Weszliśmy do przytulnej pizzerii. Mama wraz z Bob'em i Mike'm postanowili zająć dobre miejsca, a ja udałam się, aby złożyć nasze zamówienie. Pizza hawajska to jest to czego teraz pragnę. Kierowałam się w stronę stolika,który zajęli moja "nowa rodzinka", kiedy poczułam, że ktoś mnie klepnął w tyłek. Szybko się odwróciłam i strzeliłam tego debila w twarz.
-Ała suko to bolało!
-Bo miało, nigdy więcej mnie nie dotykaj!
-Bo co mi zrobisz? Znów położył te brudne łapska na moim ciele, więc złapałam i ścisnęłam jego przyjaciela
-Uważaj, bo następnym razem możesz stracić przyjaciela. Wycedziłam przez zęby i wróciłam po moje zamówienie. Wtedy zobaczyłam,że Mike przyglądał się całej sytuacji. Miałam szczęście, bo mama i Bob byli odwróceni do siebie i pożerali swoje twarze. W ich wieku powinno to być zakazane! Szybko podeszłam z pizzą i zaczęliśmy jeść. W między czasie Mike szepnął do mnie:
- Uważaj na siebie, Nate jest niebezpieczny, każdy się go boi, a jak upokorzyłaś go przy chłopakach to się tobie odpłaci.
- Nie boje się tego dupka! Nikt bezkarnie nie będzie mnie obmacywał.
-Tylko cię ostrzegam uważaj, bo jeśli mu się spodobałaś to nie odpuści dopóki cię nie zaliczy.
-Uważaj, bo się go boje. Przewróciłam oczami
-Zawsze dostaje to czego chce. Proszę nie pakuj się w jakieś kłopoty przez niego.
-Obiecuje.
-No dzieciaki my się zbierany na spacer, a wy jak chcecie to możecie wracać do domu, pewnie Kate jest zmęczona po podróży-powiedział Bob już go lubię, nie wtrąca się i jest miłym facetem, idealnym dla mamy. Szkoda,że Nate wolał zostać w starym domu. Wróciliśmy do domu, a ja poszłam wziąść długą i relaksacyjną kąpiel. Kiedy leżała m na łóżku i już usypiałam usłyszałam dźwięk nadchodzącej wiadomości.
Nieznany: Pożałujesz, że mnie tak potraktowałaś! Mnie się tak nie traktuje . xN twój wróg!No to mamy kolejny rozdział. Zapraszam jutro. Cześć!
SNAP: ta_dziewczyna
Piosenka: one direction - history💚💚💚💚
CZYTASZ
Nowe
Teen FictionJak zmieni się życie poukładanej nastolatki, która przeprowadziła się? Co się stanie kiedy zacznie naukę w nowej szkole ?