8- Skole, drama og søskenkjærlighet?

940 54 29
                                    

Hei dere! Håper dere liker delen. Kom gjerne med spørsmål til disse karakterene. Jeg har ikke fått sett gjennom skrivefeil.

Yeeey, første dag etter juleferie, bra det begynte så tidlig, jeg som elsker skole! (Håper du skjønte sarkasmen) Vell, du tenker nok at det ikke kan være så ille, det gjorde jeg også før jeg møtte x-en til Andy som nærmest tok fra meg livet i dag, gøye saker. Dagen begynte som vanlig, vi våknet til en perfekt frokost, spiste oss mette og satte turen vår mot skolen. Da vi nesten var kommet frem skjønte jeg at jeg verken hadde med mat eller penger. Ingen av de andre gutta heller, uten om Andy. Han ville ikke gi meg de, med mindre han fikk et kyss på kinnet, noe som jeg ikke gikk på. Så første dag uten mat, dobbelt yey.

«Jaja, jeg får klare meg» jeg kunne faktisk ikke forstå det. Seriøst? Jeg elsker mat, men likevel glemmer jeg den. Jeg for bare legge skylden på Konrad som ringte meg i dag tidlig. Jeg fikk seriøst en av de verste beskjedene jeg kommer til å få i mitt liv. Andreas hadde visst ringt og fortalt at vi var sammen, jeg og Andy, seriøst? Så da hadde de kommet på at vi skulle på kino, meg, Andy, Konrad, og den 13 kjæresten hans, hvis han ikke har fått ny. «Du kan få 2 skriver med nutella» Elias så bort på meg. «Jeg trenger ikke det, vi kommer jo hjem til Lucas sin perfekte middag uansett, men takk for at du spør»

«Her er du ja! Den drittungen som går på hver eneste gutt, vet du hva, du er så falsk! Uansett, du bør bestille billett hjem igjen og bare få det stygge trynet ditt vekk herfra!» Ei jente sto og ropte på meg i et kvarter, jeg visste ikke en gang hvem det var. «Unnskyld meg, hvem er du egentlig? Hva mener du med at jeg prøver meg på alle? Jeg har aldri vært sammen med noen...så der tar du feil. Jeg er her for en grunn, bare for at du mener noe betyr det ikke at jeg gjør som du sier. Bye, håper virkelig vi ikke ses igjen, for da vil du angre.» jeg sa hver eneste ting jeg følte for å si der og da.

«Wow, jenta mi, du er kul ass» Andreas strøk meg på ryggen.

«Jeg dør, seriøst! Gi deg, Andy, jeg er ikke din, ingen eier meg, så please la meg være. Den jenta minnet meg om deg av en eller annen grunn, og har på følelsen at du har sagt noe» Bak meg holdt Lucas og Elias på å dø av latter. «Du vet..det der er Aurora, Andreas sin største fan»

«Mhm sant det, hun lurte på om jeg hadde fanklubb, siden hun er så fan» Andreas skrøt.

«Hold kjeft, det var du som fant det på» Elias lo, helt til tårene trillet.

Elias og jeg ble sittende en god stund og gjøre leksene, dette er første semester og dette skal jeg gjøre bra. Bra for mamma og pappa sin skyld. Allerede nå kjenner jeg at jeg begynner å savne de, noe som er rart, for mest av alle savner jeg Konrad....jeg må være gal.

Jeg hev i meg hver eneste bit av middagen i full fart, og det var like før jeg slikket hele tallerkenen ren, men bare nesten. Det vil si at jeg ikke gjorde det. Vi tokket pent for maten, hjalp Lucas med å rydde av bordet, og bare slappet av i sofaen.

«Jeg skal bare ringe Indine og spørre om hun vil komme over til oss.» jeg reiste meg og skulle til å gå i det jeg kjente et tak i armen. «Ikke gidd da» Andy så på meg.

«Hvorfor ikke?»

«Kan vi ikke bare være oss 4 i dag? Så lager vi enda en snømann? Spurte han. Jeg nikket meg enig, også gikk vi ut å lagde 3 snømenner til.

«Ja, bro, snakkes» Andy la på telefonen.

«Du snakket til?» Spurte Lucas.

«Broen min Konrad»

«Du, han er min bror, hold deg seriøst unna han, du lager bare drama» jeg kjente jeg ble irritert.

«Wow, chill ass»

«Vet du hva? Du legger meg opp i trøbbel, du lager drama hele tiden. La Konrad være i fred!»

«Awww, søskenkjærlighet» han prøvde lage et søtt trynet.

«Mhm, akkurat, noe du aldri fikk oppleve, eller? Sa Elias, og sendte et ekkelt blikk.

«Den smalt, og brant...og ja» Lucas var forvirret. Andreas sa ikke en eneste ting, men gikk bare. Resten av dagen ble han sittende der, uten å la noen komme inn. Jeg fikk heller ikke lov, noe jeg faktisk ble litt overrasket over.

«Hvorfor ble han så såret av det Lucas?» jeg var litt lei meg for det egentlig

«Øhm, jeg vet ikke» han prøvde å spille dum, noe som dessverre ikke fungerte bra nok.

«Slutt å vær Luc-ass da» Han lot være å svare.

Jeg banket på 15 ganger, dro i døra 17 ganger, sendte meldinger 34 ganger, og hev stein i vinduet 23 ganger. Jeg så opp han la ut noe på facebook og Instagram. Ja, vi kan neste kalle det for stalking. Han svarte fortsatt ikke, og jeg begynte å bli bekymret. Jeg prøvde flere ganger, men han ba meg gå vekk.

«Elias, hva er det, si det» jeg begynte å bli ganske sint

«Det er ingenting, bare la det være, han er glad igjen i morgen» Han gikk mot døra til Andreas, banket på flere ganger, men han åpnet fortsatt ikke døra.


3 DEILIGE SYNDERDonde viven las historias. Descúbrelo ahora