4- Fest, fulle jenter og et kyss

1.2K 61 65
                                    

Jeg vil bare takke for snille kommentarer, håper dere liker denne delen;**

Enda en gang er jeg nødt til å få hjelp til å velge kjole, siden det enda en fest i dag, så kjør på Thessy, kjør på.

«Elias, den eller den» jeg rekker ut to kjoler og skyver de langt opp i trynet hans.

«Ta de på deg, selvom jeg god til å se for meg ting, klarer jeg dessverre ikke å se for meg deg kledd i begge kjolene» Jeg løper inn å tar på meg den hvite med blonder først.

«Sååå, hva synes du?»

«Neeeeeeeeste» Jeg løper inn enda en gang, og denne gangen finner jeg fram den som er gull farget med glitter på. «Hva med denne da?»

«Den første fikk deg til å virke søt, mens med denne virker du som en ordentlig babe ass. Så ta den andre.»

«Er du sikker på at det er derfor? For denne som er gullfarget er jo kortere, er du sikker på at du ikke valgte denne på grunn av lengden» jeg smiler bort til han.

«Du ba meg om hjelp til å velge mellom de to, og det gjorde jeg. Vær takknemlig nå.»

«Velkommen» Jeg står ved døra og tar i mot alle gjestene som kommer. Den ene jenta klistrer seg rundt nakken på Elias så han nærmest hiver henne i bakken. Flere av jentene går bort til guttene og prøver å få de med på danser, likevel er det bare Andreas som går med på dette. For å være ærlig kunne vi hatt en bedre DJ, han var skikkelig dårlig og alle sangene han spilte hørtes ut som musikk som pappa har i bilen. Tro meg, de er dårlige, det er bare musikk av Edward Grieg og musikk som høres ut som ballett musikk.

Flere av jentene ligger allerede på gulvet og slenger. Andreas går også rundt å holder på 2 alkoholflasker som om det er gullverdt, noe det absolutt ikke er. Elias kommer å setter seg nærmere meg. «Kan jeg be deg ut på en dans?» Stemmen, øynene, personligheten og utseende hans er bare helt topp, så derfor er det ingenting som kan hindre meg fra at jeg danser med han.

«Kom hit alle sammen, sett dere i en ring» Lucas roper alle bort. De aller fleste gjør som han sier uten om noen av de jentene som krabber på gulvet og roper på Lucas hvert 5 min.

«Fint, hvis dere også kommer hit» Lucas ser bort på de. Den ene blondinen som ligger der ser helt ferdig ut for lengst. «Luc-ass bare hvis du bærer meg» hun sender han DET blikket. Lucas virker ganske skremt så han snur seg med en gang å unngår å prate til de resten av kvelden.

«Vi tar litt nødt eller sannhet» sier Andreas med alkoholflasken i hånda. Barnslig kommenterer jentene, men likevel blir det nødt eller sannhet. En gutt med navnet Audun starter. «Andy, du er nødt til å kysse Thessy»

«Jeg kan ikke, hun er altfor søt, jeg kommer til å få hull i tennene» svarer han. For å vær sånn helt ærlig blir jeg minst like overrasket som både Lucas og Elias. «Wow, chill jenta mi, bare kødder» Før jeg rekker å si noe som helst strekker han seg bort til meg og kysser meg mykt på leppene.

«Ha det» denne gangen er det Elias og Lucas som står ved døra, og drar ut folk som ikke vil gå. Mens stakkars meg, må stå her og høre på alt Andreas har og si. «Jeg har mistet sengen min, kan jeg få låne din i natt?» spør han

«Andreas, du har ikke mistet noe seng, du har mistet vettet, legg deg nå» jeg fortsetter å rydde alt rote som er etter de andre. «Jeg lider av hukommelsestap er jeg her ofte» enda en gang prøver han seg. «Det gjør du ikke, du lider ikke av noe, hold kjeft nå og legg deg.»

Neste dag går som vanlig, uten om at Andreas ikke er der når jeg våkner. Likevel lar jeg være å spørre om hvor han er. Som sakt han får ikke min oppmerksomhet flere ganger. «Elias, Lucas og jeg blir bare sittende å bare se på tv, i det det popper opp en melding på mobilen min. Den er fra Andreas.

- Hei kan du komme bort til kjøpesenteret, noe viktig jeg må vise deg? Jeg leser meldingen med gidder ikke å svare.

- Du vet at jeg kan se at du har lest den? Jeg leser meldingen denne gangen også, uten å svare.

- Kan du ikke komme, uansett du leste den andre også... Denne gangen svarer jeg.

- Hvor? Hvilket kjøpesenter?

- Mall of America((:

- Mhm, kommer

«Hva var det som var så viktig?» Jeg er irritert og sliten akkurat nå

«Hvilken av disse skjortene skal jeg kjøpe, trenger en til nyttårsaften» han står med skjortene i hver hånd.

«Hvordan skal jeg vite det? Gå å prøv de» Han går inn og prøver skjortene. Etter at han har prøvd begge, velger jeg den jeg liker best.

«Den første»

«Så jeg kjekk ut i den»

«Ja, du så kjekk ut i den, men bare som en kjekk venn» jeg smiler bort til han. Selvfølgelig kan ikke han la være å komme med en sykt flau kommentar.

«Var det sola som skinte, eller var det bare du som smilte?

«Dere har gjort?» det er det første Elias og Lucas spør om med en gang vi kommer inn.

«Ikke så mye egentlig» jeg svare raskt

«Vi lurte siden dere var lenge borte» forklarer Lucas.

«Lenge borte? Jeg har kommet for lengst, jeg sto her ute å ventet på Thessy, som kom med en annen taxi og hun turte ikke å gå inn alene»

«En annen taxi?» jeg ser rart på han.

«Please ikke prøv å lyg, du sa jo at du ikke hadde penger og lurte på om vi kunne dele taxi hjem, så derfor fikk du penger av meg til taxi» han ser på de andre gutta og ler, og det samme gjør de.






3 DEILIGE SYNDERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang