6- Fyrverkeri, nyttårsaften og skype

1K 48 36
                                    

Her kommer denne delen, jeg har ikke fått tid til å se gjennom skrivefeil og beklager for kort del. Jeg har virkelig ikke hatt tid. Håper dere hadde en skikkelig fin nyttårsfeiring og håper 2016 blir bedre en 2015. Her for dere se hvordan Elias, Andreas, Lucas og Thessy feiret nyttårsaften. Håper dere liker delen.

Nyttårsfeiringen min ble ikke veldig mye annerledes en alle de andre gangene, selvfølgelig ble den ikke helt lik heller, uten familien min er ingenting som vanlig. Nå må du ikke tro at jeg har skikkelig hjemmelengsel eller noe sånt, men det er vell en selvfølge at jeg savner de, eller? 

Dagen min startet med å våkne opp til en nydelig frokost, så skal du få lov til å tenke deg hvem som lagde denne frokosten. Jupp, min egen kokk Lucas Krugh. Vi satte oss ned og fikk i oss nok mat, før Elias og jeg begynte å pynte alt, både i stuen, kjøkkenet, gangene, soverommene, badet og i kottet til og med., faktisk så ble dette helt nydelig. Etter at vi hadde gjort dette gikk ut på en skikkelig nyttårs handel, hvis jeg kan kalle det for det?

Elias og jeg nærmest hev posene fra oss, vi var slitne, og posene var skikkelig tunge. Lucas begynte å ta ut varene å sette ting som skulle i kjøleskapet inn i kjøleskapet og de andre tingene som han trengte lot han stå på bordet. Han skulle jo tross alt lage middag, så da fikk ha ansvaret for dette.

I dag så jeg faktisk ikke så mye til Andreas, og han hadde faktisk vært skikkelig stille under frokosten og spist ganske så lite. Da jeg spurte om vi skulle invitere folk over til oss, så vi kunne feire skikkelig og ha sånn ordentlig feiring, var han helt i mot det og mente at det ble for mye fest, på så få dager og faktisk var jeg enig med han. Likevel vill jeg veldig gjerne ha Indine her.

Elias hadde kjøpt et par drikker, mens jeg var og handlet i dag, så da hadde vi det også klart. Lukten fra den middagen, som vår egen kok lagde fikk meg helt seriøst til å rumle i magen, selvom jeg nesten nettopp hadde spist. Lukten var nydelig, men det var noe jeg aldri hadde smakt før. Faktisk så hadde ingen av oss smakt dette.

Ellers gikk dagen ganske raskt, Elias og jeg så litt på tv, skypet med familien min, og da kom selvfølgelig Andreas inn og sa at vi hadde fått god kjemi med hverandre i kjemi timene. Egentlig var det sykt teit og meningsløst så dum som Konrad er trodde han at vi to var kjærester. Alle de dumme, meningsløse sjekkereplikkene til Andreas fikk Konrad til å få latterkrampe i ca en halv time, jeg kan love deg at det var skikkelig irriterende. Broren min er virkelig dum. Uansett så fortalte Didrik at Konrad hadde fått sin 13 kjærest på 5 dager, for en player altså. Det neste han sa var at jeg måtte passe på og ikke gjøre noe slikt tull som han, men så måtte jeg også kose meg veldig mye her. Etter at vi var ferdig med å prate med disse, og vi skulle til å gå, kom Elias plutselig på noe. «Kan vi ringe hjem til mine også? Jeg savner de veldig» spurte Elias, noe jeg syntes var skikkelig søtt, så det gjorde vi.

«Hei mamma og pappa» han sperret opp øynene sine, og vi kunne veldig godt se at han savnet de. De vinket, og det samme gjorde en liten gutt, som Elias fortalte var lillebroren hans. Han var skikkelig skjønn og var visst 4 år. Etter at vi hadde snakket ferdig med familien has også, satte vi oss i sofaen med litt chips og så på tv. På den andre siden av Elias satte Lucas seg og på min andre side satte...ja du kan gjette. Slik ble vi sittende og bare se på tv, helt til vi plutselig sovnet.

«Nei takk, jeg er redd, så jeg holder meg inne» jeg prøvde å forklare hvor redd jeg er for fyrverkeri, men Andreas ga seg ikke. «Søta, jeg passer på deg»

«Du, jeg vet ikke hvordan du tenker, men jeg klarer å passe på meg selv»

«Hahah, du har utseende og har en personlighet som min kommende kone»

Ja, og der sto jeg. Utenfor huset, og så på fyrverkeri og hold hånden til Elias, og hadde sommerfugler i magen. Det kan vi vell kalle perfekt eller? Lucas fant fram den store boksen som da var fyrverkeri. Han satte den ned og skulle tenne den på, og det var faktisk like før jeg tisset på meg, jeg var virkelig redd det skulle skje han noe.

Jeg ser litt rundt før jeg legger merke til Andreas som prøver å vinke meg bort til han med en pekefinger, og jeg gjør det han ber om går bort til han. «Wow, se her du, jeg fikk deg til å komme med en finger, tenk på hva jeg kan gjøre med resten av kroppen» sier han og slipper ut en latter.

«Eww, du er så ekkel, var det alt» spør jeg og skal til å gå.

«Du liker det, men uansett, hvordan har dagen din vært?»

«Veldig bra, jeg har kost meg veldig, du da?»

«Ganske bra jeg og, bedre en de andre gangene, for du er her»

«Andreas slutt» jeg kjenner jeg blir irritert.

«Det jeg skulle spørre om var om jeg kunne snakket med Konrad?»

«Ehm ja sikkert» svarer jeg og gir han tlf nummeret.

Vi ble stående og se på fyrverkeriet som Lucas hadde tent på helt til det tok slutt. «Elias og Andy, kan dere hjelpe meg?» spurte Lucas.

«Så klart» Elias følgte etter og det samme gjorde Andreas. Ikke lenge etterpå kom de bærende på 5 fyrverkeri bokser hver og plasserte de på bakken. «Hva skal du med alle de» spurte jeg skremt. «Tenne de på» svarte Lucas og smilte. Jeg kjente at jeg ble kvalm og begynte å svette. «Jeg tror jeg har feber, best jeg går inn» prøvde jeg meg, men uten lykke. Elias flettet sin fingre i mine og slik ble vi stående og bare se, helt Elias så meg dypt inn i øynene og ga meg et lite, raskt kyss i det fyrverkeriet vårt startet, for 12 gang.

Still gjerne spørsmål under her om dere lurer på noe, så skal jeg svare. Altså det jeg mener er at dere kan stille til karakterene i boka!




3 DEILIGE SYNDEROù les histoires vivent. Découvrez maintenant