1 AY

173 9 0
                                    

Onunla hergün buluşup spora gidiyoruz. O çalıştığı halde sırf beni görmek vakit geçirmek için saat 6 da spora gidiyorduk. Ben koşu yaparken o kas çalışıyordu sonra bir kız geldi konuşmaya başladılar kiskanana kadar ona karşı birseyler hissettiğimi anlamamistim. Bir anda yüzüm düştü ateşim çıktı o kıza kafa göz dalmak istemiştim. Sonra kendine gel dedim sakin olmaya çalıştım. O anda mavi beni gördü kızı öyle bırakıp benim yanıma geldi hayırdır noldu hasta msn kıpkırmızı oldun dedi içimden neler dedim neler ama disimdan sadece iyiyim demek geldi trip atar gibi konuşup soyunma odasına gittim. Çıktığımda mavi kapıda beni bekliyordu. Gülümseyen bir melek vardı etrafı bembeyaz bir ışık gibiydi. Bana ne oluyordu emine ben bir erkeği düşünmeyen değer vermeyen okulda çok çıkma ve evlenme teklifi alıp hepsini reddeden ben elim ayagima dolaşıyor konuşmayı bile unutuyordum. Salondan çıktık biraz yürüdük bir poşet sesi duydum dönüp baktığımda mavinin ayağında salonda giydigimiz galoslar vardı gülmekten konuşmadık :) hadi dedi gel sana kola alayım o içmiyordu İsrail malı diyordu ama sırf beni mutlu etmek için pembe disli Coca Cola almıştı :) içerek yürüdük ve beni eve bıraktı. Ben Eskişehir'de ailemle yaşıyorum ve benim hemen yan sokağımda mavi yıllardır yasiyormus. Allahım keşke daha önce karşıma cikarsaydi onu...

Gurur!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin