Recenzja

2.5K 35 5
                                    

[Od autorki]: Na profilu zakochanaaxx pojawiła się recenzja tego fanfiction. Powiem, że byłam rozczarowana, ale teraz rozumiem, że to była sama prawda. Rozdziały były z błędami, a niektóre wyrazy łączyły się ze sobą. Zachęcałam do komentowania tak naprawdę nie potrzebnie bo opowiadanie i fabuła były nieprzemyślanym, amatorskim dnem. Wiem, że recenzja nie miała na celu mnie obrazić, dzięki temu ''kopniakowi na otrzeźwienie'' postaram się poprawiać swoje błędy, a jeśli któryś mi umknie proszę abyście mi o tym mówili.

Chciałabym żebyście mówili/pisali o tym co wam w tym nie odpowiada, co powinnam poprawić. Nie wiem dlaczego pod tym opowiadaniem jest aż 8 tysięcy wyświetleń bo kompletnie na nie nie zasłużyłam i chciałam przede wszystkim przeprosić wszystkich którzy to czytają za te błędy, pomyłki, głupią i nieprzemyślaną fabułę, za amatorstwo. Nie mówię, że chciałabym być nie wiadomo jakim zawodowcem, ale chociaż zadowolić was na tyle żebyście z chęcią to czytali, a nie na przymus. Dziękuje zakochanaaxx za kolejną recenzje przy której tym razem zasnęłaś i zanudziłaś się na śmierć.  Przepraszam i postaram się poprawić wszystko tak jak trzeba. 

Rozdziały od teraz będą pojawiać się rzadziej, muszę przemyśleć dokładnie wszystko co mam zamiar napisać. Powiem jeszcze, że powoli zbliżamy się do końca tego ''opowiadania'' co pewnie Was ucieszy bo nie będziecie zasypiać przy każdym rozdziale.

Do następnego!

C a ł u s y !!!





YouTube Girl | styles | ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz