8.Nie pozwolę ci!

25 4 2
                                    

Kiedy dosiedliśmy się do chłopaków usiadłam pomiędzy Jai'em, a Luke'em. Kompletnie olałam Jai'a i zaczęłam poznawać się z Luke'em. Siedzieliśmy od kilku godzin rozmawiając, a z ich paczki powoli zaczęli wychodzić. W końcu zostaliśmy w czwórkę( Kate, Luke, Jai i Mike). Mike co chwile pokazywał mi miny, przy których śmiałam się z Luke'em.
Po Jai'u widać było, że jest zdenerwowany i prawie się nie odzywał.
- Kate, twoja mama pisała, żebyśmy wracali. - ale moja mama nie pisze sms'ów. Ale to dobry pretekst.
-No to musimy iść chłopaki. Heej.
-Zaczekaj.-powiedział Luke
-Słucham?
-Dasz mi swój numer i spotkamy się następnym razem?-usłyszałam prychnięcie, uśmiechnęłam się, bo całkiem przyjemnie się rozmawiało.
-Okeej xxx xxx xxx
-To do zobaczenia. - udaliśmy się do wyjścia i ruszyliśmy do domu.
-Co ty pieprzyłeś, że dostałeś od mamy wiadomość?
-Wieesz, dostałem od taty, że jadą na kilka dni w jakąś podróż, ale tam się nudziłem, bo Jai był wkurzony na ciebie.
-Widziałam Mike- uśmiechnęłam się do niego i zaczęliśmy się śmiać.Poczułam wibrację, więc postanowiłam zobaczyć od kogo. Mam 4 nieodczytane wiadomości.
Nieznany: spotkamy się jutro o 12 w parku?
Dupek: ładnie wyglądasz x
Dupek: czemu mnie olałaś?
Dupek: co on ma czego ja nie mam?
Po chwili telefon znowu zadrżał.
Dupek: nie pozwolę wam się spotkać!

No to kolejny rozdział!

Piosenka: stitches *in the Live Lounge*

NoweOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz