NUR SÜRESİ 31.AYET

145 9 0
                                    

"Aklım her gün tövbe eder. Nefsim her an tövbemi bozar. Arada kalmış bîçareyim. İyi ki Senin kapın var."
Sevdiğim adam Sevdiğimin bana nasip ettiği adam beni soktuğun bu yolda tüm engelleri asmam için yanımda ol sen benim bir ömür yanımda ol. Tesetture gireli 1 hafta oldu memleketine gezmeye gittim gezmekti amacım ama sadece beni ağlatan bir gezi oldu kapandigimi gören Kuzenlerim verdikleri aşırı tepki ile hergün beni aglattilar. Bir tanesi diyor ki kuranda böyle bir ayet yok allah kapanin demiyor tövbe hasa ya olmaz mı abi diyorum sen kuran okudun mu hiç hayatında diyorum yok diyor sonra ona şu ayeti kerimeyi söyledim " İnanan kadınlara da söyle, onlar da gözlerini bakılması yasak olandan çevirsinler, iffet ve namuslarını korusunlar, süslerini göstermesinler, elde olmayarak açığa çıkan ve görünen kısımları hariç, cazibe ve güzelliklerini açığa vurarak dikkat çekmesinler ve bunun için başörtülerini, göğüsleri üzerine sarkıtsınlar ki, boyun ve gerdanlarından birşey görünmesin" nur süresi 31 ayet bu kadar açıkken sen nasıl inkar edersin evet ağladım ama inan kuzenime acidim onu dinden bile çıkarabilecek sözler söylediği için işte benim zor günlerim böyle başladı ama hep yanımda olan ailem ve mavim var :)

Gurur!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin