på meg.
«Det er jeg virkelig også»
«Hva er det som er galt» Han virker bekymret, og setter seg nærmere meg.
«Jeg skal på fest om 3 timer, Andreas dusjer, jeg har 100 kjoler og aner ikke hvilken jeg skal ta.»
«Du kan ta på deg alle sammen, også stemmer Elias og jeg på den fineste»
«Bare prøv de korte, det er de som er finest» sier Elias og sender meg det blikket. Jeg gjør som han sier og bare tar på meg de korte. Så skal du få gjette hvilken kjole det endte med. Hvis du gjettet den korteste av dem alle, så gjettet du helt rett!
«Du sa du skulle på fest i kveld, sant?» Elias ser på meg og drar fingrene lett gjennom håret. Gjennom det fine brune håret. «Japp»
«Hvem er det som har fest, jeg skal på fest jeg også skjønner du» forklarer han.
«Å, kult, jeg skal på festen til Indine»
«Mhm, da møtes vi der» sier han og reiser seg opp.
Akkurat slik som jeg hadde tenkt meg, skal selvfølgelig alle være med. Elias var tross alt invitert og det samme var Lucas, men hvem inviterte Andreas? Jo, han inviterte seg selv han.
Vi setter oss inn en etter en i bilen til Elias, men så opptatt som Andreas var med å prate klarte han å dunke hodet i bilen. «Dette blir digg da» sier han og klemmer meg inntil han.
«Digg blir det hvis du lar meg sitte i fred.»
«Pffft, du som lener deg på meg jo, som sakt du er like dårlig til å lyge som jeg er til å lage mat.»
«Han er virkelig dårlig» kommenterer Elias i fra sete foran meg.
Hele bilturen blir vi bare sittende og prate, helt til vi endelig kommer fram og jeg kan puste inn frisk luft, istedenfor 3 forskjellige manne parfymer i en luft løs bil.
Jeg sender en melding til Indine, siden hun ikke tar mobilen. «Du gjør» spør Lucas og kommer bort til meg.
«Sendte bare en melding til Indine om at hun må komme ut»
«Komme ut? Hvorfor det?»
«Du, du tror ikke jeg går inn der helt alene?»
«Så klart ikke» plutselig kjenner jeg et tak i begge hendene, jeg snur meg og ser, det er Elias. De holder meg hver hånd og leier meg inn.
Indine tar meg med ut på dansegulvet, så vi danser og tar oss et par drikker. Bare så dere vet det, det er alkoholfri drikker, siden jeg ikke for lov av Didrik til å drikke vanlig alkohol. Bak meg kommer en og plasserer hendene sine på midjen min, jeg snur meg og en alkohol lukt slår meg i nesa. Vil du gjette hvem det er? Det er Andreas. «Synes du er kjekk i kveld» du ser tydelig at han har drukket en del. «Neh» svarer jeg. Han putter hånda i baklommen og fisker opp en 1000-lapp og rekker den ut
til meg. «Drikk til du synes jeg er fin» så går han, han virket ganske såret. Jeg blir stående med en 1000-lapp i hånden. «Hva skal jeg gjøre med den?»
«Indine klarer ikke å svare meg, men blir heller bare stående å le.
Etter å ha danset med Elias og Lucas, sånn ca 10 ganger med hver bestemmer vi oss for å gå hjem. Nei, nei, nei, før noen av dere rekker å tenke noe som helst, så var det bare vennedansing. Elias og Lucas har ikke drukket noe kan man si i forhold til Andreas.
Jeg pakker ut de siste tingene, legger klærne i skapet, og henger favoritt plakaten min opp på veggen. På plakten står det: HAKUNA MATATA -It means no worries for the rest of your days. Igjen kommer Andreas bak meg, «wow fin plakat, hadde vært digg vist det hadde stått HAKUNA MA'VODKA -It means no worries for the rest of your night» Jeg rekker ut 1000-lappen til han
«Vær så god»
«DU TRENGTE IKKE Å DRIKKE NOE FOR Å SYNES AT JEG ER KJEKK?» han sperrer opp øynene, og roper. «Det er ikke det det betyr, jeg drikker ikke»
Denne dagen gikk egentlig raskt, vi la oss for å sove og våknet neste dag til den perfekte frokost som var laget av den perfekte kokken; Lukas Krugh.
«I morgen, folkens, imorgen. Da blir det fest her!» roper Andreas, skikkelig høyt. Han blir ignorert av alle oss andre. Han gjentar seg enda en gang «Det blir fest i morgen» roper han enda høyere denne gangen. «Andreas, ingen bryr seg, uansett så drakk du mere nok i går» forteller jeg han.
«Det har ingenting med saken å gjøre, uansett så skal jeg være der?»
«Hva bryr det meg?» jeg sender han et ekkelt blikk
«Du mener: wow takk Andy!»
«Jeg mener...» lenger kommer jeg ikke før han avbryter meg
«I'm sexy and I know it»
«Nei Andreas, you're slutty and you blow it
YOU ARE READING
3 DEILIGE SYNDER
Teen FictionNår selvstendige og hardtarbeidende Therese får lov til å reise over land og strand for å oppfylle sin største drøm om å studere på en bra skole, ser hun ikke for seg at storebroren hennes "bare for kødd" vil sabotere for henne, slik at hun ender op...