Inapoi

107 3 1
                                    

Deci,m-am hotarat sa ma intorc acasa.Asa ca voi lua primul zbor de maine.

Imi pregatisem bagazele,totul era aranjat.Stateam in dormitorul meu si citeam o carte.Nu mai puteam sa stau atata in camera aceea ,asa ca m-am dus sa fac o plimbare,dar cand a fost sa ies din casa am zarit pe masa din sufragerie o carte ,pe care nu o mai vazusem ,pana atunci.

Pe coperta scria mare si accentuat LOVE THE DAY ,FEEL THE MOMENT,era cartea lui Jack,dar el nu era de gasit.

Nu aveam ce face asa ca am inceput sa o citesc.Am stat aproape toata ziua si unpic din noapte sa o citesc.Cand am terminat-o aveam lacrimi in ochi si un sentiment de nostalgie,pe care nu puteam sa-l fac sa dispara.Nu m-am gandit nici o secunda ca Jack poate crea ceva atat de impresionant,dar marog,eram suparata pe el.Dintr-o data vine si el ,era vreo doua noapte.Cum a intrat pe usa eu am inceput sa ma indrept spre usa de la camera mea.

-Ann,de ce pleci ,stai sa vorbim.

-Nu avem ce discuta.

-Dar ce am facut.

-Nu conteaza,nu ai intelege.

Si am intrat la mine in camera .Inainte sa ma culc am vrut sa fiu impacata si l-am sunat pe Brian,stiu ca era tarziu asa ca

i-am lasat un mesaj.

Brian,imi pare rau pentru ce ai vazut ,pentru ce ai simtit.Nu trebuia sa te mai mint.Uite,eu maine plec inapoi acasa ,asa ca voi trece inainte sa imi iau lucrurile de la birou si poate ne vedem sa ne luam adio.Imi pare rau.

Si am inchis,exact atunci a ciocanit Jack la usa de la dormitor.

-Ann ,te rog ,chiar imi pare rau,de ce te feresti?

-Lasa-ma in pace ,vreau sa dorm.

Si nu s-a mai auzit nimic.

Traaaaaa Traaaaaaa

Este dimineata deja ,mi-as fi dorit sa nu.

Ei bine hai sa ne trezim si sa merg sa imi iau lucrurile de la birou.

Jack era si el acasa,dormea pe canapea,asa ca nu am stat prea mult ,nu am vrut sa il trezesc.

-Buna fetelor.

-Buna,Annie,de ce pleci?

-Este o poveste lunga,oricum imi va fi dor de voi.

-Si noua de tine.

Si m-am dus la mine in birou sa imi iau lucrurile.

-O doamne Brian m-am speriat

-Am primit mesajul.

-Imi pare rau,nu te condamn,cred ca ti-a fost greu

-Stai linistita ,mi-a trecut,imi va fi dor de tine.

-Nu te ingrijora voi veni aici aproape in fiecare week-end.

-Bine,dar nu pot face nimic sa te rasgandesti?

-Din pacate nu

-Macar pot sa te duc pana la aeroport?

-Nu ,as vrea sa merg singura,asa nu ne va fii asa greu la despartire

-Bine,dar sa ma suni cand ajungi

-Bine

Si m-am dus acasa sa imi iau bagajele si sa ma indrept spre casa.

M-am dus acasa,Jack nu era ,mi-a parut unpic rau ,dar am plecat.Era mai bine asa.

Met By chanceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum