-Kate, rusz ten swój tłusty tyłek.Ostatnia pobudka w tym domu. Otwieram oczy i zerkam na zegarek, jest już 8.05, czas wstawać. Przetarłam oczy i wolnym krokiem ruszyłam w stronę szafy, aby wsiąść ubrania i czystą bieliznę. Ruszyłam do łazienki, po krótkim wykonaniu wszystkich czynności w łazience , idę do kuchni. Tam już czeka mama z Natem.
-Dłużej się nie dało?
-Nate uspokój się, Kate usiądź, muszę z wami porozmawiać.Kiedy będziemy na miejscu zachowujcie się należycie, żebyście mi nie narobili wstydu, przy Bobie i jego synu.
Zaraz co? Jaki Bob? Jaki syn? Co tu jest grane?
-Co ?- odezwał się Nate- Myślałem, że jedziemy tam, bo dostałaś lepszą pracę, zostawiam wszystko tylko po to, żebyś mieszkała sobie z jakimś dupkiem i jego synalkiem?
- Uspokój się! Dlatego wcześniej nic nie mówiłam, każdy zostawia coś ważnego, ale to będzie nowy początek
- Mówisz tak tylko przez tą idiotkę! Ona nic nie zostawia, bo nikt jej nie lubi i nikt nie chce! Wiecie co pieprzcie się! Stał i wyszedł trzaskając drzwiami.
Co właśnie się stało? Wszystkiego mogłam się po nim spodziewać, ale zabolało, kolejny raz.
- Nie przejmuj się mamo, zrozumie, że chcesz być szczęśliwa.
-Myślałam, że inaczej zareaguje
-Przemyśli, a potem przeprosi. Usłyszałyśmy klakson, który oznaczał samochód do przeprowadzki a co za tym idzie nowe życieHej! Mamy za sobą 1 rozdział! Do następnego hej!
Piosenka: Innocence
SNAP : ta_dziewczyna
CZYTASZ
Nowe
Teen FictionJak zmieni się życie poukładanej nastolatki, która przeprowadziła się? Co się stanie kiedy zacznie naukę w nowej szkole ?